Nog meer IKEA fans??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 13:58

Amethyst_ schreef:
Met wat mazzel hebben wij een extraatje in het verschiet. Tenzij Bonnelover met haar collega's ons weer voorbij gaat.... :+

Of Zwolle omzet bij ons pikt -O-

Met een beetje slecht weer halen wij hem ook wel met de hakken over de sloot.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 15:56

Maar waar gaat de omzet van de onlineshop dan heen? Ik heb net een mega bestelling geplaatst. Of krijgt dan die afdeling de bonus?

Anoniem

Re: Nog meer IKEA fans??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 16:46

Mooie strijd dus :')

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 00:22

Jennyj01 schreef:
Maar waar gaat de omzet van de onlineshop dan heen? Ik heb net een mega bestelling geplaatst. Of krijgt dan die afdeling de bonus?

Die wordt verdeeld per postcode gebied en komt bij de desbetreffende store in het postcode gebied op.

Tis een mooie strijd, met heel veel fanatieke en leuke collega's die hun stinkende best doen om de gestelde doelen aan het einde van het boekjaar te realiseren.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 00:45

Voel me nu wel een beetje schuldig dat ik alleen maar een kussentje van 3 euro heb gekocht. Het was wel de meest lelijke die erbij zat.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 01:16

Ik baal enorm dat Ikea ons oude matras niet meer lijkt te hebben. Ons oude bed (140x200) is verkast naar de logeerkamer en soms wil ik echt gewoon daar gaan liggen omdat t matras zo fijn is. Nieuwe bed is 180x200, maar kon nergens die hele dikke sultan matrassen meer vinden, echt balen. We hebben nu andere matrassen met nog n topper erop, maar t is toch niet hetzelfde. -O-

Net zoiets met de Lack boekenkast, zo mooi! Maar uit t assortiment gehaald, Boehoehoe!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 09:02

Is het niet zo dat Amsterdam automatisch veel meer omzet genereert door de locatie?

Laatste tijd ben ik wel steeds een beetje teleurgesteld door Ikea. Elke keer hebben ze precies niet waar ik voor kom. Nu kwam ik voor een rood badmatje (die zachte microvezeldingen), maar helaas. Vorige keer kwam ik voor die 6-hoekige spiegeltjes in koper en grijs, uit het assortiment. (De keer daarvoor voor een matras, die moesten ze bestellen..)

Weet iemand of de IVAR enorm in prijs is verhoogd? Ik heb in m'n studententijd een IVAR gekocht en wil er nu 1 bij zetten in de schuur maar ik zag dat ze 80,- waren, voor een houten stellingkast in de schuur!! In mijn hoofd heb ik er destijds echt iets van 25,- voor betaald.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 13:27

Wie heeft er een Ikea keuken? Wij willen waarschijnlijk een Ikea keuken aanschaffen voor in ons nieuwbouwhuis.. Zitten er ook aan te denken om de keuken gelijk door Ikea te laten installeren. Ben wel benieuwd naar alle ervaringen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 14:10

Weet iemand waar ik groene drona bak kan krijgen kan voor roomdivider

Staat niet meer online ik begin te vrezen

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 14:17

Ik heb een ikea keuken. Zowel thuis als op m'n werk. Prima keuze. Zeker die op m'n werk wordt intensief gebruikt.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 15:08

Mirjamsel schreef:
Wie heeft er een Ikea keuken? Wij willen waarschijnlijk een Ikea keuken aanschaffen voor in ons nieuwbouwhuis.. Zitten er ook aan te denken om de keuken gelijk door Ikea te laten installeren. Ben wel benieuwd naar alle ervaringen :)

Ja, wij hebben een Ikea keuken. Foto's staan stukje terug in het topic.
Installeren hebben we zelf gedaan, niet moeilijk maar wel tijdrovend. Mijn schoonvader vond het wel makkelijker te installeren dan de niet-Ikea keuken van mijn zwager.
Hou er wel rekening mee dat het laten installeren van de keuken fors duur is.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 15:43

Mijn ikea keuken is nog in de ontwerpfase.staat ook iets verder naar boven in dit topic.

Mijn ouders hebben een faktum keuken met hoogglans witte deurtjes.
Moeders is er niet zo blij mee.
De keuken is nu bijna 3 jaar oud en de folie op de deurtjes knapt overal los.
Het blad (zwart kunststof) had na slechts 2 weken al lelijke vale plekken en dit werd niet vergoed.
Verkeerd gebruik volgens Ikea maar dit was dus absoluut niet het geval. Ze is heel zuinig op dr spullen.
Inmiddels heeft ze een stenen aanrecht erop zitten sinds een week.
Daarbij een soort van afwerkplinten ook van steen maar deze passen niet :?

Ik geloof dat het nieuwe model keuken van ikea van betere kwaliteit is :)

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 17:23

ClaudiaHS schreef:
Hmm ik heb er ook altijd 2 naast elkaar gehad op mijn enorm brede raam.
Op het kozijn bevestigd kan er geen streep licht langs.
Bij mij iig niet. :)

Ben nu een keuken aan het ontwerpen voor m'n nieuwe huis.
Ikea uiteraard.
[ [url=m/MZECJg.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/A2bWaL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Op het kozijn bevestigen is niet mogelijk ivm een insectenhor die daar bevestigd moet zitten. Dus dan is nogal zonde geld om iets op te hangen wat vervolgens niet functioneerd en ik persoonlijk lelijk vind tegenover 1 groot rolgordijn :D

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 20:02

_Nelleke_ schreef:
Is het niet zo dat Amsterdam automatisch veel meer omzet genereert door de locatie?

Laatste tijd ben ik wel steeds een beetje teleurgesteld door Ikea. Elke keer hebben ze precies niet waar ik voor kom. Nu kwam ik voor een rood badmatje (die zachte microvezeldingen), maar helaas. Vorige keer kwam ik voor die 6-hoekige spiegeltjes in koper en grijs, uit het assortiment. (De keer daarvoor voor een matras, die moesten ze bestellen..)

Weet iemand of de IVAR enorm in prijs is verhoogd? Ik heb in m'n studententijd een IVAR gekocht en wil er nu 1 bij zetten in de schuur maar ik zag dat ze 80,- waren, voor een houten stellingkast in de schuur!! In mijn hoofd heb ik er destijds echt iets van 25,- voor betaald.

Jij bedoeld de rode TOFTBO? Die gaan inderdaad uit het assortiment. Als je speciaal voor dat soort producten komt adviseren wij klanten op internet te kijken en de voorraad te checken voordat ze komen. Om idd de teleurstelling te voorkomen.

Amsterdam genereert automatisch meer omzet, maar heeft ook hele andere doelstellingen als bijvoorbeeld kleinere stores.

Rebecca schreef:
Weet iemand waar ik groene drona bak kan krijgen kan voor roomdivider

Staat niet meer online ik begin te vrezen

Jij bedoeld de lime groene? Naar mijn weten is die er ook uit. Wil het morgen wel even voor je checken.

Hier ook een Ikea keuken, oude type. Helaas ook haar scheurtjes en lelijke plekjes bij normaal gebruik.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 20:07

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 20:14

Mintgroen :

Afbeelding

Had al hele lieve pb maar heb geen interetbankieren , mam even aansporen dan volgende week maar kijken in Groningen. .

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 20:20

Oh die weet ik niet! Een paar maanden geleden heb ik die mintgroene nog wel in de Ikea Delft gezien...

Edit

Mijn Lack-hack is af :D

Niet zo spectaculair, maar wel een heel leuk project om een weekje mee bezig te zijn.

Afbeelding
Hier met nog net zichtbaar het afstandsbedieningen-bakje, welke nu al ontzettend handig blijkt te zijn :') http://i1141.photobucket.com/albums/n58 ... xfolu1.png

De making of: http://i1141.photobucket.com/albums/n58 ... rxkaqq.png

Er komt in de toekomst misschien nog een tafelblad onder (zoals dit), maar ik zie er nu nog even vanaf. Onze woonkamer is niet zo groot, en zo'n donker solide blad eronder maakt de ruimte wel heel donker. Misschien komt dat nog als we over een jaartje gaan verhuizen.

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 21:27

Ik heb een heerlijk bed met matras van de IKEA en iedereen is jaloers op mijn bed :+ maar ik ben toch echt de enige die erin slaapt! *D

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 21:32

Ik ben ook fan :-). Vooral van de Ivar-systeem stellingkast, heb ze al jaren in mijn huiskamer en ook in de kamer die ik verhuur. Ik schreef er een stukje over: Ikea klassiekers: Ivar stellingkast, multi-inzetbaar. Super handig ding, uitbreidbaar, indeling veranderen enz. Verfje erover, top!

AfbeeldingAfbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 21:50

Mijn bed zelf van de Ikea heeft het niet lang volgehouden, na de tweede keer in en uit elkaar draaien heeft hij het begeven toen ik me een keertje omdraaide. Lig je dan, op de grond. Heb nu een zelf gebouwd bedframe maar wel met mijn Ikea matras erin, want die laat ik echt nooit meer gaan :=

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 22:26

Tof tafeltje Szan, alleen, is het onderstel nu zwart of bruin? :+ Waar heb je die verfstokjes vandaan?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 23:10

Heel donkerbruin. Geloof dat die kleur al een tijdje niet meer in het assortiment zit. Roerstokjes komen van de Action: 50 cent voor een zakje van 8(?) stokjes. Heb ongeveer 8 of 9 zakjes gebruikt. De rest van het materiaal had ik nog liggen dus het was heerlijk goedkoop :D

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 23:28

Hier ook groot ikea fan ! Ben er gisteren nog geweest :))

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 23:41

Even een vraagje
Nu is mijn bed bijna ingezakt (letterlijk) en had ik liefst een nieuw bed, ouders zeiden goed, maar met lattenbodem.
Nu heb ik dit bed op mijn vizier, alleen wat is het verschil tussen de lattembodems? :o
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/produ ... /S29019570

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 23:48

Hoe duurder de bodem hoe beter de ondersteuning en opties om hem goed te stellen.
Die van ons is vergelijkbaar met de Lonset en die voldoet prima voor ons, ben je gevoelig voor rugklachten zou ik een iets duurdere lattenbodem kiezen.