Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Citaat:Beste Windows Live Hotmail gebruiker,
Mijn naam is Stefan en ik begrijp dat je problemen hebt met het lezen van je email in Windows Live Hotmail.
Na uitvoerige bestudering van dit probleem is gebleken dat de oorzaak ligt aan de DNS instellingen van je Internet Provider.
Als je internet hebt via 1 van de volgende providers neem dan contact op met je internet provider voor verdere ondersteuning.
KPN Freeler Speedlinq
Planet Demon Cistron
Hetnet Tiscali
XS4ALL HCC!Net
Al deze providers maken gebruik van het netwerk van KPN waarmee de problemen zijn.
Aangezien dit probleem veel Windows Live Hotmail gebruikers treft heb ik deze email automatisch naar alle gestelde vragen gestuurd.
Als je geen last hebt van bovenstaande, je hebt een andere provider of je hebt een andere vraag dan bied ik je bij deze mijn verontschuldigingen aan.
Ik wil je dan vragen om nogmaals contact met ons op te nemen en je vraag opnieuw te stellen.
Je zult dan zo snel mogelijk een persoonlijk antwoord krijgen van mij of mijn collega's.
Nogmaals onze verontschuldigingen voor het onstane ongemak van de afgelopen paar dagen.
Bedankt dat je gebruik maakt van Windows Live Hotmail.
Met vriendelijke groet,
Stefan
Windows Live Hotmail support
HouVanUtopia schreef:Ik heb ook KPN wat kun ej eraan doen als je de problemen hebt
Elinee schreef:hotmail doet het gewoon hier, alleen ik kan geen msn downloaden
Paardenmaf1 schreef:Elinee schreef:hotmail doet het gewoon hier, alleen ik kan geen msn downloaden
Huhhh? Wat raar???