Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Taucha schreef:Whoeha heb je nou bic op bank uitgezocht? Of de kleur van de bank gematcht?![]()
Leuk zeg! Welke plek hops jij in je neopreen?
Maarrreh.... zonder wax voor de foto of is het verse wax?
Maar ook weinig kunnen surfen.
Taucha schreef:Grappig die toevallige kleurmatch![]()
Ja jammer idd dat het tegenwoordig zo ver rijden is voor je. Maar mocht je een keer een surfje willen doen, dan ben je hier van harte welkom. Niet zo fancy als scheef etc. maar warme koffie, thee, etc. en omkleedcontainer of bij erge kou een douche op 500m vh strand beschikbaar.
Heb alleen foto in daglicht, maar in de avond is het een heel sfeervol hoekje 

.
die lamp is geniaal bedacht!
, zijn er weer langzaam vorderingen. EINDELIJK heb ik schappen kunnen kopen voor in de CV kast, mijn kledingkast en de badkamer, al mijn spullen hebben maandenlang op de grond moeten liggen en het was een hele verademing toen we de bouwmarkt weer mochten betreden. Bestellen online was geen optie ivm de lengte van de planken bezorgde ze die niet, en 3 meter zelf in de auto meenemen via click en collect zat er ook niet in, zagen wouden ze niet doen en toen bleef dus wachten tot de winkels open gingen als enige optie over. Tevens wilden we ook graag gewoon de producten in het echt zien, kwaliteit en kleur is immers voor zo iets niet geheel onbelangrijk, het moet er toch hopelijk de komende 15 jaar minstens hangen.
) 

De kast lijkt meteen 2x zo groot (en hij is al groot
)
) 

Wist toch echt even niet wat ik zag, (had nog nooit wilde in het echt gezien) maar ik hoor ze nu dus 's avonds aan mijn dak knagen, verre van ideale situatie, en moet zeker niet hebben dat ze zich vermenigvuldigen of binnen weten te komen. Nu blijkt dat de vorige bewoners van dit pand het al eerder gehad hebben en het vermoedelijk komt omdat de buren kippen hebben. Nu maar vallen geplaatst in de hoop dat ik er morgen ochtend eentje of meer in heb zitten, de vreemde dingen houden hier in ieder geval nog even niet op
Faelynn schreef:Het begint een heuse mini jungle te worden (let niet op het kattenspeelgoed)
ben de afgelopen 2 dagen dat de winkels open zijn snel wat winkels af geweest, tuincentrum voor decoratie, potten en planten voornamelijk, maar ook nieuwe eetkamer stoeltjes en behang voor de slaapkamer uitgezocht bij de bouwmarkt en wat praktische zaken bij de ikea gehaald. Overigens allemaal op de vroege ochtenden en het was verassend genoeg ondanks de recente opening heerlijk rustig in de winkels
[ [url=m/7JqqlE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/l1QYcP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor de eettafel 4 nieuwe blauwe stoeltjes gekocht voor een hele leuke prijs (de bruine had ik al)
[ [url=m/KlEiSS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Overigens wel weer meteen een nieuw obstakel getroffen met dit huis, er liep laatst een rat op mijn balkonWist toch echt even niet wat ik zag, (had nog nooit wilde in het echt gezien) maar ik hoor ze nu dus 's avonds aan mijn dak knagen, verre van ideale situatie, en moet zeker niet hebben dat ze zich vermenigvuldigen of binnen weten te komen. Nu blijkt dat de vorige bewoners van dit pand het al eerder gehad hebben en het vermoedelijk komt omdat de buren kippen hebben. Nu maar vallen geplaatst in de hoop dat ik er morgen ochtend eentje of meer in heb zitten, de vreemde dingen houden hier in ieder geval nog even niet op
. Je kan de gemeente bellen die sturen dan kostenloos de Suez en die plaats dan vallen of gif.
Citaat:Ziet er leuk uit!
Ons dorp is een ratten dorp. Suez de ongediertebestrijding van de gemeente is een veel geziende gast in het dorp. Wij hebben ze ook gehad un de trapkast door een gat in het riool. Je kan de gemeente bellen die sturen dan kostenloos de Suez en die plaats dan vallen of gif.
In mijn vorige woonplaats hadden we dit echt helemaal niet.
deze dieren zoeken natuurlijk ook alleen maar onderkomen en eten wat hun goedrecht is, dus vind het niet eerlijk om ze daar voor te doden, zou het ook niet eens kunnen, sommige methodes zorgen voor zo'n langzame gruwelijke dood.. Tevens vind ik gif wat veel bedrijven gebruiken gevaarlijk met mijn katten, als ze de dode rat of restjes dan ooit nog ergens vinden en opeten dan zijn we veel verder van huis. te vaak in mijn oude werk als paraveterinair gezien dat huisdieren er ook nog is de dupe van werden.