Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:05

en waarop werkt de HTC 8s?

edit: al gevonden, werkt op Windows Phone, is dit goed?

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:16

Ik heb een Nokia lumia 920. (wie nog meer??) Ik ben ontzettend tevreden over windows phone! werkt heel fijn en heel blij mee. Missende apps eigenlijk nauwelijks last van en er komen zoveel apps bij dat mocht je een keer iets missen die app er waarschijnlijk binnen de kortste keren ook is. Ik vind het ideaal dat je word enzo zo makkelijk en goed kan bekijken, en makkelijk dingen naar de computer over kan zetten. De live tiles zijn ook erg leuk en werken fijn. Bovendien staan alle apps onder elkaar, heel makkelijk bedienen met een hand op groot scherm, je je kan gewoon scrollen tot de gewenste app mooi in het midden is en dan zo aantikken. Ik ben niet fanatiek met spelletjes dus daar kan ik niks over zeggen. (en over de telefoon zelf ook heel erg tevreden)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:28

Ilsemarie schreef:
Ik heb een Nokia lumia 920. (wie nog meer??) Ik ben ontzettend tevreden over windows phone! werkt heel fijn en heel blij mee. Missende apps eigenlijk nauwelijks last van en er komen zoveel apps bij dat mocht je een keer iets missen die app er waarschijnlijk binnen de kortste keren ook is. Ik vind het ideaal dat je word enzo zo makkelijk en goed kan bekijken, en makkelijk dingen naar de computer over kan zetten. De live tiles zijn ook erg leuk en werken fijn. Bovendien staan alle apps onder elkaar, heel makkelijk bedienen met een hand op groot scherm, je je kan gewoon scrollen tot de gewenste app mooi in het midden is en dan zo aantikken. Ik ben niet fanatiek met spelletjes dus daar kan ik niks over zeggen. (en over de telefoon zelf ook heel erg tevreden)

De nokia lumia 920 wil ik ook echt heeel graag, maar ik kan niet zomaar 500 euro ophoesten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 21:05

Ilsemarie schreef:

Kan er weinig anders van maken :P

Ik heb de 8S zelf, en ik ben er supertevreden over!! Groot geheugen, goede camera.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 0024_n.jpg
Deze foto heb ik er mee gemaakt :)

Ik heb ook een HTC Desire liggen, en als ik die nu weer aan zet, moet ik echt zoeken hoe het werkt. Gewoon omdat Windows zo vreselijk prettig en eenvoudig werkt!

prugelpiet

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 21:11

mooi! en bij welke winkel is die heel goedkoop? :D

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 21:17

HTC is een goed merk!
Mijn vriend heeft de HTC One V, en is daar erg tevreden over. Goede vriend van me heeft de Desire X, zelfde verhaal. En ik heb de HTC One SV sinds een week, ligt boven je budget maar is ook heel nice. Hiervoor heb ik een HTC Desire Z gehad. Ik wil in ieder geval niet meer anders dan een HTC.
Laatst bijgewerkt door Warboel op 25-03-13 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 21:17

prugelpiet schreef:
mooi! en bij welke winkel is die heel goedkoop? :D

Zou ff op een prijsvergelijk site kijken. Toen ik 'm in december kocht (met abbo) was de nieuwprijs 330 euro, maar al vrij snel daarna zag ik 'm wel op internet staan voor 290 en onlangs zelfs voor 267 euro.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 21:26

oke! heb even gekeken, goedkoopste is 246 euro

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 12:20

prugelpiet schreef:
Ilsemarie schreef:

De nokia lumia 920 wil ik ook echt heeel graag, maar ik kan niet zomaar 500 euro ophoesten

Ik heb hem bij een abonnement. los kopen was mij ook net even iets teveel van het goede en in combinatie met abonnement uiteindelijk ook minder kwijt dan met sim only.

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 22:21

Ik heb vandaag de Samsung galaxy mini 2 besteld. Als het goed is en de post mee werkt kom hij morgen binnen +:)+
Moet dan wel een paar dagen wachten ivm nummerbehoud... :=

Elinexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 23:37

Ik krijg voor mn verjaardag de LG optimus L5,in het wit, we hebben hem al gekocht, ik ben benieuwd!.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 08:16

die hebben mensen uit mijn klas ook, de LG optimus
Hun zijn er heel tevreden over! alleen overleefd ie een val in de WC niet :n

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 08:18

prugelpiet schreef:
Ilsemarie schreef:

Ik heb hem bij een abonnement. los kopen was mij ook net even iets teveel van het goede en in combinatie met abonnement uiteindelijk ook minder kwijt dan met sim only.[/quote]
Dat kan inderdaad ook, maar ik mag geen duur abbonoment, en ben toch zeker 200 MB nodig.
Daarom zocht ik een simlock vrije, heb nu een lekker goedkoop abbonoment :D

Maar dan zou ik even liefje naar papa en mama kijken :+

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 11:26

Nou het stomme is dus... hoe duurder je abonnement, hoe minder je hoeft bij te betalen en dan ben je aan het einde van je abbo (als je alle maandbedragen en bijbetalen voor telefoon) bij elkaar optelt met een groter abbonnement gewoon serieus minder geld kwijt!
Echt idioot... maar het is zo. Heb me een slag in de rondte geteld maar moest toch echt tot die conclusie komen. x aantal minuten met 500 mb is goedkoper dan met 200 mb en 1000 mb (wat bij vodafone toen 4 gb werd door actie) was nóg goedkoper! Daarbij kreeg je namelijk eerste 12 maanden 50% korting. Dus ik heb nu dat laatste abbo, dan hoefde ik veel minder bij te betalen en als je alle bedragen bije lkaar rekent van die komende 2 jaar was ik dan het goedkooopste uit. Echt idioot! (en ik zet het een kwart van het maandbedrag gewoon elke maand ff op spaarrekening, dan heb ik dat volgend jaar als ik hoog abbo geld heb en zo heb je de boel zo weer rechtgetrokken.)

maar er zitten wel 12 jaar tussen ons en dit is ook m'n eerste dure abbo (hier voor altijd fluttelefoons en sim only, dit is zelfs m'n eerste smartphone haha) dus ik kan je ouders helemaal begrijpen dat het gewoon een sim only wordt en een wat kleiner toestel.

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 19:29

Weten jullie misschien een soortgelijke telefoon als samsung galaxy s3?
Maar dan kleiner? :P
Samsung galaxy s3 mini heb ik vanaf gezien vanwege de reacties hier erover..
Htc one s heeft mijn zus al en die wil niet dat ik die neem :')

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 19:36

Ehm, tja, het probleem is dus dat ik niet zomaar afstand kan doen van mn telefoon met sim only abbo, kan wel overgezet worden naar een simlock vrije

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 00:16

Jaaaaaa, hij is binnen!! Hij is vanmiddag trouwens al gebracht, maar heb nu pas tijd om te bokken.... :=

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 17:14

Hoi, ik zoek een smartphone en ik vroeg me af of jullie tips hebben wat betreft mobiel, abonnement, alles wat erbij komt kijken zeg maar. :P
Het liefst een Androidbesturingssysteem (maar welke, daar zit geloof ik ook weer verschil in?). :)

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 17:08

Weten jullie misschien hoeveel geheugen de htc one s heeft? kan het nergens vinden, heb wel gevonden dat je er geen geheugenkaart in kan doen..

Jy, wat is je budget? bijvoorbeeld 500 euro voor de telefoon, kan ik je de samsung galaxy s3, of een van de HTC one editie aanraden. zijn erg goed en prettig! qua abbonnement is 500 mb meestal wel genoeg aan internet als je thuis op de wifi zit enzo.

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 13:40

Ik had eerst bedacht dat ik maximaal 20 euro per maand wilde betalen, maar ik geloof dat dat een beetje te optimistisch is. :P Ik heb nu mijn maximum op 25 euro gezet, dus dan kom je over 2 jaar (want de meeste abonnementen gaan over 2 jaar) op 600 euro uit. (Maar als ik er minder geld aan kwijt ben is dat ook géén probleem :') ).

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 13:49

Kijk eens op hollands nieuwe! daar hebben ze veel goedkope abbonementen, of ben.nl . en dan kan je desnoods als de telefoon die jij wilt hebben er niet bij zit die los in de winkel kopen..

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 14:01

Weet iemand wat de grootste nadelen zijn van de iPhone 4? Ik hoorde al dat ze geen flash ondersteunen.. maar verder nog iets?

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 14:14

@ Ilsemarie
De nokia lumia's zijn inderdaad echt fantastische telefoons. Ik heb zelf de 800 (in het roze :P). Omdat ik zo tevreden ben heeft mijn vriend de 920 genomen. Echt een toptoestel! Ik ben ook zeker van plan om als mijn abbo afgelopen is (nog een klein jaartje) weer voor een lumia te gaan (eens kijken wat voor versie er dan weer beschikbaar is).

Het windows systeem werkt wat mij betreft ook echt perfect, veel lekkerder dan IOS en Android vind ik zelf. Toen ik mijne net had waren sommige apps inderdaad nog niet te krijgen, wat ik toen wel jammer vond. Maar nu het platform populairder wordt zijn ze dat hard aan het inhalen en zijn eigenlijk alle apps wel te verkrijgen.

En de toestellen zijn ook nog eens erg stevig. Ik ben niet zo handig aangelegd, dus mijn telefoon valt met enige regelmaat wel eens op de grond, maar hij houdt er nooit wat ernstigs aan over. Ik heb een vriend die al 3 keer zijn s3 heeft laten vallen en alle 3 de keren was hij ook echt stuk, en moest er voor over de 100 euro aan gerepareerd worden. Dat zal bij de nokia's niet zo snel gebeuren.

Maar het allerleukste vind ik nog wel het uiterlijk. ik vind ze erg mooi en ze zijn ook echt anders dan al die andere toestellen. Ik wil altijd een beetje gek toestel, en met de felle kleurtjes en opvallende designs zijn de nokia's dat ook echt.

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 10:22

welke telefoon zouden jullie doen
de samsung s3 mini of de iphone 4s pfff zo lastig

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 10:34

Ik heb sinds eergisteren de iphone en die bevalt super! De Samsung telefoons heb ik nooit fijn gevonden, het werkt allemaal nét niet zo soepel en makkelijk als de iphone. Apps die blijven hangen, knoppen die niet goed pakken.. En het scherm is ook net niet zo mooi scherp en helder vind ik. Ik heb wel een Motorola gehad met Android en dat was echt een supertelefoon!