Esther_ schreef:Ben ook dol op het vouwen van ondergoed en sokken op de Marie Kondo manier.
@indi_vito: je kinderen zijn nog in de groei, dus 30 stuks ondergoed vind ik idd redelijk veel.
Ik had altijd mega veel,kleding, maar sinds ik bij Laura Lagom (https://www.lauralagom.com) een capsule wardrobe cursus heb gevolgd, heb ik zo’n 40 items voor lente/zomer en 40-50 voor herfst/winter. Geeft zoveel rust in je kledingkast
Nu was het wel zo dat er af en toe 3 onderbroeken per dag door gingen en oma ook nog wel eens wat koopt en meegeeft .
eens per half jaar probeer ik mijn hele kast leeg te ruimen en een rondje te doen wat weg kan, aan een ander gegeven kan worden of nog goed is. Ik probeer dan wel kleding die ik minder gedragen heb bewust meer in mijn routine te krijgen.
mijn broer gaat zijn huis verkopen en alles moet er uit. Hij heeft al een andere woning in Bayern voor zijn werk, die ingericht is dus er hoef op een aantal spulletjes na, niks mee. Ik heb een groot deel wijn- en cocktail glazen meegenomen, een aantal vasen en wat deco dingen

)
Vind mensen altijd zoo onwijs zeuren (of mensen die achteraf dingen terug komen brengen omdat er een, duidelijk in de advertentie vermeld, mankement in zit
).
...