Huawei P30 pro

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DemiSisa

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 10:32

Hier goede ervaringen met de P30. Batterij gaat lang mee (als ik intensief gebruik maak, is hij zelfs na 1 dag nog niet leeg), maakt scherpe foto's. Voor mij meer dan voldoende, want de P30 pro vond ik echt te duur. Echt een hele fijne telefoon!

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 11:02

DemiSisa schreef:
Hier goede ervaringen met de P30. Batterij gaat lang mee (als ik intensief gebruik maak, is hij zelfs na 1 dag nog niet leeg), maakt scherpe foto's. Voor mij meer dan voldoende, want de P30 pro vond ik echt te duur. Echt een hele fijne telefoon!

Zou je misschien ook wat foto's kunnen laten zien?

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 11:05

Pandameisje schreef:
DemiSisa schreef:

Zou je misschien ook wat foto's kunnen laten zien?

Als ik erachter kom hoe de bokt upload werkt, wil ik dat gerust doen :D
Ik zal straks even kijken of ik wat foto's krijg hier. :)

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 13:10

Na lang twijfelen toch voor de p30 gegaan . Heb foto's gevraagd op een fb groep.

Als goed is komt die morgen binnen.

Bevalt die mij niet kan je hem ook vaak terug sturen (1x eerder gedaan met een telefoon toen die mij niet beviel)

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:24

Goeie keus, ga je echt geen spijt van krijgen.
Ik verbaas me nog steeds over de batterij, mijn oude telefoon kiel al leeg zonder ook maar iets te doen, en nu zelfs bij intensief gebruik kom ik altijd uit.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 22:38

alice0cullen schreef:
Goeie keus, ga je echt geen spijt van krijgen.
Ik verbaas me nog steeds over de batterij, mijn oude telefoon kiel al leeg zonder ook maar iets te doen, en nu zelfs bij intensief gebruik kom ik altijd uit.

Ik ben heel erg benieuwd hoe ik het toestel ga vinden

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 14:59

Hij komt vandaag niet binnen hopelijk morgen

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 16:17

Als goed is word mijn nieuwe telefoon zo bezorgd ken je dat wachten gelukkig is het hier 2 uur wachten maar omdat mijn buurvrouw niet thuis is ( huurbaas) zit ik zelf letterlijk te wachten duurt lang

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 17:37

Hij is binnen moet wel erg wennen aan de grote had eerst de Samsung a70 die was veel groter

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 13:41

En hoe bevalt hij Pandameisje? Ik wil ook de pro, maar hij is me net iets te duur. Op bol.com verschilt hij bijna per uur in prijs. Ik wil hoogstens 620 betalen. Daar heb ik hem al voor gezien, dus ik heb geduld :D

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 18:18

Nabster schreef:
En hoe bevalt hij Pandameisje? Ik wil ook de pro, maar hij is me net iets te duur. Op bol.com verschilt hij bijna per uur in prijs. Ik wil hoogstens 620 betalen. Daar heb ik hem al voor gezien, dus ik heb geduld :D

Hij bevalt super geen spijt van camera is super.

Die pro van bol.com is van zo site die telefoons 2de handsverkoopt.

De p30 had ik bij mobiel.nl weg

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 15:08

Heeft iemand ervaring met de huawei freebuds 3

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 22:04

Mijn Huawei P30 wil niet goed contact maken met de USB kabel in de auto. Originele kabel, action kabel, bij alles is het knipperlichtcontact. Hebben jullie dit ook?
De Samsung van mijn vader gaat goed op dezelfde kabel en mijn Huawei P8 Lite van werk pakt op de mini USB ook gewoon.

Berryz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 22:09

Floko schreef:
Mijn Huawei P30 wil niet goed contact maken met de USB kabel in de auto. Originele kabel, action kabel, bij alles is het knipperlichtcontact. Hebben jullie dit ook?
De Samsung van mijn vader gaat goed op dezelfde kabel en mijn Huawei P8 Lite van werk pakt op de mini USB ook gewoon.

Ik heb een p20 en vind dat de usbc vaak er makkelijk uitkomt. Heb het al 1x terug ku'nen traceren naar hooi/stof in het Contact, mss daar eens naar kijken?

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 23:06

Ik heb sinds aantal dagen dat als ik even verbinding met mijn WiFi heb verbroken dat ik er daarna niet meer op kan. Terwijl dit wel met andere apparatuur gewoon blijft lukken. Elke keer komt er dan zo uitroep teken te staan.

Meer mensen hier last van?

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 23:19

Pandameisje schreef:
Ik heb sinds aantal dagen dat als ik even verbinding met mijn WiFi heb verbroken dat ik er daarna niet meer op kan. Terwijl dit wel met andere apparatuur gewoon blijft lukken. Elke keer komt er dan zo uitroep teken te staan.

He dat heb ik ook sinds gisteren . Was al op onze internet verbinding aan het mopperen. Maar de tv deed het gewoon :+

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 23:20

punjab schreef:
Pandameisje schreef:

He dat heb ik ook sinds gisteren . Was al op onze internet verbinding aan het mopperen. Maar de tv deed het gewoon :+

Ik hoor ook al van vriendin die er last van heeft. Ik was op mijn vriend aan mopperen dat het weer door de Playstation kwam

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 23:28

Hier toevallig ook vandaag. Dacht dat het aan de wifi lag, maar als ik dit zo lees.... :=

Hier toch wel een beetje spijt van mijn aankoop. Mijn volgende mobiel wordt toch echt weer een Apple.
Zo veel bugs dat hier in zitten ;(

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 23:30

Lauke schreef:
Hier toevallig ook vandaag. Dacht dat het aan de wifi lag, maar als ik dit zo lees.... :=

Hier toch wel een beetje spijt van mijn aankoop. Mijn volgende mobiel wordt toch echt weer een Apple.

Hier voor het eerst last van een bug

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 23:39

Hebben jullie dan niet dat de mobiel regelmatig naar de startpagina crasht als je aan het typen bent? Dat gebeurt mij echt regelmatig en is enorm vervelend.

Daarnaast komen berichten van de facebookpagina beheer app regelmatig niet binnen waardoor ik ze soms pas na anderhalve dag zie.

En aan het begin heb ik problemen gehad met filmpjes versturen via WhatsApp. Na versturen werden sommige stukken in slowmotion en sommige stukken versneld afgespeeld. Heel fijn als je een filmpje naar je dierenarts stuurt van een paard wat net niet lekker loopt :Y)
Weet niet of dat nog steeds is. Al tijden geen filmpjes meer verstuurd.

Al met al allemaal dingen waar ik nooit last van had bij mijn iphone.
En daar komt nog bij dat 't scherm ook enorm krasgevoelig is :(

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 23:41

Pandameisje schreef:
Lauke schreef:

Hier voor het eerst last van een bug

Oh wat toevallig! Ik heb er ook last van! Ben toevallig verhuisd en zit verder bij de router vandaan. Dacht dat het daar aan lag. Ik had er vanmiddag last van maar nu ben ik zonder problemen verbonden.

@Lauke Nee geen last van de problemen waar jij last van hebt. Heb je een screenprotector op je scherm?

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 23:42

Ik heb wel laatste tijd in 1x dat ik meldingen krijg van sex site terwijl ik er nog nooit op ben geweest. Dat vind ik wel super irritant. Verder geen problemen

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 23:42

Nee geen screenprotector. Geprobeerd en na een dag er af gehaald omdat ik het niet prettig vond :Y)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 23:44

Lauke schreef:
Nee geen screenprotector. Geprobeerd en na een dag er af gehaald omdat ik het niet prettig vond :Y)

_O- Oke dan kan ik je geen tips geven haha :P Ook al is het niet fijn, na een tijdje wen je er aan hoor. Al moet je bij deze telefoon geen dikke protector nemen. Want dan kan je het scherm niet goed unlocken.

EleionomaeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 08:54

K heb ook dat die telefoon ineens heel traag lijkt in de browser, dat je niet meer goed naar beneden kunt scrollen. Dan sluit ik alle apps af en daarna is het weer normaal.

Ik ben wel echt nog heel blij met de camera enzo, maar dit soort bugs vind ik wel echt heel irritant