Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Cindeeh schreef:Ik snap niet waarom iedereen maar verwacht dat je tegenwoordig 24/7 beschikbaar bent.
Goed, we gebruiken die dingen veel, maar als mensen van mij gaan verwachten dat ik onmiddelijk reageer(tenzij ze je echt nodig hebben, maar dan bellen ze maar) heb ik juist zoiets van, doei, ik spreek je dalijk wel.
Mensen moeten echt van dat hele gebeuren afstappen van: IK MOET ONMIDDELIJK REAGEREN.
Nergens voor nodig.
Leef lekker je leven en bepaal zelf wanneer je terugreageert, vinkjes of niet.
En als mensen daar dan problemen mee hebben, vraag jezelf dan af of die mensen wel goed voor je zijn.
Maargoed dat is mijn mening.
laat staan dat het gaat over berichtjes naar bekenden. Drama: het bericht is al zeker5 minuten niet gelezen, ik word genegeert.
.dat kan alleen maar gezeur opleveren. Daarnaast hoe belangrijk is het of je bericht al gelezen is of niet.
AmyII schreef:Ik vind het wel chill, dan weet ik dat mijn boodschap over gekomen is. En ik ga er echt niet dood van als iemand niet á la minute reageert. En als iemand anders wel zo over mij denkt, moet diegene nagaan of ik het wel 'verdien' om in zijn of haar WA lijst te staan.
Het schept een hoop duidelijkheid in mijn WA lijst in elk geval, heerlijk! Van mij mogen mensen echt wel weten dat ik ze negeer. En als ze willen weten waarom ben ik gewoon bereid antwoord te geven.
Jammer alleen dat ik de blauwe vinkjes niet heb (ook geen update gehad, ook niet automatisch). Maar ik heb niet de laatste software update van IOS, misschien dat het daaraan ligt.
MDJ schreef:Ik ben al uitvoerig aan het testen, vind het voor mezelf wel handig maar wil niet dat mensen het zie als ik hen negeer.
Als je je internet uitzet, dan de app leest, afsluit en internet weer aanzet dan worden de vinkjes alsnog blauw
Gydja schreef:Als je het toch wil lezen maar niet wil laten zien dat je het gelezen hebt doe dan je internet even uit op je mobiel ga dan dat berichtje lezen en ga weg uit whatsapp en doe je internet weer aan. Als het goed is werkt dat ook x'D
Waarom mag iemand niet weten dat je het gelezen hebt