Ik kan geen huis vinden in Utrecht / Op straat met kids?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 01:15

Ah, een man, leuk, a3a1, zorg jij voor iets vrolijks en regel ff een huis voor d'r :)
Of help TS aan een gouden tip. Met roepen over wat een bagger weer schiet TS ook niet verder wat mee op

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 01:20

Als het zo is dat er grote vraag naar deze vorm van tantra/bdsm is, dan zou TS met ex toch als zelfstandige niet alleen van Utrecht voor inkomstenbron afhankelijk hoeven zijn? Zoiets zou toch ook in de Achterhoek of Groningen ofzo plaats kunnen vinden? Goed ik ga ook slapen, hoop dat TS naast haar lijf voelen niet vergeet ook nog logisch na te gaan denken.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 01:33

Sabri schreef:
Ah, een man, leuk, a3a1, zorg jij voor iets vrolijks en regel ff een huis voor d'r :)
Of help TS aan een gouden tip. Met roepen over wat een bagger weer schiet TS ook niet verder wat mee op

Ik heb al lang tips gegeven, maar niet hier dat valt compleet weg.
En je kunt toch moeilijk zeggen dat er geen bagger over deze vrouw wordt uitgestrooid, ik geloof dat het nog vakantie is en dat mensen teveel tijd hebben voor deze bulshit!

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 01:35

Resistance schreef:
Wellicht is het een idee om dit elders te bespreken? :) Ik vind deze discussie in dit topic namelijk even ongepast als het feit dat TS haar leven op dergelijke manier wordt besproken.

Weltrusten. :)

Amen

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 01:58

Ben en blijf maar gewoon jezelf ts, dan komt er best iets op je pad dat passend is. Laat je niet in een keurslijf plaatsen. Daar zijn er al genoeg van. ;)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 05:31

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 07:22

Indestal schreef:
Charly1, uiteraard heb ik weer vergeten om de te vermelden dat er heus wel goede vaders zijn ;) he war vervelend toch weer.

De regel van minimale kmters is juist in het leven geroepen om de echtelieden aan regels te laten houden omdat het meer niet dan wel goed gaat.

En ja als je graag alles zo leest dat er geen ruimte meer is voor nuance denken dan val je over deze post. Mijn vriendin neemt ook een uitzonderingspositie in in deze problematiek, zeer zelden komt het maar voor dat echtelieden elkaar dwars zitten, je hebt gelijk.

Bedankt voor de vingerwijzing, zal er de volgende keer aan denken....

Graag gedaan hoor, jammer van je sarcasme maar vooruit, have a nice happy day.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 08:12

Moderatoropmerking:
Het privéleven van TS lijkt me inmiddels wel genoeg besproken. Ze vraagt hier tips om een woning te vinden: het advies om Facebook af te schermen is een goede tip, uitgebreide discussies over seks of ruimdenkenheid passen beter in een eigen topic. Zouden jullie nu weer iets meer ontopic willen blijven?

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 08:29

Sabri schreef:

Alsof wat jij doet helpt :o?
Laat ts gewoon zijn wie ze is, zonder zo te oordelen!

Ts ik zit niet in jou regio, maar ik hoop dat je snel een huis vind!

xSwanHeart

Re: Ik kan geen huis vinden in Utrecht / Op straat met kids?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 08:44

TS, welke websites houd je nu in de gaten? Als we dat weten, kunnen we je lijstje aanvullen. Denk je bvb ook aan Kamernet? Daar worden zo nu en dan ook appartementen op aangeboden.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 09:04

Vjestagirl schreef:
peach2001 schreef:
Aan de reacties te zien weten weinig mensen wat tantra (meditatie) inhoud.

En hoe ongelofelijk mijlenver het verwijderd is van seks.

En een compleet universum verwijderd van BDSM.

als je niet weet wat het is onthoud je dan van commentaar...

Ik denk dat het juist goed is dat mensen reageren. Dit is het beeld wat de gemiddelde Nederlander heeft. Dat het niet klopt maar weinig uit, het geeft aan wat mensen zien.

Dit. En dat kun je allemaal heel stom vinden, maar als je een betaalbaar huis zoekt in een stad als Utrecht dan heb je helaas niet zoveel te vinden.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:28

Jeetje zeg, wat gaat het weer eens gruwelijk off-topic :') :n Manmanman

Ik zit ook niet in jouw regio, TS. Utrecht lijkt mij echt heel moeilijk om een geschikt huis te vinden om met 3 kinderen goed te kunnen wonen.

'Jammer' dat er in het ouderschapsplan staat dat je maar 8 km uit elkaar mag wonen. Dat beperkt je zoekgebied nogal. Ergens snap ik het wel, omdat de verdeling 50/50 is en het niet handig is om kilometers te moeten rijden voor de overdracht van de kinderen.

Is het niet mogelijk om je ex te vragen of hij wil/kan meedenken met het (tijdelijk fulltime) opvangen van de kinderen, zodat jij je kunt concentreren op het vinden van een geschikt plekje om te gaan leven?
Dan zou je bijvoorbeeld nog wel in het weekend de kinderen kunnen hebben, zodat je leuke dingen met ze kunt ondernemen en kun je doordeweeks je, naast je werkzaamheden, concentreren op het vinden van die woning.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:34

Is er trouwens een reden om van een andere stad nu naar Utrecht te gaan? Want dat is wel echt -na 020- de moeilijkste omgeving om iets te vinden. Is er geen alternatief, als je iets naar het westen gaat wordt het bijvoorbeeld al makkelijker. In Gouda en omgeving is voor 1000 euro wel wat te vinden.

Knuffeldier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-18 12:13

Dank voor de mensen die constructief meedenken.

Er zijn redenen om voor Utrecht te kiezen, zoals werk, vrienden, etc. Ex heeft inmiddels huis gevonden in Utrecht (dus ik zit aan de 15 km vast).

Ik heb voor morgen een bezichtiging staan in Maarssen, en nog wat opties open. Wat ik nu check: Pararius, Woningnet Utrecht en Amersfoort (lootwoningen), Woongroep.net, Funda, Marktplaats, MVGM/ikwilhuren en allerlei andere individuele makelaars (zoals Rebo, Portaal etc).

Ik blijf dit topic af en toe checken voor tips - niet dagelijks (want kinderen, zomervakantie, nagenoeg fulltime huizen zoeken, werk, etc).

Knuffeldier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-18 12:18

Ik heb overigens mijn Bokt-naam etc aangepast, omdat, meer dan wat er verder online over me te vinden is, ik een discussie als deze heel graag afscherm van mijn minderen / andere zoekenden online.

Voor degenen die zich zorgen maken over mijn FB profiel: ik heb wel degelijk naar jullie advies geluisterd en een aantal explicietere berichten afgeschermd voor mensen die niet bevriend met me zijn.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 12:22

Ailill schreef:

Op gewoon alles wat je zegt. :+

_/-\o_ _/-\o_ :j

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 13:25

Knuffeldier schreef:
Ik heb overigens mijn Bokt-naam etc aangepast, omdat, meer dan wat er verder online over me te vinden is, ik een discussie als deze heel graag afscherm van mijn minderen / andere zoekenden online.

Voor degenen die zich zorgen maken over mijn FB profiel: ik heb wel degelijk naar jullie advies geluisterd en een aantal explicietere berichten afgeschermd voor mensen die niet bevriend met me zijn.

Dat is inderdaad wel zo verstandig. Hoop dat je snel woonruimte hebt.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 13:53

Ailill schreef:
Palmera schreef:
Het is nog erger Ailill: in zgn lastigval topics word stelselmatig geroepen dat een vrouw desnoods naakt over straat moet kunnen zonder lastig te worden gevallen.
Tevens mag er nooit commentaar geleverd worden op een vetrolletje of hangtieten. We moeten elkaar accepteren zoals we zijn, roept men altijd.

TS is echter de grote uitzondering op alle regels? Hoogst interessant en zeer hypocriet. ;)

TS: succes met je zoektocht en blijf gewoon doen wat je leuk vind, de wereld is vrij! :)
Dank u voor de aanvulling, dit bedoel ik inderdaad _O-

En inderdaad TS, ik hou al een tijdje m'n ogen voor je open. Mocht je hulp nodig hebben bij het schrijven van een advertentie, ik help je graag. Ik stond vorig jaar ook op straat, buiten mijn schuld om. Nu staat het er hier niet om bekend dat de huizen voor het oprapen liggen, dus ik zag het niet positief in. Goede tekst, foto en ik kon datzelfde weekend bij meerdere huizen gaan kijken en kon zelfs kiezen. Ik zeg niet dat dit voor jou ook gaat werken, maar zo'n tekst en een netwerk kunnen al een hoop doen.

Al ben ik wel van mening dat je wellicht wat eisen bij moet stellen, of i.i.g. juist prioriteren.

Het grote verschil is dat je in het ene geval het hebt over hoe het hoort (en het hoort niet), maar in dit geval het gewoon over een situatie gaat op dit moment. Dan kun je wel zeggen "het hoort niet" en dat klopt, maar daar is TS niet mee geholpen want het is een feit dat het wel zo werkt in onze samenleving op dit moment (goed of fout doet er dan niet toe).
TS heeft nu hulp nodig, en dan kun je maar beter rekening houden met de normen zoals die op dit moment heersen, in plaats van een discussie gaan voeren over of die normen de juiste zijn of niet.

Praktijk en ideale situatie zijn niet altijd dezelfde discussie.
Dus ja, ideale situatie: TS kan haar FB profiel houden zoals die is, mensen hebben daar geen oordeel over en verhuren haar met liefde een huis, wat ze ook doet en laat.
Praktijk: Mensen zullen vallen over de situatie van TS en het benadeelt haar kansen op een huis, wat ze op dit moment zo hard nodig heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 13:56

Volgens mij was er al een modopmerking geweest of je deze discussie ergens anders kan voeren. :)

Knuffeldier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-18 14:38

Ailill schreef:
En inderdaad TS, ik hou al een tijdje m'n ogen voor je open. Mocht je hulp nodig hebben bij het schrijven van een advertentie, ik help je graag. Ik stond vorig jaar ook op straat, buiten mijn schuld om. Nu staat het er hier niet om bekend dat de huizen voor het oprapen liggen, dus ik zag het niet positief in. Goede tekst, foto en ik kon datzelfde weekend bij meerdere huizen gaan kijken en kon zelfs kiezen. Ik zeg niet dat dit voor jou ook gaat werken, maar zo'n tekst en een netwerk kunnen al een hoop doen.

Al ben ik wel van mening dat je wellicht wat eisen bij moet stellen, of i.i.g. juist prioriteren.

Dank je wel! Ik heb een paar opties lopen, wellicht dat ik je daarna om hulp vraag!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 14:41

Ik hoop dat Maarssen wat voor je is, heb daar met veel plezier gewoond! :j

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 14:41

Knuffeldier schreef:
Dank voor de mensen die constructief meedenken.

Er zijn redenen om voor Utrecht te kiezen, zoals werk, vrienden, etc. Ex heeft inmiddels huis gevonden in Utrecht (dus ik zit aan de 15 km vast).

Ik heb voor morgen een bezichtiging staan in Maarssen, en nog wat opties open. Wat ik nu check: Pararius, Woningnet Utrecht en Amersfoort (lootwoningen), Woongroep.net, Funda, Marktplaats, MVGM/ikwilhuren en allerlei andere individuele makelaars (zoals Rebo, Portaal etc).

Ik blijf dit topic af en toe checken voor tips - niet dagelijks (want kinderen, zomervakantie, nagenoeg fulltime huizen zoeken, werk, etc).

Als je iets over Maarssen wil weten laat maar weten. Ik heb er lang gewoond.

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 15:13

Het klinkt verstandig dat TS nu delen van haar privé en profielnaam heeft afgeschermd. Hopelijk dat de bezichtigingen haar snel een fijn huis opleverd in dit drukke deel van het land.

Knuffeldier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-18 20:55

Huis gevonden!

(En niemand heeft mijn social media doorgelicht in het proces ;) )

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 21:19

Fijn...!!!

Een enorme opluchting, lijkt me zo.