Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fokfanaat schreef:water kost ook belachelijk weinig, logisch dat veel mensen er zo lichtzinnig mee omgaan.
wordt tijd om bewust van te worden en zuiniger mee om te gaan.
Moestuin schreef:Geen idee hoeveel dat bij jullie kost, maar wij tikken toch €1200 per jaar af. Dat vind ik nu niet bepaald goedkoopDat is een maandloon voor mij.
Spenk schreef:fokfanaat schreef:water kost ook belachelijk weinig, logisch dat veel mensen er zo lichtzinnig mee omgaan.
wordt tijd om bewust van te worden en zuiniger mee om te gaan.
Dit ja, maakt dat inderdaad maar flink duurder. Laat mensen maar merken dat niets oneindig is ook je drinkwater niet. Misschien dat mensen dan ophouden met dagelijks uitgebreid douchen, de tuin sproeien en zwembadjes vullen.
karuna schreef:De echt arme mensen hebben geen tuin om te sproeien of ruimte of geld voor een zwembadje om te vullen.
Op een gegeven moment is het geld gewoon op. En krijg je betalingsachterstanden en schulden of je eet niet meer.of moet je je schoenen met tape repareren omdat er geen geld is voor andere schoenen.
fohadie schreef:Wij verbruiken weinig water(vind ik) 53m3 op jaarbasis maar betalen wel €40,00 per kwartaal. Daarvan 25% extra is toch behoorlijk wat..