Ik gebruik het programma Spotify op mijn HTC Flyer. Over het algemeen ben ik blij met dit programma. Ik heb een abonnement bij mijn Spotify programma zodat ik nummers offline kan beluisteren. Hier zit echter meteen het probleem. Het synchroniseren gaat heel erg moeizaam.
Probleem 1 Spotify geeft regelmatig aan dat ik offline ben (offline flikkert echt in beeld, dus dan weer wel, dan weer niet). Dit klopt niet aangezien ik thuis constant verbonden ben met WIFI en al mijn andere apps met internet dan ook gewoon werken. Ook via het mobiele netwerk krijg ik dezelfde melding.
Probleem 2 Wanneer Spotify niet aangeeft dat ik offline ben synchroniseert hij de niet gesynchroniseerde nummers niet tenzij ik eerst weer de gehele cache leeg, uitlog en weer opnieuw inlog. Vaak onstaat dan eerst weer probleem 1. Zo niet dan begint het synchroniseren. Ik heb nog niet meegemaakt dat ie alles volledig gesynchroniseerd heeft. Ook als ik nieuwe nummers in een offline playlist plaats worden deze vaak niet gesynchroniseerd. Is er een manier om dit te forceren? Iedere keer de gehele cache wissen lijkt mij niet de oplossing.
Zelf heb ik al geprobeerd om het programma opnieuw te installeren. Dit heeft niet geholpen en dezelfde problemen bleven voorkomen.
Ik heb vanmiddag de HTC Desire S besteld als het goed is komt hij dan woensdag al!! ben heel benieuwd,heb altijd samsung gehad,maar dach het is tijd voor eens wat anders
Ik heb een klein probleempje met mijn HTC Tattoo ik kom namelijk niet meer op Facebook. Op de een of andere manier is hij er opeens mee gestopt. Ik kan op alle sites komen behalve die van FB hij zegt dan dat er een verbindingsfout is. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
ik heb sinds kort ook een htc Een desire Z (: Was er super tevreden over, totdat ik er vanmorgen achterkwam dat er nu al een barstje in mn scherm zit.. like wtf! ik heb dat ding een maand ofzo? en het is ook niet zo dat ik heb erg veel heb laten vallen of er onvoorzichtig mee ben geweest.. Beetje jammer dit