DuoPenotti schreef:In deze heeft hij geen punt.
Vaak wil ik ook wel de 2e kant van het verhaal horen. Maar hier niet.
Ts heeft haar moeder gevraagd te vertrekken, meerdere malen zelfs.
En dat vertikt ze en doet ze pas als de politie komt.
Welke andere kant is dan van belang?
Het TS en haar vriend haar huis.
Als zij, wat er ook gebeurt is, vind dat een bezoeker moet vertrekken is dat zo.
Al is TS zo onredelijk als wat, heeft ze de stomste idiote beredenering over haar moeder en is moeder eigenlijk de 2e moeder Teresa en de goedheid zelve.
Dat maakt niets, nada noppes uit.
Ts wilde dat haar moeder uit haar huis vertrok...en dat is wettelijk dan ook bepaald dat daar gehoor aan gegeven moet worden.
Daarnaast voelt ts angst en angst is gewoon waar.
Of wij dat dan raar vinden of overdreven of logisch, maakt ook weer niets uit.
TS ervaart dat zo.
Dankje, dit is inderdaad hoe ik het zie.
Ik ben 2,5 jaar gestalkt en lastig gevallen door iemand, die mij met de auto klem reed, lichamelijk aanviel, door de straat of langs stal reed, op de deur stond te bonken, via achterom mij in de gaten hield, anonieme telefoontjes.
Dit is allemaal bekend. Juist daarom is er voor mij weinig begrip voor het mijn huis indringen en mijn auto klem zetten.
Mijn angsten en triggers zijn bekend, waarom ga je deze dan bewust ‘gebruiken’?
Ik heb in ieder geval 2 extra camera’s van cleverdog besteld. Nog even uitzoeken hoe ik hiermee kan opnemen.
Straks even bij de bouwmarkt kijken voor een ander inbraak systeem. En nu eerst de melding/aangifte doen van huisvredebreuk. Ik denk dat ik het voor nu bij meldingen houd. Ik wil niet uit rancune of iets gaan reageren.