Jonge alleenstaande & platteland ?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Benoite

Berichten: 692
Geregistreerd: 27-05-14

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 23:19

Wat een mooie post en super stoer dat je dat zo open kan vertellen! Vind ik heel knap! Ik herken heel veel in je verhaal het zeker zijn maar toch onzeker voelen. En zo gelukkig als dat je nu bent, ben ik altijd als ik op reis ben. Soms ook thuis hoor.
Ga zo lekker door en met fijne dingen posten!

crazygirl1

Berichten: 1582
Geregistreerd: 04-12-08
Woonplaats: Hoeilaart (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-18 08:21

Nieuwe relatie brengt toch heel wat spanning en emotie. Ik word er angstig van. Wat als wat ik voel eenrichtingsverkeer is? Wat als ik mijn hart ergens hier verlies en het nog eens wordt vertrappeld? Mijn hart dat wel 1000x zou roepen hoe graag ik hem zie, mijn hoofd dat schreeuwt me te kalmeren. De ene dag dolverliefd in zijn armen om erna de hele week weer volledig op eigen benen te moeten staan. Me dan bedenken, dat ik eigenlijk heel goed alleen leefde en die relatie enkel voor heel veel onbalans zorgt. Mijn evenwicht is helemaal om zeep. Allemaal heel tegenstrijdig. En dan wil ik terug, terug naar mijn routine. Het leven alleen waar ik zo zeker ben van mijn leven en mijn gelukkig zijn. Ik vlucht..


Eergisteren een enorme paniekaanval gehad, weggevlucht van de hele situatie. En dan krijg je woorden zoals "en dit ben jij, zo gevoelig en oprecht gelukkig dat je angstig wordt, het schrikt me niet af, want het bewijst nogmaals wat voor een prachtige vrouw je bent, een vrouw van vlees en bloed dat voordurend overladen wordt met prikkels en emoties omdat je daar helemaal voor open staat" Inderdaad, ook dit ben ik.

Mer1980

Berichten: 18991
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 10:31

Jeetje ik schrik van je bericht, waarom je eigen geluk zo in de weg staan. wat is nu het aller aller aller ergste wat jou kan overkomen door je over te geven aan de liefde: Nou weer vrijgezel worden, dat je weer verplicht wordt om alleen te genieten van je paleisje, hond, vrienden en paard. Dus dat je daardoor weer terug moet in je balans leven. Nou zo erg is dat toch niet. Ja natuurlijk kan je hart gebroken worden, ja natuurlijk kan je verdriet hebben en zal je als het opeens uit gaat de ogen uit je kop janken, maar dat weegt toch niet op tegen het proberen? Vrijgezel zijn is fantastisch! maar een relatie kan ook zo fijn zijn.

Gewoon voor gaan, het enige wat je kan overkomen is dat je weer staat waar je een maand geleden stond. En daarin was je ook super gelukkig! Dus je weet dat je in je eentje ook prima gelukkig kan zijn.

Suzanne F.

Berichten: 49560
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 14:04

Zolang je maar niet emotioneel te afhankelijk wordt. Jij bent jij en moet dat ook blijven. Niet je hele leven en hebben houwen om hem heen bouwen. Weet wie je bent en wat je wilt en sta daarvoor. Wie ben jij zonder hem? Zolang je dat helder hebt is alles prima.

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 15:27

Besef wel goed dat je dit waarschijnlijk bij elke jongen zal krijgen en je dan nooit een relatie zou kunnen opbouwen. Dan laat je misschien iemand lopen die je toch heel graag ziet.
Of het is toch net niet DE man van je dromen waarbij het allemaal echt vanzelf gaat. Daar moet je achterkomen.

Misschien kan je met iemand praten, want het zal wel een oorzaak hebben.

missfalki
Berichten: 2275
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Salland

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 15:56

Veranderingen gaan niet vanzelf, volg je hart ... want dat klopt ;)

Groet Karin.

crazygirl1

Berichten: 1582
Geregistreerd: 04-12-08
Woonplaats: Hoeilaart (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-18 14:44

Het ergste dat me kan overkomen? Ja, dat mijn hart gebroken wordt. Wanneer ik iemand (of dat nu een dier of een mens is) graag zie, ga ik voor de 200%. Door gebeurtenissen (familie, vrienden en relaties) ben ik heel angstig geworden. Mengeling van bindings- en verlatingsangst. De reden daarvan ken ik grotendeels, maar dat is te persoonlijk om hier neer te schrijven. Gezien het terugdenken me telkens helemaal omver blaast en ik in tranen van woede en verdriet uitbarst, wil ik het daar ook niet over hebben. Ja ik ben heel gevoelig, en dat heeft soms ook een mindere kant. Ook omdat ik in vorige relaties enorm afhankelijk was geworden. Ik was mezelf niet meer, ik heb zoveel voor mijn ex laten vallen dat toen het uit ging, ik niet meer wist wie ik was en hoe ik alleen verder moest. Ook die angst, om dit opnieuw mee te maken, maakt me angstig.

Afbeelding

Ik begrijp jullie reactie heel goed, maar mijn hoofd en mijn hart spraken elkaar enorm tegen. Uit angst. Angst mijn glimlach te verliezen door hem. Gelukkig heb ik wel geleerd om hierover te spreken, de meeste mannen vluchten want je komt al snel op heel intieme, diepe gesprekken over gevoelens. En dat na slechts 10 dagen 'samen zijn'. Ook begrijpelijk dat mannen vluchten :+ Ik heb die bevestiging echt nodig, dat dit geen eenrichtingsverkeer is naar een ingebeelde toekomst. En die heb ik ook gekregen. Jaren heb ik gehoord van vrienden 'je bent te eerlijk, je moet jezelf niet zo snel laten kennen, wees wat meer gesloten, doe wat rustiger aan' allemaal redenen waarom ik vrijgezel bleef. En nu heb ik iemand leren kennen, die wel 2x eerlijker is dan mij, die nog meer in 'ons' wil geloven en die na 3dagen stapelgek op me is geworden. Iemand die mijn 'puur geluk' ziet, want blijkbaar straal ik dat ook echt uit. Kijk ik elke minuut alsof ik een 5jarige ben dat na eindeloos wachten zijn geschenk krijgt. Mijn vlucht gedrag is weg, misschien komt mijn onzekerheid nog wel eens naar boven maar momenteel ben ik heel zeker over ons <3

Verder heb ik vandaag telefoon gehad voor een nieuwe job, hopelijk mag ik binnenkort op gesprek. Het zo echt wel iets voor mij zijn. Veel afwisseling en zelfstandigheid met toch wel veel sociaal contact.

Met mijn paard gaat het fantastisch goed! Nogmaals het bewijs dat je krijgt wat je zelf geeft. Hoevaak krijg ik te horen 'oh maar de jouwe is braaf, hij is gemakkelijk, hij is zo licht in de hulpen, hij is zo respectvol' Het zijn onze spiegels, zeggen we vaak. Hij is niet de gemakkelijkste, maar ik stel mezelf telkens in vraag 'wat doe ik fout dat hij zo reageert? Ben ik niet duidelijk?' Zoals elk mens en dier hebben we liefde en geduld nodig. En in de meeste gevallen, wordt dan iedereen de meest liefdevolle mens (of dier)

lizy29

Berichten: 6254
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Het land van du vin, du pain, du Boursin

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:52

Het klinkt vooral alsof jij heel erg gegroeid bent de afgelopen periode. Wij hebben nog kort samen in het emigreer topic gezeten en als ik je nu zie schrijven ben je echt zo veel meer jij dan dat je destijds was. En dat verdient een enorm compliment want zo bij jezelf durven komen en daarbij je dus ook heel bewust worden van je tekortkomingen is niet makkelijk.
De stap naar je echt volledig geven in een relatie gaat vanzelf komen. Jij leert nu dat je echt volledig op jezelf kan vertrouwen en tijdens dat proces ga je dus ook steeds meer leren dat ook al ga je ook op een ander vertrouwen, je altijd op jezelf terug kan vallen want jij bent sterk. Sterk genoeg dat je ALLES kan overwinnen.
Dus vooral deze weg doorzetten en blijven praten en dan komt het sowieso goed.

missfalki
Berichten: 2275
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Salland

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:38

Hopelijk komen je hoofd en je hart gauw op 1 lijn samen ...
En neem de tijd om belangrijke beslissingen te nemen

En dat klinkt positief dat ze je gebeld hebben voor een baan. :j

Sky al weer gegroeid .... vast ...
en ander foto spam van omgeving met je paardje zijn ook welkom ;)

Groet Karin.

crazygirl1

Berichten: 1582
Geregistreerd: 04-12-08
Woonplaats: Hoeilaart (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-18 12:22

Al even niets meer gepost maar tijd voor update!


Gezien mijn vriend in Brussel woont, ben ik regelmatig bij hem. Hij woont in een zeer drukke straat (tram, ziekenhuis met bijhorende sirenes, bar, auto's …). En ik merk echt dat deze constante drukte van lawaai en beweging mij volledig uitput. De eerste keren dacht ik, ja is normaal, ik slaap minder en nieuwe liefde is heel intens, daarnaast ook mijn eigen bed niet en ook het op en af rijden. Wanneer ik maandag naar mijn huis ga, kom ik daar telkens doodmoe aan. Echt moeite om wakker te blijven tijdens het autorijden en eenmaal thuis slaap ik telkens 2 tot 3u, diepe slaap. Maar eigenlijk ben ik doodmoe door de drukte. Ik ben volledig overprikkeld. Ookal slaap ik nu al wat beter snachts, ook met het vele lawaai. Ook wanneer ik overdag (soms blijf ik bij hem overdag terwijl hij gaat werken) blijf, ben ik chagrijnig, draaierig en enorm moe. En dit is echt elke keer zo, na 24u in zijn appartement, voel ik me verschrikkelijk slecht. Vriend voelt zich dan ook wat schuldig, dat ik me slecht voel terwijl ik van nature altijd heel opgewekt en vrolijk ben. Nu ik er achter ben dat dit echt wel komt door overprikkeling (ben waarschijnlijk ook hypersensitief, vandaar ook het heel intens beleven van kleine zaken), zoek ik een rustigere plek in de stad. Gisteren ben ik 2u in een park verderop in de zon gaan liggen, mijn batterijen waren weer volledig opgeladen. En dat bewijst nogmaals dat mijn lichaam schreeuwt dat ik weg moet van de stad en alle drukte :) Thuiskomen is telkens zo fijn. Gelukkig vindt mijn vriend mijn huis en omgeving ook 100x aangenamer en heeft hij besloten om telkens naar mij te komen zodat ik uit de drukte blijf en hij eigenlijk ook telkens weekendje rust in de Ardennen heeft :) Wel fijn, dat hij daar ook begrip voor heeft want het blijft natuurlijk iets delicaat 'ik ben stapelgek op jou maar ik wil niet hier zijn' terwijl "hier" zijn thuis is.


Naast dat alles begin ik waarschijnlijk volgende week te werken als leerares nederlands voor volwassenen. Ik heb eerst 13weken opleiding, ben heel benieuwd. Een niet commerciële functie met voldoende zelfstandigheid, 1 tot 3 leerlingen per keer, combinatie van humaan en creatief aspect. Enig is dat het verder is dan ik oorspronkelijk wou. +- 1u enkel rijden, 50km dat maakt het in combinatie met hond en paard allemaal wel moeilijk. Ik ga het na 1 maand aankijken, of ik dat lichamelijk allemaal aankan.

Manadeluca

Berichten: 1128
Geregistreerd: 15-07-05

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 12:50

Altijd fijn om jouw updates te lezen, je bent niet voor niets verhuisd naar waar je nu woont. Lekker samen genieten in een fijne omgeving. Succes met je nieuwe job.

Mer1980

Berichten: 18991
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 13:19

Wat fijn dat je lieve vriend zo begripvol is en lekker naar jou komt.

En wat gaaf dat je lerares Nederlands wordt! Spannend ook weer. Wel jammer dat het zo'n rot eind weg is...

crazygirl1

Berichten: 1582
Geregistreerd: 04-12-08
Woonplaats: Hoeilaart (België)

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-18 17:28

Wat me eigenlijk het meest raakt, is dat er waarschijnlijk heel wat mensen in dergelijke situaties leven en zich niet bewust zijn dat de depressie/moe zijn/humeurig zijn… eigenlijk door overprikkeling komt.

Contract is nog niet getekend, er zijn nog wat vraagtekens ivm het loon waardoor ik nog wat antwoorden afwacht. Loon is zeker het belangrijkste niet maar hoe het nu is haalt het bedrijf er enorm veel voordeel uit terwijl ik 250 à 350 euro minder ga verdienen. Dus toch even duidelijke afspraken maken want anders blijf ik voor hetzelfde bedrag ook graag thuis. :o

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 17:35

Het is wel herkenbaar, maar het is inderdaad wel moeilijk om er begrip voor te krijgen. Mijn gezondheid heeft wel te lijden van buren, drukte en lawaai, maar toen ik jong was werd het niet herkend en heb netjes op mn tenen gelopen. Gezin gesticht en nu zijn de situaties gewoon zo dat je niet zomaar even vertrekt.

Het is wel goed dat je het nu al weet en herkend. Aan de andere kant zou ik wel bang zijn om me teveel af te zonderen. Ik ben wel een type die alleen een kluizenaar zou kunnen worden en ik weet niet of dat geheel gezond is. Sociaal contact is toch ook wel goed.

Fijn dat je vriend zo begripvol is. Natuurlijk is zijn plekje, zijn plekje en wil hij dat ook met je delen. Maar het is ook super als hij bij jou kan komen. Het is een evenwicht vinden en samen de weg vinden wat voor jullie beiden werkt.
Misschien bij hem er wat meer op uit gaan, wat leuke dingen juist opzoeken met in je achterhoofd dat je gewoon weer lekker terug kan naar jouw plekje.

crazygirl1

Berichten: 1582
Geregistreerd: 04-12-08
Woonplaats: Hoeilaart (België)

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-18 08:40

Maandag begin ik mijn nieuwe job als begeleider Nederlands voor Franstalige volwassenen :)

Gaat ineens wel snel. Ben ondertussen best wel gewoon geworden aan mijn nieuw en rustig leventje hihi. Het wordt opnieuw heel veel organisatie en bijkomende stress om alles en iedereen zijn tijd en aandacht te geven. Beetje dubbel dus. Ik begin 3maand als stagiaire waarvan eerste maand proefperiode is. Enige nadeel is afstand, toch wel 50km van huis en met mogelijk spitsuur toch 40 a 1u10 rijden. Beetje afwachten hoe me dat bevalt of niet. Maar de job en het niet commerciële boeit me. Humaan aspect met deel psychologie. Echt iets voor mij denk ik. Ben benieuwd!

neile

Berichten: 2015
Geregistreerd: 09-01-10

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 08:49

Woa vrouwtje, jij bent aan het gaan als een speer. Ik herken je hersenspinsels van toen ik lang alleen woonde en dan mijn vriend leerde kennen. Je hebt ook gewoon meer tijd voor lang nadenken en het feit dat je iemand bent die bewust de rust opzoekt, maakt ook wel dat je wel wat langer nadenkt over de dingen en bewust keuzes wil maken. Komt goed, genieten nu maar.
Succes op je nieuwe job!

Mer1980

Berichten: 18991
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:43

Nou spannend, nog een paar dagen genieten van je rust :D

Manadeluca

Berichten: 1128
Geregistreerd: 15-07-05

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:57

Ik ben benieuwd naar verdere verhalen.

Frummels

Berichten: 7032
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 16:09

Vind het zo heerlijk om je verhalen te lezen! :) Voor ons blijft het voorlopig helaas bij dromen, maar wie weet in de toekomst..

missfalki
Berichten: 2275
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 21:30

Een goed begin (is het halve werk ;) ) gewenst
met je nieuwe baan ... & veel plezier!
En de afstand zal even wennen zijn,
maar dan heb je ook je huisje/paradijsje/eigen plek
waar jij je thuis voelt als je er bent :))

Benieuwd of Sky nog heel veel gegroeid is :j

Groet Karin.

crazygirl1

Berichten: 1582
Geregistreerd: 04-12-08
Woonplaats: Hoeilaart (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-18 15:58

Het is weer even geleden, het is ook weer drukker.

Ondertussen werk ik 1 maand als leerkracht Nederlands voor volwassenen (bedrijven). Vorige vrijdag dan ook een kleine zenuwinzinking gehad. Was het allemaal wel dat ik wou? En dan zegt mijn vriend "vind je he zo raar dat je het ineens moelijk hebt? Ik heb heel veel veranderingen gehad op heel korte tijd" En blijkbaar had ik het nodig om dit te horen. Want ja, ik ben voor de eerste keer alleen gaan wonen, echt helemaal alleen (ver van mama&papa, vrienden en gewoontes) daarnaast Sky, mijn nieuwe relatie met de bijkomende emotionele schommelingen en dan nu dit allemaal combineren met werk. Het huishouden, tijd voor mijn dieren, ook tijd voor mezelf, maar ook voor mijn relatie. Het vraagt gewoon veel aanpassing en een nieuw evenwicht vinden. Het accepteren dat het soms moeilijk is, ookal ben ik nog steeds even gelukkig.

Qua werk is dit echt wel ideaal. Momenteel werk ik 1 of 2 dagen thuis en de 3 andere dagen geef ik gedeeltelijk les. Dan heb ik sociaal contact met mijn studenten, wordt mij voorbereiding uitgevoerd en is het telkens een enorme uitdaging om de woordenschat en grammatica uit te leggen. Zelfs al heb ik enorm veel voorbereid, er komen altijd vragen die je niet had verwacht. Ik hoop dat ik ook in de toekomst minstens 1 dag thuis kan werken. Dat is een hele ademhaling om niet te pendelen, het is gewoon een veel betere balans tussen werk-privé.

Qua relatie zit het top! Dit voelt zo goed, echt een heel fijne relatie. Vandaag al 3 maand (ookal lijkt het voor beide eerder 10maand). De afstand maakt het moeilijk, vooral voor mij. En dat verbaast me wel, waarom vind ik het ineens zo moeilijk om tijdens de week alleen te zijn, ik ben 3j single geweesd en heb hier 3 maand volledig alleen gewoond en daar echt van genoten. En nu opeens, wil ik hem toch wel elke dag bij mij. Vorige maand was mijn gevoel heel wisselend. We zijn toen de eerste keer 4dagen naar Frankrijk gegaan, eerste keer meer dan weekend samen. Na 2 dagen werd het me teveel, ik had echt even lucht nodig, even alleen zitten. Ik werd chagrijnig en onaangenaam tegen hem, onbewust duuwde ik hem weg. Hij kijkt me aan en vraag me rustig 'wat scheelt er? je gezicht spreekt voor zich'. Ik was moe, moe om rekening te houden met hem, geen tijd voor mezelf, teveel aan het analyseren. Geeft me een kus en gaat gedurende de nodige tijd een boek lezen. Ik heb echt 2u naast hem gelegen maar in mijn eigen wereld. En na 2uur was ik ontladen, de spanning was verdwenen en kon ik weer bij hem zijn.
Ik bedoel hier gewoon dat evenwicht moeilijk is. Ook omdat ik soms echt overspoeld word door allerlei emoties en gedachten. En dan heb ik rust nodig. Nogmaals bevestiging dat ik niet in de drukte kan leven. Of niet meer? Ik leer mezelf echt kennen. En gelukkig krijg ik die rust ook in mijn relatie. Want ja prille relaties zijn gewoon een combinaties van heel veel en heel sterke gevoelens waar je vaak gewoon niet weet wat er mee te doen waardoor alles een grote mentale chaos kan worden.

En dan Sky, ja die wordt groot! Is momenteel een bom energie, vraagt veel van mijn energie en als ik thuiskom om 19u heb ik die niet altijd. Maar ac, wat begrijpt hij daar nu van, hij wil gewoon spelen, lopen en bij me zijn :Y)
Afbeelding

Afbeelding

Mer1980

Berichten: 18991
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 16:34

Wat een fijne update om te lezen zeg! Tsja je hebt wel heel veel voor je kiezen gehad het laatste jaar ;) Maarrr straks als je vakantie hebt kijk je er vast zeer positief op terug ;)

Manadeluca

Berichten: 1128
Geregistreerd: 15-07-05

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 16:46

Toffe update, je hebt de afgelopen periode ook aan wel erg veel nieuws moeten wennen, ik zou zeggen neem je tijd ervoor. :-) Er ligt tijd achter je, maar ook voor je.

crazygirl1

Berichten: 1582
Geregistreerd: 04-12-08
Woonplaats: Hoeilaart (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-19 22:02

Ten eerste, gelukkig nieuwjaar iedereen!!

Waarschijnlijk de laatste update, heel eenvoudig omdat ik niet meer alleenstaande zal zijn :D
Vriendje komt volgende maand hier wonen. Hij heeft zijn ontslag ingediend en heeft 4 weken opzeg. 4 weken om ander werk te zoeken, waar hij als arbeider weinig (in ieder geval minder dan mij) problemen mee heeft. Hij had liever ander werk gehad en dan zijn ontslag ingediend maar hij kan geen verlof nemen en dus is het onmogelijk om tijdens de werkuren te solliciteren.

Qua relatie hebben we elkaar echt gevonden en blijkbaar vindt onze vrienden-en familiekring hetzelfde. Er werd ons 7x toegewenst 'beste wensen, een kindje voor 2019'. Best grappig omdat we het in december wel al heel duidelijk hebben gehad over onze heel aanwezige kinderwens. Dus wie weet..

Mijn werk heeft eind december wat moeilijkheden gehad aan een enorm gebrek aan organisatie en opeliding. We hebben een 3tal uur gesproken en zijn 2019 gestart met een duidelijk opleidingsplan. Super blij met de inzet van het bedrijf, de wil om haar werknemers te begrijpen en zelf beter te worden. Daarnaast ook kunnen spreken over mijn werkuren en overeengekomen dat ik 1x per week thuis werk en ook de andere dagen gedeeltelijk thuis kan werken. Zo geef ik donderdag les van 12u tot 18u en werk ik erna thuis van 19u30 tot 21u30 (of ik kan kiezen voor 8u-12u op kantoor of thuis). Dus ideaal! In combinatie met reguliere werkuren van mijn vriend, zal Sky amper alleen thuis zijn :) Ook een hele verademing om het huishouden met 2 te doen! Alleen valt het mij toch zwaar om alles te combineren, zeker nu het winter is en ik om 17u niet meer naar buiten wil en eerder mijn bed in wil.

Verder gaat het met mijn paard ook uitstekend. Vriendlief noemt het mijn 'psycholoog' dus als ik me niet top voel, stuurt hij me op gesprek :+ :')

Dus zo is dus de hele verandering naar het platteland, een perfecte mix waar ik alleen maar van kon dromen. De hele puzzel valt samen :D

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Jonge alleenstaande & platteland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 22:19

Ik vind het altijd zo leuk om je updates te lezen! Ik zal ze gaan missen. Maar wat een onwijs gave wending! Ga heerlijk genieten van jullie relatie. En als je toch stiekem wilt blijven updaten kun je altijd een vervolg topic starten ik zal weer trouw volgen en proberen dat minder in stilte te doen ;) :+