Of help TS aan een gouden tip. Met roepen over wat een bagger weer schiet TS ook niet verder wat mee op
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sabri schreef:Ah, een man, leuk, a3a1, zorg jij voor iets vrolijks en regel ff een huis voor d'r![]()
Of help TS aan een gouden tip. Met roepen over wat een bagger weer schiet TS ook niet verder wat mee op
Indestal schreef:Charly1, uiteraard heb ik weer vergeten om de te vermelden dat er heus wel goede vaders zijnhe war vervelend toch weer.
De regel van minimale kmters is juist in het leven geroepen om de echtelieden aan regels te laten houden omdat het meer niet dan wel goed gaat.
En ja als je graag alles zo leest dat er geen ruimte meer is voor nuance denken dan val je over deze post. Mijn vriendin neemt ook een uitzonderingspositie in in deze problematiek, zeer zelden komt het maar voor dat echtelieden elkaar dwars zitten, je hebt gelijk.
Bedankt voor de vingerwijzing, zal er de volgende keer aan denken....
Sabri schreef:Ah, een man, leuk, a3a1, zorg jij voor iets vrolijks en regel ff een huis voor d'r![]()
Vjestagirl schreef:peach2001 schreef:Aan de reacties te zien weten weinig mensen wat tantra (meditatie) inhoud.
En hoe ongelofelijk mijlenver het verwijderd is van seks.
En een compleet universum verwijderd van BDSM.
als je niet weet wat het is onthoud je dan van commentaar...
Ik denk dat het juist goed is dat mensen reageren. Dit is het beeld wat de gemiddelde Nederlander heeft. Dat het niet klopt maar weinig uit, het geeft aan wat mensen zien.
Knuffeldier schreef:Ik heb overigens mijn Bokt-naam etc aangepast, omdat, meer dan wat er verder online over me te vinden is, ik een discussie als deze heel graag afscherm van mijn minderen / andere zoekenden online.
Voor degenen die zich zorgen maken over mijn FB profiel: ik heb wel degelijk naar jullie advies geluisterd en een aantal explicietere berichten afgeschermd voor mensen die niet bevriend met me zijn.
Ailill schreef:Palmera schreef:Dank u voor de aanvulling, dit bedoel ik inderdaadHet is nog erger Ailill: in zgn lastigval topics word stelselmatig geroepen dat een vrouw desnoods naakt over straat moet kunnen zonder lastig te worden gevallen.
Tevens mag er nooit commentaar geleverd worden op een vetrolletje of hangtieten. We moeten elkaar accepteren zoals we zijn, roept men altijd.
TS is echter de grote uitzondering op alle regels? Hoogst interessant en zeer hypocriet.
TS: succes met je zoektocht en blijf gewoon doen wat je leuk vind, de wereld is vrij!![]()
En inderdaad TS, ik hou al een tijdje m'n ogen voor je open. Mocht je hulp nodig hebben bij het schrijven van een advertentie, ik help je graag. Ik stond vorig jaar ook op straat, buiten mijn schuld om. Nu staat het er hier niet om bekend dat de huizen voor het oprapen liggen, dus ik zag het niet positief in. Goede tekst, foto en ik kon datzelfde weekend bij meerdere huizen gaan kijken en kon zelfs kiezen. Ik zeg niet dat dit voor jou ook gaat werken, maar zo'n tekst en een netwerk kunnen al een hoop doen.
Al ben ik wel van mening dat je wellicht wat eisen bij moet stellen, of i.i.g. juist prioriteren.
Ailill schreef:En inderdaad TS, ik hou al een tijdje m'n ogen voor je open. Mocht je hulp nodig hebben bij het schrijven van een advertentie, ik help je graag. Ik stond vorig jaar ook op straat, buiten mijn schuld om. Nu staat het er hier niet om bekend dat de huizen voor het oprapen liggen, dus ik zag het niet positief in. Goede tekst, foto en ik kon datzelfde weekend bij meerdere huizen gaan kijken en kon zelfs kiezen. Ik zeg niet dat dit voor jou ook gaat werken, maar zo'n tekst en een netwerk kunnen al een hoop doen.
Al ben ik wel van mening dat je wellicht wat eisen bij moet stellen, of i.i.g. juist prioriteren.
Knuffeldier schreef:Dank voor de mensen die constructief meedenken.
Er zijn redenen om voor Utrecht te kiezen, zoals werk, vrienden, etc. Ex heeft inmiddels huis gevonden in Utrecht (dus ik zit aan de 15 km vast).
Ik heb voor morgen een bezichtiging staan in Maarssen, en nog wat opties open. Wat ik nu check: Pararius, Woningnet Utrecht en Amersfoort (lootwoningen), Woongroep.net, Funda, Marktplaats, MVGM/ikwilhuren en allerlei andere individuele makelaars (zoals Rebo, Portaal etc).
Ik blijf dit topic af en toe checken voor tips - niet dagelijks (want kinderen, zomervakantie, nagenoeg fulltime huizen zoeken, werk, etc).