hennepkwekerij bij de bovenburen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Re: hennepkwekerij bij de bovenburen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 13:49

Zes kinderen, slaapkamers op zolder of een condensdroger die veel aan staat??

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 13:58

bigone schreef:
Zes kinderen, slaapkamers op zolder of een condensdroger die veel aan staat??

Dacht ik ook aan. Hebben mijn buren ook. Ben er zelf binnen geweest, geen plantje te ontdekken/ruiken/etc. Ook geen geheime ruimtes o.i.d. Simpel gezegd een slecht geïsoleerd dak bij het ombouwen naar slaapkamer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 14:33

Willl65 schreef:
Mij benieuwen hoe dit gaat aflopen. Schuin tegenover ons zit een gezin met 6 kleine kinderen. In de winter is hun huis de enige met een niet wit dak. Hij dealt. Overigens een Hollands gezin. Verbaas me er echt over dat die nog niet is gepakt.
Zelf geen last van verder maar het is iedere winter zo opvallend dat dat dak geen sneeuw heeft.....
Sterkte ermee ts

Kan je verzekeren dat je dan toch echt door de mand valt bij het wietteam, als er geklaagd wordt over een wietlucht. }>

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 14:57

Onze zolders zijn opnieuw geisoleerd,op alle huizen waar men een slaapkamer v.d. zolder heeft gemaakt,is de sneeuw ook snel weg.Wij hebben ook bijna nooit sneeuw op het dak,er staan ook 2 verwarmingen op zolder.
Dat iemand Wietplanten heeft boeit me verder niet,maar dat dealen voor je huis,dat vind ik minder.
Alle huizen in deze blok lijken sprekend op elkaar,wij en hun hebben een BMW voor de deur.Hoe vaak hoor je niet dat er een inval door criminelen,brand of schietpartij is en dan blijkt dat ze het verkeerde huis hadden? en dát vind ik dus niet prettig.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 15:09

Nog nooit gehoord dat ze het verkeerde huis hadden :n nooit

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 15:52

Keet schreef:
Nog nooit gehoord dat ze het verkeerde huis hadden :n nooit

Nou ik wel hoor,paar keer in het nieuws geweest en bij Opsporing Verzocht.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 16:04

Ben benieuwd of de politie echt actie gaat ondernemen. En dat ze het niet alleen zeggen om er van af te zijn (Doen ze waarschijnlijk niet maar je weet het maar nooit)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 16:27

gohya schreef:
Dat iemand Wietplanten heeft boeit me verder niet,maar dat dealen voor je huis,dat vind ik minder.

Wat dacht je van het brandgevaar?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 17:18

Cayenne schreef:
gohya schreef:

Uhm ik zit 1 blokje verder in een blokje van 4 met 2 opritten er tussen.
Maar ik vind het heel erg voor de oude vrouw die er naast woont.Mensje is in de 90 en heeft veel overlast van ze.Maar ze durft niks te zeggen,ze zegt dan altijd tegen mij: ik zit me tijd wel uit.
Dag en nacht zit ze binnen,deuren op slot,en dát vind ik heel erg!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 20:39

gohya schreef:

Uhm ik zit 1 blokje verder in een blokje van 4 met 2 opritten er tussen.
Maar ik vind het heel erg voor de oude vrouw die er naast woont.Mensje is in de 90 en heeft veel overlast van ze.Maar ze durft niks te zeggen,ze zegt dan altijd tegen mij: ik zit me tijd wel uit.
Dag en nacht zit ze binnen,deuren op slot,en dát vind ik heel erg!

Is toch schandalig? Niemand doet wat? Heeft die oude dame geen familie?

In Almere woonden we naast een junk, tevens dealer en hebben best een en ander meegemaakt. Maar ik belde gewoon aan en zei er echt wat van. Ook als mn man er niet bij was en onze zoon was toen nog een stuk kleiner.
We hebben daar en in de woning ervoor ook wel gehad dat er jongelui op onze trap zaten te blowen en die stuurde ik ook gewoon weg. Is de lucht nog beperkt, maar wil je niet met een klein kind. Ik geloof dat ik altijd duideljk genoeg ben en er is nog nooit iemand verhaal komen halen.

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 20:35

Ik heb wiet gewoon in de tuin staan in een hele mooie pot. Kadootje gekregen voor mijn verjaardag. groeit hard joh!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:18

danzzz schreef:
Ik heb wiet gewoon in de tuin staan in een hele mooie pot. Kadootje gekregen voor mijn verjaardag. groeit hard joh!

1 Plant? Ze groeien idd heel hard en worden behoorlijk groot. Ga je hem wel ''oogsten''?? hahahaha

Weet je toevallig of hij dieren aantrekt of afstoot? We hebben wat diervriendelijke planten en die wil ik niet kwijt. Maar wil zelf misschien olie maken.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:25

Voornamelijk garnalen :j :D

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:28

Kan de TS niet gewoon even aankloppen en vragen of ze een kopje wiet mag lenen?

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 00:05

Kuggur schreef:
Kan de TS niet gewoon even aankloppen en vragen of ze een kopje wiet mag lenen?

Haha jaa lijkt me een goed plan :+

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 00:18

Benader de burgemeester eens, die heeft een belang en heeft flinke banden met de politie. BEschrijf de gang van zaken en de moeite die jullie gedaan hebben en verzoek om een reactie. Verwacht dan niet dat hij zal zeggen dat dan en dan de inval zal zijn, maar je moet dit op zo veel mogelijk er toe doende plekken neer leggen, zonder dat jij 'afgeschoten' wordt.
Leg met je buren een "dossier" aan en laat dat bij de lokale tv zender vallen..

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 06:54

superpony schreef:
danzzz schreef:

1 Plant? Ze groeien idd heel hard en worden behoorlijk groot. Ga je hem wel ''oogsten''?? hahahaha

Weet je toevallig of hij dieren aantrekt of afstoot? We hebben wat diervriendelijke planten en die wil ik niet kwijt. Maar wil zelf misschien olie maken.

Oogsten mag niet van de Nederlandse wet :+ Ik merk niet zo veel van veranderde fauna in de tuin. De vlinders, bijen, vogels zitten er nog net zo veel.

Maar een meter per 4 weken red die wel qua groei

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 07:39

Ook geen originele wilde 'Junkarius Marihuanus' gespot?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 07:40

Dames, hennep(cannabis sativa) is oa een groenbemester, stikstofleverancier.
Wat er geteeld om te roken oid is aangepast.
Heb in het verleden nog wel eens mot gehad over het feit dat ik gewone hennep in mijn tuin had staan.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 09:15

superpony schreef:
danzzz schreef:

Ik geloof dat ze voor cannabis olie medische wiet gebruiken. Niet 'zomaar' wiet.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 09:19

Ik heb ook eens een 'wilde' wietplant in de tuin gehad. Die heeft de kat helemaal opgegeten :')

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 09:25

Amaris schreef:
Ik heb ook eens een 'wilde' wietplant in de tuin gehad. Die heeft de kat helemaal opgegeten :')

_O- _O-

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 09:26

Amaris schreef:

Zo stoned als een garnaal zeker? :')

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 09:27

hahaha moet nu ineens denken aan een kat van een kennis die uit de beslagbak had gelikt toen ze spacecake had gemaakt :')

TS nog geen voortgang?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 09:31

Hier in Ermelo is een wiet plantage opgerold.Er zijn 5 mensen opgepakt die er aan het knippen waren,auto in beslag genomen enz.Nu is dat gezoem wat ik hoorde ook opeens weg.
Zou me niks verbazen als hun er ook mee te doen hebben gehad,want er kwamen 2 jongens met een auto steeds bij hun,en gisteravond waren ze lopend.
Eens kijken of ik vanavond nog gezoem hoor.