lieveli schreef:Suggereer fellatio. Dan kan ze ook niet giechelen
Balgag was ook mijn verbeterpuntje.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
IsaCalixa schreef:Ik vind dat TS zich echt aanstelt hoorvolgens mij zit de irritatie hem vooral tussen je oren; niet in de frequentie van het geluid.
Mensen moeten toch gewoon in hun eigen tuin mogen kunnen zitten en praten? Pff jeetje. Het is maar wat gepraat en geluiden van water..
Ik woon zelf dan wel in een studentenhuis (ja hier heb ik ook voor gekozen), maar ik hoor bijna iedere nacht gepraat/schreeuw, muziek en ik woon langs een trein spoor, en zelfs ik kan het hier overlevenhet is gewoon een kwestie van aanpassen. Wordt het geluid te erg, dan doe ik gewoon oordopjes in. Het is misschien even wennen maar met mijn oordopjes hoor ik haast niets meer en dan slaap ik als een roos
![]()
Dus sorry maar dit is mijn mening, maar ik vind dat meneer gewoon in zijn tuin moet kunnen zitten (zo lang hij gewoon normale/niet overmatige geluiden maakt) en dat jij zelf verantwoordelijk bent voor een oplossing zodat jij kunt slapen. Niet de buurman.
IsaCalixa schreef:Ik vind dat TS zich echt aanstelt hoorvolgens mij zit de irritatie hem vooral tussen je oren; niet in de frequentie van het geluid.
Mensen moeten toch gewoon in hun eigen tuin mogen kunnen zitten en praten? Pff jeetje. Het is maar wat gepraat en geluiden van water..
Ik woon zelf dan wel in een studentenhuis (ja hier heb ik ook voor gekozen), maar ik hoor bijna iedere nacht gepraat/schreeuw, muziek en ik woon langs een trein spoor, en zelfs ik kan het hier overlevenhet is gewoon een kwestie van aanpassen. Wordt het geluid te erg, dan doe ik gewoon oordopjes in. Het is misschien even wennen maar met mijn oordopjes hoor ik haast niets meer en dan slaap ik als een roos
![]()
Dus sorry maar dit is mijn mening, maar ik vind dat meneer gewoon in zijn tuin moet kunnen zitten (zo lang hij gewoon normale/niet overmatige geluiden maakt) en dat jij zelf verantwoordelijk bent voor een oplossing zodat jij kunt slapen. Niet de buurman.
![]()
MiniMeLona schreef:Maar dat is anders Gast3289. Ik heb ook jaren direct naast de metro gewoond en nooit last van ondervonden, maar die rijden dan ook niet meer om 3 uur s'nachts.
Het zijn juist de geluiden die niet normaal en regelmatig zijn, waar je niet van slapen kunt, wat ik al zei dat zit ook een soort van in je mechanisme, dat je wakker wordt bij onraad of vreemde geluiden. En ik kan ook niet slapen als er een feestje wordt gehouden naast mij buiten hoor. Kan het nog zo rustig aan gaan of met weinig mensen (lees 2). Om 3 uur in de nacht is alles pokkeherrie.
. GDG schreef:MiniMeLona schreef:Maar dat is anders Gast3289. Ik heb ook jaren direct naast de metro gewoond en nooit last van ondervonden, maar die rijden dan ook niet meer om 3 uur s'nachts.
Het zijn juist de geluiden die niet normaal en regelmatig zijn, waar je niet van slapen kunt, wat ik al zei dat zit ook een soort van in je mechanisme, dat je wakker wordt bij onraad of vreemde geluiden. En ik kan ook niet slapen als er een feestje wordt gehouden naast mij buiten hoor. Kan het nog zo rustig aan gaan of met weinig mensen (lees 2). Om 3 uur in de nacht is alles pokkeherrie.
Het worden vanzelf 'normale' geluiden als buurman nog een tijdje zo doorgaat.
Dat is waar idd... Anoniem schreef:Bigone, waar lees jij dat Isa lekker skipt wanneer haar dat uitkomt en lekker uitslaapt als ze moe is? Lezen wij een ander bericht?
Ik heb jaren lang naast een metro station gewoond (en dus geslapen) en ja, de eerste weken moet je even wennen maar als je je er niet op focust wordt het geluid vanzelf onbelangrijk en filter je het naar de achtergrond. Inmiddels wonen we zowat naast een party centrum en als ik erop ga focussen, ja dan hoor ik iedere scheet die ze daar binnen laten. Als ik het gewoon met rust laat daarentegen niet, en dan kan ik er gewoon doorheen slapen en m'n zoontje net zo goed.
purny schreef:Maar meneer kan ook een beetje rekening houden met werkende mensen. Dat hij niet hoeft te werken of vakantie heeft geeft hem nog geen vrijkaartje om iemand wakker te houden die een baan heeft. Wil hij zoveel geluid maken, laat hem dan op een hutje op de hei gaan zitten. Kan ie zoveel geluid produceren als ie wil.
bigone schreef:Anoniem schreef:Bigone, waar lees jij dat Isa lekker skipt wanneer haar dat uitkomt en lekker uitslaapt als ze moe is? Lezen wij een ander bericht?
Ik heb jaren lang naast een metro station gewoond (en dus geslapen) en ja, de eerste weken moet je even wennen maar als je je er niet op focust wordt het geluid vanzelf onbelangrijk en filter je het naar de achtergrond. Inmiddels wonen we zowat naast een party centrum en als ik erop ga focussen, ja dan hoor ik iedere scheet die ze daar binnen laten. Als ik het gewoon met rust laat daarentegen niet, en dan kan ik er gewoon doorheen slapen en m'n zoontje net zo goed.
Goed lezen, dat zeg ik niet!! Alleen dat het zou kunnen als student.
LadyMadonna schreef:purny schreef:Maar meneer kan ook een beetje rekening houden met werkende mensen. Dat hij niet hoeft te werken of vakantie heeft geeft hem nog geen vrijkaartje om iemand wakker te houden die een baan heeft. Wil hij zoveel geluid maken, laat hem dan op een hutje op de hei gaan zitten. Kan ie zoveel geluid produceren als ie wil.
Tweede x in dit topic dat ik deze uitspraak verkeerd gebruikt zie worden. Je gaat in een hutje op de hei zitten als je rust en stilte om je heen wilt. Niet om zoveel geluid te maken als je wil
En toen ik 20 was ging ik drie keer in de week op stap en sliep ik soms maar 3 uur en zat ik vrolijk weer in de les om half 9. Woonde ook in een studentenhuis waar de gekste dingen gebeurden maar hielden ook daar rekening met onze buurvrouw. (die overigens slecht horend was en alleen zei dat ze slaan met de deuren hoorde en of we dat zachtjes wilden doen) Op de 1 of andere manier wil dat weinige slapen en de dag erna toch fit zijn nu niet meer (voelt zich bejaard
)