Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DemiSisa schreef:Hier goede ervaringen met de P30. Batterij gaat lang mee (als ik intensief gebruik maak, is hij zelfs na 1 dag nog niet leeg), maakt scherpe foto's. Voor mij meer dan voldoende, want de P30 pro vond ik echt te duur. Echt een hele fijne telefoon!
Pandameisje schreef:DemiSisa schreef:Hier goede ervaringen met de P30. Batterij gaat lang mee (als ik intensief gebruik maak, is hij zelfs na 1 dag nog niet leeg), maakt scherpe foto's. Voor mij meer dan voldoende, want de P30 pro vond ik echt te duur. Echt een hele fijne telefoon!
Zou je misschien ook wat foto's kunnen laten zien?
Nabster schreef:En hoe bevalt hij Pandameisje? Ik wil ook de pro, maar hij is me net iets te duur. Op bol.com verschilt hij bijna per uur in prijs. Ik wil hoogstens 620 betalen. Daar heb ik hem al voor gezien, dus ik heb geduld
Floko schreef:Mijn Huawei P30 wil niet goed contact maken met de USB kabel in de auto. Originele kabel, action kabel, bij alles is het knipperlichtcontact. Hebben jullie dit ook?
De Samsung van mijn vader gaat goed op dezelfde kabel en mijn Huawei P8 Lite van werk pakt op de mini USB ook gewoon.
Pandameisje schreef:Ik heb sinds aantal dagen dat als ik even verbinding met mijn WiFi heb verbroken dat ik er daarna niet meer op kan. Terwijl dit wel met andere apparatuur gewoon blijft lukken. Elke keer komt er dan zo uitroep teken te staan.
Meer mensen hier last van?
punjab schreef:Pandameisje schreef:Ik heb sinds aantal dagen dat als ik even verbinding met mijn WiFi heb verbroken dat ik er daarna niet meer op kan. Terwijl dit wel met andere apparatuur gewoon blijft lukken. Elke keer komt er dan zo uitroep teken te staan.
Meer mensen hier last van?
He dat heb ik ook sinds gisteren . Was al op onze internet verbinding aan het mopperen. Maar de tv deed het gewoon
Pandameisje schreef:Lauke schreef:Hier toevallig ook vandaag. Dacht dat het aan de wifi lag, maar als ik dit zo lees....
Hier toch wel een beetje spijt van mijn aankoop. Mijn volgende mobiel wordt toch echt weer een Apple.
Zo veel bugs dat hier in zitten
Hier voor het eerst last van een bug
Lauke schreef:Nee geen screenprotector. Geprobeerd en na een dag er af gehaald omdat ik het niet prettig vond