Je vecht al 3.5 jaar , en ze blijven je aan het lijntje houden. Genoeg is genoeg ..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ben in elk geval erg benieuwd naar de brief, die straks in de brievenbus zou moeten liggen...
Indestal schreef:Als de gemeente haar afspraken niet nakomt, neem dan eens kontakt op met de provincie
benangelique schreef:volgens mij is het wel een heerlijk licht huis...
de provincie kan zeker veel betekenen in deze; zij sturen immers de gemeentes aan
Maar aan de andere kant we hebben het op papier staan.. (for what's worth) MarjanB schreef:Indestal schreef:Als de gemeente haar afspraken niet nakomt, neem dan eens kontakt op met de provincie
Kunnen die druk zetten met dit soort dingen dan? Wat ik begrijp hebben ze bij de gemeente gewoon zitten slapen met aanvraag voor blauwe zone enz. Hierdoor loopt het nu allemaal uit.
Gisteren foto's laten maken en hoop dat er snel iemand voor komt die het wil kopen![]()
[ [url=m/VYZjuL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Indestal schreef:Ha gemaakte afspraken dienen ze na te komen..en wat dacht je van volksgezondheid?
Lekker met warme dagen,stank en vliegen.
Tink89 schreef:De provincie stuurt de gemeente niet aan hoor. Die gaan over heel andere zaken.
Veiligheid is wel van belang, dus bij de veiligheidsregio zat je wel goed.
bridgetF schreef:Ik hoop voor je dat belangstellende voor je huis er door heen kunnen kijken en direkt zien in de tekst op funda dat de zooi binnen 2 maanden voorgoed weg is.
Ik persoonlijk kijk voornamelijk plaatsjes op funda, rij er langs en ga dan nog eens goed teksten lezen, alvorens ik bel voor een afspraak.
Dus zorg ervoor dat het duidelijk en vlug zichtbaar is op funda, niet helemaal onderaan in iemieminie letters.
de makelaar is ook op de hoogte en heeft ook alle correspondentie en die zal ook klaar liggen als mensen het huis komen bekijken. Gelukkig is het appartement niet heel makkelijk van buiten te herkennen en hebben wij ervoor gekozen om geen bord aan de gevel te doen.
ratten. Indestal schreef:De nationale ombudsman? Die kan wellicht aan wat touwtjes trekken.
Moet zeggen dat ik ook niet zo heel aardig en makkelijk ben richting de mensen bij de gemeente. Ligt er zooi dan gaat er gelijk een foto heen en dan regelen ze het maar. Gisteren gebeld met de afvalophaaldienst over de toezeggingen van de gemeente om 2 keer per dag op te ruimen en dat gingen ze daar nogmaals intern doorgeven.