Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bigone schreef:Zes kinderen, slaapkamers op zolder of een condensdroger die veel aan staat??
Willl65 schreef:Mij benieuwen hoe dit gaat aflopen. Schuin tegenover ons zit een gezin met 6 kleine kinderen. In de winter is hun huis de enige met een niet wit dak. Hij dealt. Overigens een Hollands gezin. Verbaas me er echt over dat die nog niet is gepakt.
Zelf geen last van verder maar het is iedere winter zo opvallend dat dat dak geen sneeuw heeft.....
Sterkte ermee ts
nooit Cayenne schreef:gohya schreef:Dat iemand Wietplanten heeft boeit me verder niet,maar dat dealen voor je huis,dat vind ik minder.
Wat dacht je van het brandgevaar?
gohya schreef:Dat iemand Wietplanten heeft boeit me verder niet,maar dat dealen voor je huis,dat vind ik minder.
Wat dacht je van het brandgevaar?
Uhm ik zit 1 blokje verder in een blokje van 4 met 2 opritten er tussen.
Maar ik vind het heel erg voor de oude vrouw die er naast woont.Mensje is in de 90 en heeft veel overlast van ze.Maar ze durft niks te zeggen,ze zegt dan altijd tegen mij: ik zit me tijd wel uit.
Dag en nacht zit ze binnen,deuren op slot,en dát vind ik heel erg!
danzzz schreef:Ik heb wiet gewoon in de tuin staan in een hele mooie pot. Kadootje gekregen voor mijn verjaardag. groeit hard joh!
superpony schreef:danzzz schreef:Ik heb wiet gewoon in de tuin staan in een hele mooie pot. Kadootje gekregen voor mijn verjaardag. groeit hard joh!
1 Plant? Ze groeien idd heel hard en worden behoorlijk groot. Ga je hem wel ''oogsten''?? hahahaha
Weet je toevallig of hij dieren aantrekt of afstoot? We hebben wat diervriendelijke planten en die wil ik niet kwijt. Maar wil zelf misschien olie maken.
Ik merk niet zo veel van veranderde fauna in de tuin. De vlinders, bijen, vogels zitten er nog net zo veel. superpony schreef:danzzz schreef:Ik heb wiet gewoon in de tuin staan in een hele mooie pot. Kadootje gekregen voor mijn verjaardag. groeit hard joh!
1 Plant? Ze groeien idd heel hard en worden behoorlijk groot. Ga je hem wel ''oogsten''?? hahahaha
Weet je toevallig of hij dieren aantrekt of afstoot? We hebben wat diervriendelijke planten en die wil ik niet kwijt. Maar wil zelf misschien olie maken.