Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jillz1 schreef:Je mag niet binnen 2 meter op erfgrens een raam hebben. Kan het niet anders verwoorden.
Jillz1 schreef:Je mag niet binnen 2 meter op erfgrens een raam hebben. Kan het niet anders verwoorden.
Ibbel schreef:Dreamboy schreef:Waar lees jij dat de woning twee jaar te koop stond? Ik lees alleen dat ts 2 jaar bezig geweest is met het kopen van een woning. Maar als de woning in deze tijd inderdaad twee jaar te koop heeft gestaan kun je je ernstig gaan afvragen wat daar de reden van is.
Jillz1 @ [HTT] Nieuwe huis gekocht en de buren hebben nogal wat plannen.
Exitium schreef:Jillz1 schreef:Je mag niet binnen 2 meter op erfgrens een raam hebben. Kan het niet anders verwoorden.
Zo zwart wit is het dus niet. Het kan zijn dat ze destijds toestemming gevraagd en gekregen hebben. Het kan ook zijn dat het huis er al 50 jaar staat met dit raam erin en dat het inmiddels verjaard is. Als dat het geval is mag het raam er gewoon blijven zitten en mag jij er niet kort omheen bouwen en zo de lichtinval blokkeren/beperken.
Paardjes83 schreef:Ik heb we een ideetje voor je pui. Je kunt folie krijgen die de inkijk voorkomt overdag naar buiten kijken kan naar binnen niet.
Weet niet precies hoe de oprit loopt tussen de huizen. 6 meter oprit is net eventjes te smal om groen in het midden te plaatsen
Jillz1 schreef:Iedereen zwaait af over het raam.
Ik heb toch al meerdere keren aangeven dat daar nu geen plannen over zijn. We moeten nog een jaar verbouwen en dan zien we daar wel weer verder. We wonen er nog niet eens.
Verder over die Haag. 0.5 meter vanaf de erfgrens.
veneri schreef:Gewoon even duidelijk zijn. Aangeven dat je het thuis even besproken hebt maar dat jullie geen grond willen verkopen.
Een bloemetje of flesje wijn erbij vanwege de overlast, en de lucht is geklaard en je kan op goede voet verder met elkaar.
Jillz1 schreef:Paardjes83 schreef:Ik heb we een ideetje voor je pui. Je kunt folie krijgen die de inkijk voorkomt overdag naar buiten kijken kan naar binnen niet.
Weet niet precies hoe de oprit loopt tussen de huizen. 6 meter oprit is net eventjes te smal om groen in het midden te plaatsen
Laat maar, ik heb duidelijk aangegeven dat 6 meter onze eigen oprit is.
Iedereen zwaait af over het raam.
Ik heb toch al meerdere keren aangeven dat daar nu geen plannen over zijn. We moeten nog een jaar verbouwen en dan zien we daar wel weer verder. We wonen er nog niet eens.
Verder over die Haag. 0.5 meter vanaf de erfgrens.