Ik zou er zo graag 1 willen! Helemaal geweldig!2.2 ja? Vorige keer had ik er 1.8 ingedaan... Maar even de band checken dan.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik zou er zo graag 1 willen! Helemaal geweldig!
maatje987 schreef:wauw die derby is gaaaff zeg![]()
ik ga toch voor mijn auto rijbewijs maar waarschijnlijk wil ik tegen die tijd nog steeds een scooter
als het dan nog mogelijk is heb gehoord dat ze dat willen schrappen gaan de geruchten over dat je dan met je rijbewijs niet meer met de scooter mag rijden

Druppie7711 schreef:rijd je scooter te hard zonder blokje?Hebben jullie hier ervaring mee?
Ik heb mn rijbewijs inmiddels gehaald en binnen en ik kan nu dus rijden! Ik heb mijn scooter onbegrenst gekocht en zo is hij ook naar huis gereden hij reed toen super! Maar die meneer had wel nog zo'n begrenzer blokje en die heb ik meegekregen. Omdat ik een schijterd ben en mn scooter niet kwijt wil wilde ik hem dus begrenst hebben. Dat heeft mijn stiefvader gedaan voor mij.
Nou mn eerste grote ritje gemaakt en na 7/8 km hielt hij er mee op hij viel uit en kon na afkoelen pas weer starten. Nu is de begrenzer er af en rijd hij weer super! Weet iemand hoe dit komt? Zou het begrenzer blokje kapot zijn en daardoor de scooter afslaan?