Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Floriske schreef:Oh bij BTCdirect moet je meteen voor 500 euro bitcoins kopen, wilde toch iets rustiger beginnen haha.
Senas schreef:Floriske schreef:Oh bij BTCdirect moet je meteen voor 500 euro bitcoins kopen, wilde toch iets rustiger beginnen haha.
Voor ETH en LTC ligt het minimale bedrag op €10ik weet alleen niet of ze nu nog nieuwe gebruikers accepteren, dus je moet even kijken of je een account kan maken en wat dan je aankooplimiet is.
Het minimale orderbedrag voor BTC ligt volgens mij zo hoog vanwege de Bitcoin transactiekosten.
Bij het kopen via BTCDirect komt er wel altijd €1 administratiekosten/transactiekosten bij.
Eef_Bam schreef:Senas schreef:Voor ETH en LTC ligt het minimale bedrag op €10ik weet alleen niet of ze nu nog nieuwe gebruikers accepteren, dus je moet even kijken of je een account kan maken en wat dan je aankooplimiet is.
Het minimale orderbedrag voor BTC ligt volgens mij zo hoog vanwege de Bitcoin transactiekosten.
Bij het kopen via BTCDirect komt er wel altijd €1 administratiekosten/transactiekosten bij.
Het heeft ook te maken met de transactietijd. Het bitcoin network is zo overbelast dat de kleinere transacties niet of pas heel laat verwerkt worden, zolang de transactie niet verwerkt is kan je niets met de munt. Voor mij een reden om geen bitcoin meer te kopen.
Libera schreef:Sinds wanneer is beleggen "spelen"?
Taffje schreef:Weet iemand hier wat er gebeurd als je guldens aankoopt via de app en hij vliegt eruit voor hij volledig gesynchroniseerd is?
Zie nog steeds mijn aangeschafte guldens niet maar de synchronisatie balk is er ook niet....