Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Incroyable schreef:Zijn er meer bokkers die (misschien deels naar aanleiding van dit topic) ook graag willen besparen op hun boodschappen en het eventueel leuk vinden om hier een challenge aan vast te hangen? Wellicht is het leuk om een apart topic te openen voor de mensen die graag geld willen besparen op hun boodschappen
Sky schreef:Incroyable schreef:Zijn er meer bokkers die (misschien deels naar aanleiding van dit topic) ook graag willen besparen op hun boodschappen en het eventueel leuk vinden om hier een challenge aan vast te hangen? Wellicht is het leuk om een apart topic te openen voor de mensen die graag geld willen besparen op hun boodschappen
Daar is een topic over: [HTT] Bezuinigen op de boodschappen - deel 6
Incroyable schreef:Zijn er meer bokkers die (misschien deels naar aanleiding van dit topic) ook graag willen besparen op hun boodschappen en het eventueel leuk vinden om hier een challenge aan vast te hangen? Wellicht is het leuk om een apart topic te openen voor de mensen die graag geld willen besparen op hun boodschappen
Incroyable schreef:Interessant topic! Van de week zal ik eens gaan rekenen wat ik nou eigenlijk gemiddeld per maand uitgeef.
Wel een tip voor mensen die willen besparen: de TooGoodToGo-app. Dan kun je voor weinig geld een tas eten halen (vaak van de supermarkt, maar steeds vaker ook restaurants en bakkers ed). Dat eten moet wel diezelfde of de volgende dag opgegeten, maar vlees en brood kan bv makkelijk in de vriezer en groente/fruit houdt het vaak ook nog wel een paar dagen uit. Wat mij betreft een aanrader voor de mensen die willen besparen! Zelf haal ik altijd eerst m'n pakket en daarna doe ik aanvullend boodschappen. Scheelt vaak toch zo een tientje per boodschappenronde