Kwa donkerdere kleur zou ik denk ik achter de tv zeggen, maar ik ben geen interieur expert
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar stond me bij dat dat je voorkeur niet was of haal ik mensen door elkaar 
Citaat:Sehr geehrter Kunde,
vielen Dank für ihre Nachricht.
Die entstandenen Unannehmlichkeiten tun uns sehr leid.
Wir haben eine Ersatzlieferung für Sie veranlasst.
Die Bearbeitungs- und Lieferzeit beträgt ca. 3-4 Werktage, wir bitten Sie diesbezüglich um etwas Geduld.
Den defekten Artikel können Sie behalten oder entsorgen.
Sollten Sie noch weitere Fragen haben, sind Sie
Mit freundlichen Grüßen
Er zit nog teveel goed/mooi hout aan om een leuk bijzettafeltje van te kunnen maken. Beter passend bij de salontafel kun je het niet krijgen
hele grote kans! Kan echt niet wachten om dan de plattegronden eindelijk in te kunnen vullen. Gaat er enkel om of de 'als het even kan' meubels ook passen/kunnen zoals logeerbed etc. Alle nieuwe meubels zijn verder al uitgezocht en kunnen sowieso
Nu een aantal heel spannende dagen wachten! DubbelDun schreef:Ik heb een staande lamp die wel iets hoger mag, dus ik wil van het hout een simpel houten blok maken a la dit
[ Afbeelding ]
DubbelDun schreef:Ik heb een staande lamp die wel iets hoger mag, dus ik wil van het hout een simpel houten blok maken a la dit
[ Afbeelding ]

karijn schreef:DubbelDun schreef:Ik heb een staande lamp die wel iets hoger mag, dus ik wil van het hout een simpel houten blok maken a la dit
[ Afbeelding ]
Dit is wat wij hebben gemaakt
[ [url=m/sr5jrO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blok hout, een simpele tafellamp en een kap van de Ikea
Ik vind juist dat het hout iets extra's toevoegt qua sfeer