Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MoniqueT schreef:Ik vind dat wel grappig. Ik ben inmiddels al 33 jaar huisvrouw en weet prima wat het is om zonder robot mijn huishouden te doen. Ik vind het een hele handige aanvulling en weet precies hoe schoon mijn huis is![]()
Als jij gewoon stofzuigen fijn vindt, prima, maar laat mij dan gewoon blij zijn met met zuig/dweilrobot die nog even een extra rondje maakt terwijl ik met andere dingen bezig ben.
Morrie schreef:IMJ schreef:Even Jemako bekeken, dan moet ik dus 3x met een doek over het raam heen.. Ik ben zo teleurgesteld!
Ik hoopte 1 doek klaar!
ik doe 2x, 1 x vochtige doek en 1 x droge doek, veel sneller klaar dan met een spons en een trekker+zeem en dan had ik altijd strepen en een zeiknatte vloer
CKR schreef:Heerlijk topic ditalles met veel plezier doorgelezen
Wat is volgens jullie nou de tip voor streeploze ramen? Dreft of ammoniak gebruik ik al, net als nawrijven met een schone doek (hen ook al kranten geprobeerd).
Las ook wat over Jemako doeken. Ik vind ze behoorlijk aan de prijswat is er zo bijzonder aan?
conejo schreef:Hier nu echt grote schoonmaak i.p.v. alleen de standaard dingen door dit topic. Zelfs een deur schoonmaak die ik aan de buitenkant nog nooit had schoonmaak omdat je je omdraaid en hij is weer vies.
Woon op een boerderij en de deur komt uit op de deel. En boven de deur is de hooizolder en zitten vaak vogels.
Ik heb als tip tegen vliegen poep dubro keuken ontvetter. Hier echt veel vliegen poep ook op raam in keuken en tafels buiten. Was altijd erg aan het boenen. Tot ik een keer deze gebruikte op een tafel om vet er af te halen. En de vliegen poep er met 1 veeg gelijk ook af was.
Giolli schreef:Morrie schreef:ik koop veel schoonmaakspullen bij 123schoon.nl. Stuk goedkoper dan bij de supermarkt en de volgende dag bezorgd.
Ik heb niet echt de indruk dat 123schoon goedkoop is? Volgens mij koste The Pink Stuff daar 9,99 en bij Luxplus de helft even uit mijn hoofd.
petra8 schreef:fjordjes schreef:Qua ramen wassen werkt een klamvochtige microvezel en een droge microvezel of theedoek ook prima. Daarmee krijg ik m'n ramen streeploos schoon en ik ben snel klaar.
Bedoel je dan dat je geen emmer, spons en zeem en dergelijke meer nodig hebt?
CKR schreef:Heerlijk topic ditalles met veel plezier doorgelezen
Wat is volgens jullie nou de tip voor streeploze ramen? Dreft of ammoniak gebruik ik al, net als nawrijven met een schone doek (hen ook al kranten geprobeerd).
Las ook wat over Jemako doeken. Ik vind ze behoorlijk aan de prijswat is er zo bijzonder aan?