Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
highwaykind schreef:Bij opties aanvinken dat hij, wat je aan de bibliotheek toevoegt, ook moet kopieren naar de iTunes bibliotheek?
Dan kan je ze wel "dubbel" op je computer hardeschijf hebben ( in the Limewire map, en in de itunes muziek map) maar dan komen ze wel op je iPod ( en je kan die uit Limewire dan deleten, maar wel eerst even controleren of ze inderdaad in de iTunes map staan).
casperrr schreef:ik krijg het maar niet voor elkaar
Zou je het misschien willen uitleggen met een printscreen?![]()
Citaat:iPod nano (PRODUCT) RED is alleen verkrijgbaar bij de (online) Apple Store en heeft alles wat u van een nieuwe 4-GB of 8-GB iPod nano mag verwachten,
Sabine_ schreef:Kan je liedjes vanaf je iPod op de computer zetten? ik heb van alles geprobeerd, maar krijg het echt niet voor elkaar.
casperrr schreef:misschien dat ze ze wil over zetten van de ene naar de andere computer?
Sabine_ schreef:casperrr schreef:misschien dat ze ze wil over zetten van de ene naar de andere computer?
ja
Sabine_ schreef:ooh. ik heb hem wel op 2 computers (bij pa en ma)
casperrr schreef:ok volgend probleem
Hij heeft alles geïmporteerd naar iTunes van Limewire. Maar nu staat er aan de linkerkant van iTunes: "library, 90's music enz. maar daar staat ook bij: Eigenaar's Limeware Tunes. Maar nu krijg ik de liedjes met geen mogelijkheid naar de Library gekopieerd.
En ik koppelde net mijn iPod aan mijn computer vast, was hij wel bezig met alles importeren, kijk ik er daarna op staat er geen een van die liedjes op mijn iPod, terwijl hij wél bezig was met importeren... iemand enig idee? hoe ik ze bij de library kijg of wél goed geïmporteerd?
*de techneut*
Berdien schreef:Naattjj; lees het topic eens door zou ik zeggen.
Een iPod kun je inderdaad op meerdere computers aansluiten. Echter, muziek van je iPod naar de computer overzetten kan niet.
Chagrijntje: als je je iPod waar in doet?
Heb helaas zelf nog geen antwoord op mijn vraag. Hoe video's in iTunes te krijgen? Heb als besturingssysteem Macintosh, dus de Windows uitleg gaat voor mij niet op.