Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:Voor gas schijnt Atag het beste te zijn! (de branders) Maar je ziet inderdaad haast geen verschil tussen Bosch en Siemens! (en als het stuk is, komt dezelfde monteur)
Alleen is de garantie bij aanschaf van meerdere Siemens apparaten langer!
Wij hebben nu al jaren een besteklade en geen problemen met de glazen eronder. Maar inderdaad toen wij laatst voor een nieuwe keuken gingen (nieuw huis), gaven ze dat wel aan! (hadden we bij de aanschaf van onze huidige nooit over gehad)
Mootje schreef:Manzano, Ik zie je al staan in de showroom met je borden, glazen, pannen en bestek
Ik heb een atag gasplaat! Ik irriteer mij er momenteel mateloos aan, want het rvs slaat bruin uit rondom de gasbranders. Ik maak elke dag mijn fornuis schoon, maar krijg dit niet wegIemand ideeën hoe ik dit krasloos kan weg krijgen?
manzano schreef:Eleionomae schreef:ik heb van die bestekbakjes in mn bestek lade, alleen heb ik een 120 delig bestek en is mijn la niet groot genoeg, dus ligt het meeste wat ik het minste gebruikt met elastiekjes bij elkaar in een ander vakje
Ging volgens mij om de lade in de vaatwasser....
Mootje schreef:Ik heb een atag gasplaat! Ik irriteer mij er momenteel mateloos aan, want het rvs slaat bruin uit rondom de gasbranders. Ik maak elke dag mijn fornuis schoon, maar krijg dit niet wegIemand ideeën hoe ik dit krasloos kan weg krijgen?
Hoppje schreef:Ik lees hier toevallig af en toe een beetje mee. Weet niet of die hier al genoemd is maar dit is ook echt een prachtige winkel (wel prijzig)
http://www.countrylifestyle.nl/