Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xMercury schreef:Telfort is inderdaad een waardeloos bedrijf. Ik heb er ook een abonnement afgesloten voor mobiel, internet en tv. Ik heb ook ontelbare keren naar hen moeten bellen en de klanten service moeten bezoeken. Service is ontzettend traag en slecht. Ik begrijp jouw frustratie TS. Knap irritant als je geen internet hebt. Trek je niks aan van die negatieve Bokkers joh. Die weten niet beterhopelijk heb je snel een oplossing! Dit siert Telfort echt niet.
De rest is juist optimistisch en geeft aan dat Telfort vast en zeker met een goede oplossing zal komen. De TS is daarentegen zeer negatief.
Morganlefay schreef:Kan natuurlijk ook het punt zijn waar de kabels het huis binnenkomen.
Hoop van harte dat je niet de grappen krijg die ik had.
Bijna droge kruipruimte en de kabels onder het hele huis doorlopend en pas aan het eind omhoog.
En dan met touwtjes en haakjes de kabels door de vloer de muur in omhoogtrekken het isra punt in.
Iets met claustrofobie
Choiix schreef:Je hebt daadwerkelijk Linesync? Welke lampjes branden er dan op de V8?
Overigens: varkenssnuit isra kan prima met DSL, alleen de kruisdraden moeten er uit. Dat is alles. Vervangen door een RJ11 isra is alleen nodig bij pairbonding, of als het isra echt volledig gecorrodeerd is.
Als je echt Linesync hebt ben ik benieuwd naar de lijnsnelheid, die je kan uitlezen via http://192.168.2.254
Dan kan je zien of het echt een KPN WBA profiel is, of dat je een lijn van een ander hebt gekregen.
purny schreef:Waarschijnlijk word het signaal gekruist dus krijg ik het signaal van een ander binnen. KPN gaat nu weer in de wijk kijken of de juiste signalen worden afgegeven. Ik word in ieder geval nog gebeld of gesmst hoe of wat
Kimbers schreef:Dat had ik ook purny, alleen die lampjes brandden. Kpn meneer moest toen naar buiten iets omzetten in een kastje en het was gefixt. Telfort kon dit niet doen omdat kpn het signaal afgeeft en niet telfort zelf. Anyhow.. hoop dat je vlot geholpen wordt!
Gok zo dat je netjes je geld terug krijgt en iets van een extra tijdelijke zender als excuus oid.