Keuken, deuren, wasbak, toiletbril bijkans dagelijks. Stofzuigen 3 keer per week ongeveer.
Ik was meestal al mijn kleren op 60. Doeken, beddengoed, handdoeken, ondergoed, sokken op 90.
Ramen van binnen, gordijnen, kasten enz. wissel ik af. Eens in de zoveel tijd doe ik een grotere klus aanpakken.
Ik ben overigens alleen en echt een schoonmaakfreak. Ik hou van schoonmaken en ik hou van schoonmaakspullen
Berdien schreef:Ik heb ook die van Ikea, en bij mij stinkt hij nooit?Gaat elke week in de was, mee met de handdoeken op 60 graden. Is binnen/met een dag weer droog, gewoon op het wasrek
Hier ook geen last van.
Elke week draait ie op 90 graden en na het wassen komt ie gewoon 'nat' op de vloer te liggen. Droogt heel snel door de vloerverwarming. Geen stank hiero.
Gaat elke week in de was, mee met de handdoeken op 60 graden. Is binnen/met een dag weer droog, gewoon op het wasrek 
Ik ben ook niet zo'n schoonmaakheld. Maar waar halen mensen de tijd vandaan om elke dag te stofzuigen
Ik werk 40 uur en 's avonds ook nog wel wat doen dan heb ik echt geen tijd (en geen zin) om daarna nog uitgebreid te stofzuigen. Dan wil ik lekker ff rustig op de bank zitten of mijn bed in. 
. Ik woon niet zo groot en ik zuig alleen mijn woonkamer dagelijks, puur omdat ik daar veel zand naar binnen loop(en een milde stof allergie heb). De rest van het huis probeer ik 2x per week ook te zuigen, maar sowieso 1x per week.

maar toen ik nog in NL woonde werkte ik gewoon uithuis en als je het bijhoudt is het zo klaar.
.