Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:Met 2 is 3 ton als starter goed te doen.
Ik ben alleen en verdien best aardig, maar alleen krijg ik denk ik max 2 ton![]()
Maar 30m tot 55m2 is wel erg klein voor dat geld. Maar dat zal de regio wel zijn. Dat verschilt nogal landelijk.
Charaz schreef:Het is al een aantal jaar geleden dat ik starter was (eerste huis gekocht met ex toen ik 20 was) maar wij konden 185.000 met moeite lenen toen.
kosseh schreef:Idinn, klopt geen fijne omgeving voor starter idd.
Al hadden bij het laatste nieuwbouwproject Zandvoorters wel voorang. Helaas waren er maar 6 apartementen betaalbaar, die waren 300.000. Grote lag tussen de 30 en 55m2. Daar ben ik helaas uitgeloot.
In januari heeft er een soort van klushuis te koop gestaan.
Een appartement vlak bij zee. Vraagprijs 335.000. Gedeeltelijk enkelglas. Badkamer en keuken niet van deze tijd.
Klonk niet verkeerd, tot ik de service kosten van €465 per maand zag.. Ook zijn er bouwplannen, waardoor je je uitzicht daar helemaal kwijt bent.
https://www.funda.nl/koop/verkocht/zandvoort/appartement-42685347-burgemeester-van-fenemaplein-4-f5/
Klushuizen worden ook steeds duurder idd.
Vaak gaan ze als nog snel weg, maar komen ze 2 a 3 maanden later voor veel meer terug.
Hoop zo dat er snel bewoningsplicht op huizen gaat komen.
Op de laatste nieuwbouw is dat nu al. 5 jaar bewoningsplicht en 10 jaar lang betaal je een boete als je het met winst verkoopt.
horsii schreef:Oei dat is ook echt wel een hele dure omgeving zal idd wel moeilijk worden.
Hier is ons bod weer niet geaccepteerd.