Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:even een canvas vraagje...
ik heb een kalender met prints van Mucho(schilder),en die zou ik erg graag vergroot willen laten afdrukken...
wellicht op canvas of gewoon..
waar kan je zoiets laten doen?
opisop_shop schreef:dat hebben wij ook whahaha onmze badkamer is echt 2m2 ofzo! Gelukkig zit er een balkon aan vast die je er vrij gemakkelijk bij aan kunt trekken, wat we in de toekomst ook van plan zijn en dan hebben we een badkamer van 5m2 ofzo. Nog steeds klein maar goed, dat is dan ook het enige nadeel van ons huis.
Samo schreef:Heeft iemand voorbeelden van een keuken welke is geverfd/gespoten/beplakt? Zag een paar pagina's terug een zwarte voorbij komen, volgens mij van Opisopshop? Die is erg mooi geworden!
Sizzy schreef:Dat ziet er een stuk beter uit blue_kim! Waren het gewoon houten deurtjes?
Samo schreef:Voelt vrij ruw, alleen het blad is denk ik niet over te schilderen (kan denk ik ook niet ivm vocht??). En dan hou je ook nog de lichtbruine tegeltjes met bloemetjes aan de muur.. Rest van m'n woning is zwart/grijs/rvs/wit..
Zidore schreef:helaas geen handige familie, en durf niet zelf aan te gaan klooien met verf op m'n keuken
wow blue-kim!! wat voor merk primer heb je gebruikt??
ziet er echt gaaf uit!!