Problemen met Telfort, kan ik nog opzeggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: Problemen met Telfort, kan ik nog opzeggen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-16 16:27

Maar dan zou de monteur dat al gelijk hebben moeten gezien toch? (misschien ook niet mn goedste nederlands) :+

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 16:28

Dat ziet er mooi uit. Dat heeft Telfort bij mij niet gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 16:52

Nope, KPN, zie logo op de platen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 16:58

Moderatoropmerking:
Bij deze het uitdrukkelijke verzoek om een ieder in zijn/haar waarde te laten. Onnodige persoonlijke sneren zijn op Bokt niet toegestaan. Hierbij dan ook een link naar de regels van Bokt omtrent het reageren in topics: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 19:12

purny schreef:
Maar dan zou de monteur dat al gelijk hebben moeten gezien toch? (misschien ook niet mn goedste nederlands) :+

Goed-beter-best 8-)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 19:37

Het ISRA punt is bij TS niet het probleem, ze heeft immers linesync. Dus de connectie is er.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 19:39

xMercury schreef:
Telfort is inderdaad een waardeloos bedrijf. Ik heb er ook een abonnement afgesloten voor mobiel, internet en tv. Ik heb ook ontelbare keren naar hen moeten bellen en de klanten service moeten bezoeken. Service is ontzettend traag en slecht. Ik begrijp jouw frustratie TS. Knap irritant als je geen internet hebt. Trek je niks aan van die negatieve Bokkers joh. Die weten niet beter ;) hopelijk heb je snel een oplossing! Dit siert Telfort echt niet.

Hier moest ik wel even om lachen.. :') De rest is juist optimistisch en geeft aan dat Telfort vast en zeker met een goede oplossing zal komen. De TS is daarentegen zeer negatief.

Anyway, vervelend dat je nog steeds geen televisie/internet hebt. Vervelend, die feestdagen waardoor alles langer duurt!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-16 19:44

Air schreef:
Het ISRA punt is bij TS niet het probleem, ze heeft immers linesync. Dus de connectie is er.

Juist dat zei die meneer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 20:00

Kan natuurlijk ook het punt zijn waar de kabels het huis binnenkomen.
Hoop van harte dat je niet de grappen krijg die ik had.
Bijna droge kruipruimte en de kabels onder het hele huis doorlopend en pas aan het eind omhoog.
En dan met touwtjes en haakjes de kabels door de vloer de muur in omhoogtrekken het isra punt in.
Iets met claustrofobie }>

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-16 20:14

Morganlefay schreef:
Kan natuurlijk ook het punt zijn waar de kabels het huis binnenkomen.
Hoop van harte dat je niet de grappen krijg die ik had.
Bijna droge kruipruimte en de kabels onder het hele huis doorlopend en pas aan het eind omhoog.
En dan met touwtjes en haakjes de kabels door de vloer de muur in omhoogtrekken het isra punt in.
Iets met claustrofobie }>

Ieuw. Ik moet alleen maar denken aan spinnen daar beneden.
Maar dan zou het toch ook al bij KPN moeten Zijn aangezien dat over dezelfde lijn gaat?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 21:16

Ik had een oude kabel die ik wilde vervangen, ook onder de vloer door zo'n negen meter met een iiieeuuww kruipruimte, en heb de nieuwe aan de oude vastgeplakt en op goed geluk erdoor getrokken. Het lukte nog ook *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 21:29

:D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-16 21:41

Alleen heb ik geen kruipruimte. Ik woon namelijk op de eerste verdieping.
Ik heb zojuist m'n KPN spullen ingepakt. Even brutaal geweest en gekeken of het niet aan de Telfort stekkers lag. En daar lag het niet aan

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 23:10

Je hebt daadwerkelijk Linesync? Welke lampjes branden er dan op de V8?

Overigens: varkenssnuit isra kan prima met DSL, alleen de kruisdraden moeten er uit. Dat is alles. Vervangen door een RJ11 isra is alleen nodig bij pairbonding, of als het isra echt volledig gecorrodeerd is.

Als je echt Linesync hebt ben ik benieuwd naar de lijnsnelheid, die je kan uitlezen via http://192.168.2.254

Dan kan je zien of het echt een KPN WBA profiel is, of dat je een lijn van een ander hebt gekregen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-16 23:53

Choiix schreef:
Je hebt daadwerkelijk Linesync? Welke lampjes branden er dan op de V8?

Overigens: varkenssnuit isra kan prima met DSL, alleen de kruisdraden moeten er uit. Dat is alles. Vervangen door een RJ11 isra is alleen nodig bij pairbonding, of als het isra echt volledig gecorrodeerd is.

Als je echt Linesync hebt ben ik benieuwd naar de lijnsnelheid, die je kan uitlezen via http://192.168.2.254

Dan kan je zien of het echt een KPN WBA profiel is, of dat je een lijn van een ander hebt gekregen.

Power, Wireless en Broadband. En het blauwe lampje van de eco.
Maar dat andere wat jij allemaal zegt snap ik niets van. Zo technisch ben ik niet.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 10:43

Ik zou eco uitzetten. Die gaf bij mijn eerste nieuwe modem extra problemen. Werkelijk geen idee waarom. Maar beide minteurs waren wel erover eens dat eco vaak zowiezo al voor problemen zorgde.

Muuraansluiting was hier ongeschikt en alles moest compleet vernieuwd worden.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 11:00

Dat had ik ook purny, alleen die lampjes brandden. Kpn meneer moest toen naar buiten iets omzetten in een kastje en het was gefixt. Telfort kon dit niet doen omdat kpn het signaal afgeeft en niet telfort zelf. Anyhow.. hoop dat je vlot geholpen wordt!

Gok zo dat je netjes je geld terug krijgt en iets van een extra tijdelijke zender als excuus oid.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 11:22

Misschien een open deur maar zou je toch nog een keertje de experiabox willen resetten door 30 sec het gaatje aan de achterkant ingedrukt te houden? Het is in theorie mogelijk dat er door een eventueel restsignaal van KPN er nu KPN software in het modem zit en dan doet ie t sowieso niet meer met Telfort ;)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-16 11:35

Waarschijnlijk word het signaal gekruist dus krijg ik het signaal van een ander binnen. KPN gaat nu weer in de wijk kijken of de juiste signalen worden afgegeven. Ik word in ieder geval nog gebeld of gesmst hoe of wat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 11:57

purny schreef:
Waarschijnlijk word het signaal gekruist dus krijg ik het signaal van een ander binnen. KPN gaat nu weer in de wijk kijken of de juiste signalen worden afgegeven. Ik word in ieder geval nog gebeld of gesmst hoe of wat

Bij mij stond in de wijkcentrale een aantal schakelingen verkeerd nav overzetten op nieuwe server.
Dat zorgde voor een deel van het probleem. Had toen de schakelingen goed stonden ineens wel meerdere lampjes groen ipv een rode. Het telefoongedeelte is apart opgelost.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 12:07

Ts, hebben je ouders kpn? Zo ja dan kun je hun Digitenne lenen. Deze doet het overal in Nederland. Heb ik ook gedaan toen ik 3 weken op mn aansluiting van tele2 moest wachten. Heb je iig tv.

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 13:03

waar woon je purny ik heb eventueel wel een kpn kastje liggen die we nu even niet gebruiken.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-16 13:16

_Annemiek schreef:
waar woon je purny ik heb eventueel wel een kpn kastje liggen die we nu even niet gebruiken.

Den haag.

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 16:31

Kimbers schreef:
Dat had ik ook purny, alleen die lampjes brandden. Kpn meneer moest toen naar buiten iets omzetten in een kastje en het was gefixt. Telfort kon dit niet doen omdat kpn het signaal afgeeft en niet telfort zelf. Anyhow.. hoop dat je vlot geholpen wordt!

Gok zo dat je netjes je geld terug krijgt en iets van een extra tijdelijke zender als excuus oid.

Ja hoor, wij hebben ook compensatie gekregen...

Als de signalen niet goed worden doorgegeven door kpn of we kabels in gebruik zijn die niet goed zijn, kan telfort daar niets aan doen..dan moet de grond open.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 09:47

Morgen staat er weer een afspraak met een monteur gepland. To be continued