Maar nu krijg ik m'n mail niet doorgelinkt zegmaar. Als ik dan m'n email en wachtwoord enzo invul, moet ik vervolgens iets van de inkomende/uitgaande server nogiets invullen. Heeft iemand enig idee wat ik hier in moet vullen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sanneh14 schreef:Hoihoi,
Ik kom even binnenvallen.. Ik heb nu sinds anderhalf jaar een iphone, en ben dr hartstikke blij mee! Maar.. met Tmobile iets minder. Ik vroeg me af of jullie dit probleem kennen.
Ik heb een iphone i150 abbo, waarbij ik op de 5e van de maand nieuw tegoed krijg. Dit heb ik afgelopen woensdag dus ook gekregen. Nu keek ik net op de belstatus en, tot lichte schrik, zie ik daar staan dat mijn overige kosten 0,43 euro zijn.. Dus ik gelijk kijken: 'wat heb ik dan gedaan?'
Alle nummers die ik gebeld heb zijn van mijn ouders en vriendinnen in groningen. Zelfde geld voor sms, allemaal nederlandse nummers dus..
Komt bij dat mijn bundel onbeperkt internet bevat, dus eigenlijk zou het niet kunnen door het gebruik van apps. Ik heb net t-mobile gebeld en daar kreeg ik een -niet al te vrolijke- man aan de telefoon die me niet kan helpen. Ik heb namelijk gevraagd of ze enig idee hebben waar het van zou kunnen komen, zodat ik verdere kosten kan voorkomen..
Iemand hier bekend met dit 'probleem?' (0,43 euro is niet veel.. maar ben bang dat het oploopt en dat het dan wel veel wordt..)