Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marja schreef:ApplePapple schreef:Misschien stel ik nu een domme vraag, maar nu maak je het stro bewust 'nat'? Of droogt dit echt weer goed op?
Ja, het wordt nat, maar het dringt niet verder dan 2 a 3 cm de baal in, en dit droogt snel en helemaal op.
En je hebt dat eerste laagje nodig als 'hechtlaag' voor de volgende laag. Anders blijft de volgende dikkere laag bepleistering niet aan de muur 'plakken' zeg maar.
Nynkster schreef:Wat interessant!!
Ik ben een echte bouw-leek. Maar vroeg me af wat de denkwijze is achter het dak. Dat de ene zijde langer is dan de andere. Heeft dat ook een functie?
Prairy schreef:Wel koud denk ik nu in de yurt
Prairy schreef:Fijn dat je de beestjes opvangtDie laatste hond lijkt me erg lief.
Mijn man zou graag weer een hond willen (op termijn, als we meer tijd hebben), helaas ik absoluut niet meer, trauma van 2 asielhonden die we hadden opgevangen en die één van onze katten aangevallen hebben. Na een half jaar heb ik die alsnog moeten laten inslapen omdat ik zijn nier problemen niet meer onder controle kreeg en hij niet meer wilde eten. Heb er nog steeds nachtmerries van
Ir111 schreef:Ohhhh....Ik lees met plezier en interesse je bouw updates maar dit is nog veel interessanter. Wat fijn dat je dit doet!
Plaats je de honden ook bij mensen die wat minder afgelegen wonen dan jij doet? Ik bedoel; kan bv een hond als Rubio aarden in een meer dorpse/stadse omgeving waar hij meer in huis zal zijn?