Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ruby1995 schreef:Heb je een linkje voor mij naar die site? Had via Google gezocht maar kwam volgens mij niet op de juiste.
farahdiba46 schreef:Ik moet altijd lachen om die gepimte autootjes, van die brikken van 800 euro waar dan voo 4x zoveel aan versleuteld is, je kan ze beter gewoon laten, dan oogt het niet zo ordinair, het zijn toch meestal van die sjonnie & anita-dingen
ikke schreef:farahdiba46 schreef:Ik moet altijd lachen om die gepimte autootjes, van die brikken van 800 euro waar dan voo 4x zoveel aan versleuteld is, je kan ze beter gewoon laten, dan oogt het niet zo ordinair, het zijn toch meestal van die sjonnie & anita-dingen
Correctie: 500 euro en 5x dat bedrag al versleutelt (en nee, daar zie ook nog eens helemaal niets van....)
farahdiba46 schreef:ikke schreef:Correctie: 500 euro en 5x dat bedrag al versleutelt (en nee, daar zie ook nog eens helemaal niets van....)
maar dan kun je voor dat geld toch beter een knappe auto kopen?
farahdiba46 schreef:Ik moet altijd lachen om die gepimte autootjes, van die brikken van 800 euro waar dan voo 4x zoveel aan versleuteld is, je kan ze beter gewoon laten, dan oogt het niet zo ordinair, het zijn toch meestal van die sjonnie & anita-dingen
wat heeft dit voor toegevoegde waarde op dit topic?
zou bijna denken dat je jaloers bent

Nhmeisje schreef:Thanks, ja echt een mooie kleur
Nhmeisje schreef:ja, je moet er echt mee oppassen dat er niks op of tegenaan komt.
Jeetje wat erg
haha
Nhmeisje schreef:Ja juist als je vet voorzichtig gaat doen, gaat het fout meestal.
Was hij erg boos geworden?
hahaha dat is wel grappig