Ik ben wel nieuwsgierig naar foto's Van buiten ziet het er veelbelovend uit
xMayo
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-18 15:59
Dankjewel!
De enige foto die ik nu bij de hand heb is er een van de keuken. De woning kwam via FB op ons pad, dus er zijn ook geen verkoop foto's gemaakt. Zodra we de sleutel hebben worden er wel eerst foto's gemaakt voor we gaan slopen.
KimD, niet onwijs groot, maar groot genoeg voor een mooie voliére, vijver en overkapping. Aan de overkant hebben we het bos en op 2 minuten wandelen zitten we aan de waal, dus die grote tuin hoeft van mij nog niet persé. Pand is inderdaad wel flink wat groter. Er zitten 6 slaapkamers in en het hele gebouw bestond vroeger uit 3 losse gebouwen, waaronder het feit dat de garage het eerste stroomhuisje hier in de buurt was, het middelste gedeelte was een winkel en het rechter gedeelte was woonhuis. Super leuk dus.
De tuin vanuit huis, niet zo duidelijk hoor.
Dito, voorlopig willen we hier wel in gaan wonen ja. Het zal geen maandje werk zijn voor het geheel is opgeknapt, er moet echt wel een hoop gedaan worden. De vloer gaat er overal uit, overal moeten nieuwe muren gemetseld worden, nieuwe kozijnen, noem maar op. Ben ook heel benieuwd wat we voor verrassingen tegen gaan komen als we gaan slopen. Ik houd mijn hart vast! Of het het huis voor de toekomst is, geen idee. Dat zullen we met de tijd wel zien, we hebben in ieder geval niet het idee om er binnen zo'n korte tijd weer uit te zijn als dat we met ons vorige huis hadden.