Leuke foto's Naath ! Wat een mooi behang heb je zeg!
snoeppapier
Geplaatst: 19-12-10 14:56
Ik vind witte deuren altijd wel fris staan, maar komt omdat bij ons de hal en 3 woonkamermuren ook wit zijn (ral 9010).
Wat betreft een kleur voor de muur, wij hebben van Histor de kleur 'forel' erop zitten. We zijn er helemaal weg van en iedereen die hier komt vindt het zo'n mooie kleur. Het toont ook iedere keer weer anders, het zit tussen zand en taupe in, maar er zit ook een zweem groen/grijs doorheen. Als ik naar jullie vloer kijk, zou dat misschien wel heel mooi staan
het gaat om deze kleur, op deze foto met kunstlicht genomen want het was al avond
Hoi Mae volgens mij hebben wij die kleur ook van Histor. Ik vond die toen ook totaal niet bij onze eiken vloer passen, maar nu wel hoor, met alles erin.
Naath kwa deuren kan je ook kiezen voor een kleur die net van het witte af is. Dat heb ik ook gedaan, het neigt ietsje naar het grijs /taupe, maar dat zie je alleen als je er iets wits naast houd, zo op het oog zijn het witte deuren.
mooie kast mae!
Naath86
Geplaatst: 19-12-10 19:53
Dat vind ik ook een hele mooie kleur Mae!! Die kast had ik laatst al gezien volgens mij op je foto's! Die vind ik ook heel gaaf!
Heb besloten om het eerst maar te laten zitten en eerst maar eens meubels neer te zetten en met een schemerlamp erop ofzo, lijkt het ook al weer heel anders. Dus eerst maar eens aankijken! De deuren laat ik ook eerst maar wit als we ze krijgen en daar gaan we nog even over nadenken. Vandaag op pad geweest nog voor gordijnen.. Vriendje was mee en had ook ineens wat in te brengen.. En hij wilde het allemaal aan mij overlaten.. Zucht.. En hij wil gewoon rolgordijnen en ik wil vouwgordijnen.. Daar hebben we al een probleem.. Dus gaan nog eens naar de Decokay voor goed advies!
Ja Marquez, zoiets had ik ook in gedachte.. Iets heel licht grijs ofzo.. Net niet wit. Vandaag al even gekeken en heb wel al een idee. Maar eerst doen we ze er zo in als we ze krijgen en dan eens aankijken!
Ik heb vandaag een klus loze dag, heeeerlijk. Morgen verf halen, want tussen kerst en oud en nieuw wordt mijn woonkamer geschilderd! Verder is mijn lijst met dingen die ik nog moet regelen erg lang en zie er als een berg tegenop. Het klussen zelf is best leuk, maar al dat regelwerk gaat me meer en meer tegenstaan.
Ja kan me voorstellen Marquez.. En alles moet op mekaar aansluiten qua planning.. Heb je zelf nog vakantie dan rond deze tijd of niet? Ik ben zelf tussen kerst en oud en nieuw vrij, dan willen we wel over zijn, maar kan ik mooi alle kleinere dingen inpakken en verhuizen..
marquez1
Geplaatst: 19-12-10 20:07
Ik heb niet echt vakantie. Ik heb alleen 2e kerstdag vrij en dan de maandag en dinsdag tussen kerst en oud en nieuw, oja en nieuwjaarsdag.
Die planning is inderdaad wat lastig soms. Ookal zit er bij mij niet echt druk achter, ik woon nu bij mijn moeder, maar toch wil ik er graag in. Maar het grijpt allemaal in elkaar. Deze week moet de stukadoor hier en daar nog wat afmaken zodat de schilder verder kan schilderen, deze week moet dus de keuken in elkaar en de rest van de rommel naar buiten. Dit betekend dat de zaagbank ook naar buiten moet en al het zaagwerk deze week nog af moet, dat betekend weer dat de neiuwe binnendeuren er deze week in moeten zitten en de laatste latjes aan het plafond pffffff...........
ik lees hier ook al een tijd mee en ben op het moment met mijn echtgenoot een keuken aan het bouwen en post een dezer dagen wel een paar foto's. Dat kastje van Mae, wat mooi zeker in combinatie met die wandkleur
marquez1
Geplaatst: 21-12-10 20:05
Hé nog meer keukenbouwers welkom! En foto's zijn natuurlijk altijd zeer welkom
Ik zal binnekort ook weer eens een update geven met foto's
Ik neem morgen even contact op met ING. Maar ben erg benieuwd. Het schijnt dus dat je kredieten moet hebben ingelost voordat ze je hypotheek akkoord geven. Nu hebben wij allebei een kredietlimiet van ing, zodat wij -500 kunnen staan.
Hebben mensen hier ervaring mee ? Moet dit opgeheven worden of mag dit gewoon zo blijven?
Beetje afhankelijk van je geldverstrekker maar vaak moeten die limieten wel ingelost zijn ja. Maar dat kan heel makkelijk. Zorgen dat ze voor passeren opgeheven zijn, dag erna even naar de bank en weer aanvragen.
Ik geloof je hoor, bij ons werd niet moeilijk gedaan over mijn limiet van € 1.000 op mijn betaalrekening (stond ook niet rood). Als je NHG wilt, kan je wel de dag na de overdracht je limiet weer terug laten zetten .
Huisoverdracht is 25 februari. Maar het moet dan ingelost worden voordat de hypotheek aanvraag goedgekeurd word. Deze offerte is de deur al uit vanaf maandag.
Jep, ik moest ook mijn krediet eraf halen voor de hypotheek met NHG. Maar het ligt er volgens mij ook aan of je maximaal financiert of niet En het moet idd voor je gaan passeren bij de notaris.
Morgen passeren!!! ik ben helemaal hieper hahaha
Ir111
Geplaatst: 22-12-10 11:02
parouscha schreef:
Huisoverdracht is 25 februari. Maar het moet dan ingelost worden voordat de hypotheek aanvraag goedgekeurd word. Deze offerte is de deur al uit vanaf maandag.
Niet alleen ingelost maar ook opgeheven.
Of je ze moet sluiten hangt idd samen met hoe zwaar je financiert.
diesel_
Geplaatst: 22-12-10 17:12
ik verhuis 1 januari naar een appartementje begane grond op een boerderij. Nu ben k nog niet uit over de kleur bankkussens. We hebben soort mokka bruine bankstellen van stof. De muren zijn al wit dus dat komt goed uit, daar hou ik wel van.
Iemand foto's van wat kleur gecombineerd met bruin en wit in een huiskamer?