[Centraal]Iphone, vragen, tips, enz.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:23

Ik heb ook een iphone (3GS), eindelijk! :D Van de collega van m' vader gekregen. :oo
Maar nu krijg ik m'n mail niet doorgelinkt zegmaar. Als ik dan m'n email en wachtwoord enzo invul, moet ik vervolgens iets van de inkomende/uitgaande server nogiets invullen. Heeft iemand enig idee wat ik hier in moet vullen? :P
Laatst bijgewerkt door Smee__ op 07-01-11 00:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Vicky_88

Re: [Centraal]Iphone, vragen, tips, enz.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 00:37

welke mailhost heb je?

elias

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 09:11

Heb je hotmail/live?

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 11:35

Vicky_88 schreef:
Fem, dat is een bericht of een update ;)

Kan alleen het bericht of de update nergens in het spel vinden. :')

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 11:36

Ik kan me trouwens voorstellen dat zo'n telefoon het heel zwaar krijgt met al die dingen die open staan, kan je ook bepaalde dingen helemaal 'sluiten' ? Zoals euh, je berichten ofzo?

BiHB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 11:49

Hallo mensen,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik heb mijn iphone 3 gs al een hele tijd, maar nog niet eerder ge-updated...
Nu probeer ik dat via itunes, maar ik kom er niet uit.
( ter waarschuwing...ik ben echt een wandelende ramp met alles qwa computers / techniek / hi-tech speeltjes en dergelijke )

Ik hoor mensen om me heen altijd zeggen: "naar itunes gaan, aankoppelen en dan update hij automatisch..."

Bij mij doet hij dat dus niet...ik doe zeer waarschijnlijk iets fout, maar ik heb werkelijk geen idee wat...dus wie o wie durft t aan mij raad te geven?? ;-)

Alvast bedankt

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 11:50

Ja!
2 keer op de homebutton. Dan krikg je alle apps te zien die je hebt geopend, eentje lang vasthouden tot ze gaan trillen en dan links in het hoekje van de app staat een verwijderknopje :)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 11:50

Stond ook al paar pagina's terug :)
_Rianne_ schreef:
Is dat niet door dubbel op de home knop te drukken, dan je vinger even op de app te houden ( die dan dus in de onderbalk ( ben even het woord kwijt) staat, dan gaan ze trillen en krijg je zo'n rood rondje en dan daarop tikken?

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 11:53

Verwijder je het dan of doe je het dan sluiten? :+

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 11:55

Sluiten.

Het is in dat 'switch-menu' he?! Er komt ook een min-tekentje bij te staan ipv een kruisje.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 11:55

Heb het al! Wist ik niet :)) Thanks!

missblonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 18:29

wie kan mij vertellen ik heb de iphone 4 thuis liggen en mag hem per a.s maandag gebruiken. Ik heb een 500mb internet limiet weet iemand of die genoeg is permaand? ik lees voornamelijk mails en wil ermee op msn. Zijn hier apps voor dat je geen koste hebt aan je msn?

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 18:32

Ik heb 1000mb per maand en red het daar zelf net aan mee..
Zit thuis op de wifi en bij me vriend thuis ook...

Zit soms op hyves heel kort om te kijken, en zit dan met regelmaat op msn/bokt te kijken.
Alles niet heel lang!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 18:42

Ik heb 1GB maar zit nu vooral thuis aan de Wifi dus kan niet echt een beeld schetsen of het genoeg is. :+
En om MSN uit te sparen is er niks, ze Apps zullen dan sowieso via internet gaan (Bijv. WhatsApp)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 18:45

Hebben julie al weer een normale wekker?

Ik heb er nu 1 van donald duck ook niet alles :+

missblonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 18:50

ja Whatsapp is sowiezo gratis maar wist niet met de gewone msn. Ander kan ik er lijkt mij altijd een internetbox los bij doen.

Sanneh14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 19:01

Hoihoi,

Ik kom even binnenvallen.. Ik heb nu sinds anderhalf jaar een iphone, en ben dr hartstikke blij mee! Maar.. met Tmobile iets minder. Ik vroeg me af of jullie dit probleem kennen.

Ik heb een iphone i150 abbo, waarbij ik op de 5e van de maand nieuw tegoed krijg. Dit heb ik afgelopen woensdag dus ook gekregen. Nu keek ik net op de belstatus en, tot lichte schrik, zie ik daar staan dat mijn overige kosten 0,43 euro zijn.. Dus ik gelijk kijken: 'wat heb ik dan gedaan?'
Alle nummers die ik gebeld heb zijn van mijn ouders en vriendinnen in groningen. Zelfde geld voor sms, allemaal nederlandse nummers dus..
Komt bij dat mijn bundel onbeperkt internet bevat, dus eigenlijk zou het niet kunnen door het gebruik van apps. Ik heb net t-mobile gebeld en daar kreeg ik een -niet al te vrolijke- man aan de telefoon die me niet kan helpen. Ik heb namelijk gevraagd of ze enig idee hebben waar het van zou kunnen komen, zodat ik verdere kosten kan voorkomen..

Iemand hier bekend met dit 'probleem?' (0,43 euro is niet veel.. maar ben bang dat het oploopt en dat het dan wel veel wordt..)

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 21:29

Vreemd! -O- Kun je niet in de specificatie kijken of je iets ziet (heb je wrs al gedaan, maar wie weet).

Edit: ik had ook extra kosten (buitenland sms en service nummers) die staan netjes aan het begin van de factuur. Bij jou niet?

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 21:43

MMSje?
die kosten 0.43

Sanneh14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 10:35

Bedankt voor het meedenken :)

Specificaties kan ik nog niet inzien, kan pas op de volgende factuur (halverwege februari bij mij). Daarom had ik tmobile ook gebeld, om te vragen of ze misschien een indicatie konden geven van waar het aan zou liggen.

Een perongeluk verstuurd MMSje zou het inderdaad ook kunnen zijn! Maar heb net mijn berichten gechecked en ook daar vind ik niets van terug.. Kosten zijn nu 'teruggelopen' naar 0,42 euro.. Raar, maar waar!

@ Corieen: mijn wekker doet het wel weer gewoon. Al weer sinds maandag :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 12:28

Oke ik ga hem ook maar weer eens proberen :=

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 14:07

AARgh!! Ik krijg vandaag een sms dat mijn Iphone binnen is. Jammer alleen dat ie in Utrecht in de winkel ligt, en ik in Zwolle ben (met een week ov). Dus ik moet nu nog tot dinsdag wachten... It better be worth it, ik wacht al vanaf 24 november...

elias

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 14:25

hoe werkt dat airprint eigenlijk? kan dat met iedere printer? of moet dat via internet ofzo? ik snap dat niet helemaal haha

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 14:50

Ja mmsje kost 42 cent zag ik gisteren :o

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 17:21

Sanneh14 schreef:
Hoihoi,

Ik kom even binnenvallen.. Ik heb nu sinds anderhalf jaar een iphone, en ben dr hartstikke blij mee! Maar.. met Tmobile iets minder. Ik vroeg me af of jullie dit probleem kennen.

Ik heb een iphone i150 abbo, waarbij ik op de 5e van de maand nieuw tegoed krijg. Dit heb ik afgelopen woensdag dus ook gekregen. Nu keek ik net op de belstatus en, tot lichte schrik, zie ik daar staan dat mijn overige kosten 0,43 euro zijn.. Dus ik gelijk kijken: 'wat heb ik dan gedaan?'
Alle nummers die ik gebeld heb zijn van mijn ouders en vriendinnen in groningen. Zelfde geld voor sms, allemaal nederlandse nummers dus..
Komt bij dat mijn bundel onbeperkt internet bevat, dus eigenlijk zou het niet kunnen door het gebruik van apps. Ik heb net t-mobile gebeld en daar kreeg ik een -niet al te vrolijke- man aan de telefoon die me niet kan helpen. Ik heb namelijk gevraagd of ze enig idee hebben waar het van zou kunnen komen, zodat ik verdere kosten kan voorkomen..

Iemand hier bekend met dit 'probleem?' (0,43 euro is niet veel.. maar ben bang dat het oploopt en dat het dan wel veel wordt..)

Ik heb dat idd ook... en ik kom er ook niet achter waarom dat is? :S