Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
heerlijk ! 
pinkie87 schreef:jeetje wat hebben mensen de kachel vaak hoog staan als ze slapen of weg zijn!
hier staat hij op 15 als we slapen of niet thuis zijn.
overdag als ik thuis ben zet ik hem vaak om 17.5 graad en avond staat hij op 18 af en toe op 20 als mijn vent het echt weer eens koud heeft.
A3a1 schreef:Tjonge, ik ben blij dat ik de rekening van de meeste mensen niet hoef te betalen![]()
Ik stop de 70-100 euro die ik minder betaal per maand liever in mijn zak en ga in de winter een extra weekje weg
A3a1 schreef:Tjonge, ik ben blij dat ik de rekening van de meeste mensen niet hoef te betalen![]()
Ik stop de 70-100 euro die ik minder betaal per maand liever in mijn zak en ga in de winter een extra weekje weg
Dawn1993 schreef:S'nachts en als we weggaan op 13,5 als we thuis zijn altijd op 20/ 20,5
listiglistje schreef:Dawn1993 schreef:S'nachts en als we weggaan op 13,5 als we thuis zijn altijd op 20/ 20,5
Toch is dit duurder... weet je wat het kost om van zover iedere keer weer op te stoken?
Dan moet het je ketel flink aan de bak! verkeerde besparingskeuze
Een constante temperatuur is beter. bv 18/19 graden niet thuis en 20/21 thuis.
Ik werk bij een installatiebedrijf.
Ik laat zelf mijn temperatuur constant hoog en ben echt niet zoveel kwijt (130/140 per maand voor een flinke tussenwoning)