Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik heb die bevestiging echt nodig, dat dit geen eenrichtingsverkeer is naar een ingebeelde toekomst. En die heb ik ook gekregen. Jaren heb ik gehoord van vrienden 'je bent te eerlijk, je moet jezelf niet zo snel laten kennen, wees wat meer gesloten, doe wat rustiger aan' allemaal redenen waarom ik vrijgezel bleef. En nu heb ik iemand leren kennen, die wel 2x eerlijker is dan mij, die nog meer in 'ons' wil geloven en die na 3dagen stapelgek op me is geworden. Iemand die mijn 'puur geluk' ziet, want blijkbaar straal ik dat ook echt uit. Kijk ik elke minuut alsof ik een 5jarige ben dat na eindeloos wachten zijn geschenk krijgt. Mijn vlucht gedrag is weg, misschien komt mijn onzekerheid nog wel eens naar boven maar momenteel ben ik heel zeker over ons
Thuiskomen is telkens zo fijn. Gelukkig vindt mijn vriend mijn huis en omgeving ook 100x aangenamer en heeft hij besloten om telkens naar mij te komen zodat ik uit de drukte blijf en hij eigenlijk ook telkens weekendje rust in de Ardennen heeft
Wel fijn, dat hij daar ook begrip voor heeft want het blijft natuurlijk iets delicaat 'ik ben stapelgek op jou maar ik wil niet hier zijn' terwijl "hier" zijn thuis is.

Voor ons blijft het voorlopig helaas bij dromen, maar wie weet in de toekomst..

Maarrr straks als je vakantie hebt kijk je er vast zeer positief op terug
Er ligt tijd achter je, maar ook voor je. 
Ook een hele verademing om het huishouden met 2 te doen! Alleen valt het mij toch zwaar om alles te combineren, zeker nu het winter is en ik om 17u niet meer naar buiten wil en eerder mijn bed in wil.