Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xsensibel schreef:Zijn er hierin ook dames die aan tuning doen? Ben wel benieuwd eigenlijk.
lifaya schreef:xsensibel schreef:Zijn er hierin ook dames die aan tuning doen? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Jep. Mijn polo EGR is weg geschreven en wou hem ook laten chippen maar heb het vermoeden dat die al gechipt is. Dus wellicht binnenkort eff rollerbankje pakken om te kijken anders is het zonde om te chippen... verder hoop functies laten aanpassen bij een VAG lezer als ik het zo goed zeg. Wil mijn start stop nog uit laten zetten.
Is er hier trouwens behoefte aan een huiskamer topic voor autofanaten? :p ik ben laatste tijd alleen maar met auto’s bezig en gezien ik al een tijdje niet meer paard rijdt... had me al op een Volkswagen polo forum gemeld maar alleen mannen is ook maar saai lol
Kabayo schreef:xsensibel schreef:Zijn er hierin ook dames die aan tuning doen? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Nee dat vind ik echt onzin. Op lange termijn sloopt het ook je auto (als je trouwens chiptuning bedoeld)
Tunen als in spoilers en andere bumpers en dergelijk, nahja een beetje. Ik heb een spoiler, gele lampen en een subwoofer. Verder hou ik mijn oudje uit 1987 liever orgineel (al is de spoiler een echte officiële volvo spoiler)
lifaya schreef:Ik kon geen centraal fototopic vinden voor auto’s dus dacht ik maak er 1![]()
Bij deze mijn Volkswagen polo 6R 1.2 TDI Bluemotion uit 2010. Comfortline met een executive plus en winterpakket, in de mooie kleur glacier blue metallic .
[ [url=m/O35XC5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/J8VDn8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Komen nog andere velgen onder. Heb de auto nu bijna 2 maanden en was een heel projectje.
Baksleep1 schreef:Onze Camaro en Mercedes. Al met al genoeg paardenkracht onder de kap![]()
[ [url=m/Zs3eJg.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MUnNRe.png]Afbeelding[/url] ]