Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Suzanne F. schreef:Als je echt een hekel aan iemand hebt dan geef je diegene deze:
[ Afbeelding ]
De Houttuynia cordata Chameleon. Hij is superschattig met allerlei kleurtjes maar je raakt hem nooit meer kwijt en hij gaat door de hele tuin en ook tussen je tegels.
Ik heb hem in dit huis alleen in een grote plantenbak en daar blijft hij lief in, hij produceert geen zaadjes gelukkig, hij verspreidt via een ondergronds enorm wortelstelsel dus zolang je hem in een bak houdt gaat het goed.
Morganlefay schreef:Suzanne F. schreef:Als je echt een hekel aan iemand hebt dan geef je diegene deze:
[ Afbeelding ]
De Houttuynia cordata Chameleon. Hij is superschattig met allerlei kleurtjes maar je raakt hem nooit meer kwijt en hij gaat door de hele tuin en ook tussen je tegels.
Ik heb hem in dit huis alleen in een grote plantenbak en daar blijft hij lief in, hij produceert geen zaadjes gelukkig, hij verspreidt via een ondergronds enorm wortelstelsel dus zolang je hem in een bak houdt gaat het goed.
Springbalsemien is ondertussen persona non grata in diverse uiterwaarden.
Iemand een idee waarom
Morganlefay schreef:Springbalsemien is ondertussen persona non grata in diverse uiterwaarden.
Iemand een idee waarom
_Lucifertje schreef:*Kruipt even onder meeleessteen vandaan*
Zeepkruid, dat is ook ellende![]()
. Ik heb het dit voorjaar geplant en ik ben er eigenlijk wel blij mee. Razendsnel is de bodem bedekt, ik heb al de hele zomer heel veel mooie roze bloemetjes en ze doen het prima in de droogte. Ik hoef dat deel niet te sproeien, lijkt het vocht wel goed vast te houden.
veerledec schreef:_Lucifertje schreef:*Kruipt even onder meeleessteen vandaan*
Zeepkruid, dat is ook ellende![]()
Vertel. Ik heb het dit voorjaar geplant en ik ben er eigenlijk wel blij mee. Razendsnel is de bodem bedekt, ik heb al de hele zomer heel veel mooie roze bloemetjes en ze doen het prima in de droogte. Ik hoef dat deel niet te sproeien, lijkt het vocht wel goed vast te houden.
[ [url=m/5wY04E.jpg]Afbeelding[/url] ]