BrankaZ schreef:Dorine92 schreef:Oh ik kan zelfs filmpjes maken op het strand in galop met iemand die niet kan rijden aan de longeerlijn. En dan heb ik beide paarden onder controle en een prachtig filmpje
Hoewel dat dus met die Samsung wel lastig gaat worden want die is echt HUGE
Aan de andere kant kijkt een groter scherm wel fijner als je b.v. iets wil streamen![]()
Je laat steeds weer doorschemeren dat de foto’s van een Samsung je het meeste aanspreken, maar je bent ook steeds argumenten aan het zoeken om geen Samsung te kopen….
Voor mij zou de keus simpel zijn, maar ik heb privé al jaren een Samsung telefoon.
Ik heb voor alledrie de telefoon wel argumenten om ze niet te kopen. Iphone zou de minste camera hebben en heeft het kortste updates, Samsung is erg groot en doet soms wat aparte dingen met de camera, en Google heeft (tot het tegendeel bewezen is) naar mijn idee wat saaiere foto’s.
Ik wil het liefst een Google als deze qua camera Samsung aankan. Dit omdat hij kleiner is en veel langer updates krijgt. Helaas ga ik dan wel inleveren op de zoom mogelijkheden. Maar met Samsung heb ik een minder handzame telefoon en korter updates.
Iphone is na vanmiddag wel een beetje afgevallen omdat ze in de winkel zeiden dat die niet meedoet als je de beste camera wil