Amethyst_ schreef:Met wat mazzel hebben wij een extraatje in het verschiet. Tenzij Bonnelover met haar collega's ons weer voorbij gaat....
Of Zwolle omzet bij ons pikt
Met een beetje slecht weer halen wij hem ook wel met de hakken over de sloot.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jennyj01 schreef:Maar waar gaat de omzet van de onlineshop dan heen? Ik heb net een mega bestelling geplaatst. Of krijgt dan die afdeling de bonus?
Mirjamsel schreef:Wie heeft er een Ikea keuken? Wij willen waarschijnlijk een Ikea keuken aanschaffen voor in ons nieuwbouwhuis.. Zitten er ook aan te denken om de keuken gelijk door Ikea te laten installeren. Ben wel benieuwd naar alle ervaringen
ClaudiaHS schreef:Hmm ik heb er ook altijd 2 naast elkaar gehad op mijn enorm brede raam.
Op het kozijn bevestigd kan er geen streep licht langs.
Bij mij iig niet.
Ben nu een keuken aan het ontwerpen voor m'n nieuwe huis.
Ikea uiteraard.
[ [url=m/MZECJg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A2bWaL.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Nelleke_ schreef:Is het niet zo dat Amsterdam automatisch veel meer omzet genereert door de locatie?
Laatste tijd ben ik wel steeds een beetje teleurgesteld door Ikea. Elke keer hebben ze precies niet waar ik voor kom. Nu kwam ik voor een rood badmatje (die zachte microvezeldingen), maar helaas. Vorige keer kwam ik voor die 6-hoekige spiegeltjes in koper en grijs, uit het assortiment. (De keer daarvoor voor een matras, die moesten ze bestellen..)
Weet iemand of de IVAR enorm in prijs is verhoogd? Ik heb in m'n studententijd een IVAR gekocht en wil er nu 1 bij zetten in de schuur maar ik zag dat ze 80,- waren, voor een houten stellingkast in de schuur!! In mijn hoofd heb ik er destijds echt iets van 25,- voor betaald.
Rebecca schreef:Weet iemand waar ik groene drona bak kan krijgen kan voor roomdivider
Staat niet meer online ik begin te vrezen

http://i1141.photobucket.com/albums/n58 ... xfolu1.png
maar ik ben toch echt de enige die erin slaapt!
. Vooral van de Ivar-systeem stellingkast, heb ze al jaren in mijn huiskamer en ook in de kamer die ik verhuur. Ik schreef er een stukje over: Ikea klassiekers: Ivar stellingkast, multi-inzetbaar. Super handig ding, uitbreidbaar, indeling veranderen enz. Verfje erover, top!
Waar heb je die verfstokjes vandaan?