Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Precyll

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 23:28

Maartje1990 schreef:
Weet niet of die al voorbij is gekomen, maar enige tijd gelezen over iemand die haar kind had ingesmeerd met zonnebrand, van een zeer bekend merk, en dit had gekocht bij de action. Kind zat onder de blaren. Bleek dus dat dat merk (weet de naam niet meer) regelmatig ladingen controleerde, maar niet daar...

Na mijn weten zijn de producten allemaal getest na dat "ongelukje" en mankeerde er niks.

Ik gebruik dit zelf ook voor mijzelf en mijn kinderen en eet nooit problemen mee gehad. Ik ben van mening dat als jouw kind zo verbrand jij als ouder ook verantwoordelijk bent. Voordat je blaren krijgt van de zon verbrand je eerst

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 23:29

Ja euhh, het staat niet voor niets (goedkoper) in de action. :+
Bleek volgens mij dat het kindje niet goed ingesmeerd was en te lang in de zon heeft gezeten.

Vind de lederdoekjes van daar wel fijn, en het aanhangernet is handig om te bouwen tot groot hooinet. :o

Plantenspuit was hier ook direct kapot.

Anoniem

Re: Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 23:32

Pennen en stiften, doen het meestal zeer slecht..
Oordopjes, meestal na een maand kapot en bagger geluid..
Kwasten inderdaad, haren laten altijd los. En die rolletjes ook, die vallen meestal na een tijdje bezig te zijn zo van de roller af...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 23:35

Knijpers :') , pas 1 stuk na 1 seconde de rest Schots en scheef maar he ze werken :j

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 23:45

Een vleesetend plantje, ik had me er zo op verheugd dat ie zo uitkomen :n

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 23:51

Rizette schreef:
vuurneon schreef:
De knijpers, die springen al uit elkaar als je ernaar kijkt :')

ben ik helemaal met je eens!

Ohja heel ergelijk :j

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 00:10

Ik heb een mini stijltang gekocht vorige zomer om mee op vakantie te nemen.
Heb de hele week met krullen rondgelopen -:(-
Geen aanrader! Normaal koop ik niet goedkoop zoiets maar deze is echt klein en 'zakformaat' en vond dat reuze handig. Helaas. Gelukkig was het wel maar een tientje maar niet kopen!

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 00:18

Die knijpers heb ik er ook wel eens gehaald ja; bij bijna iedere was die opgehangen werd knapte er wel 1 of 2.

En die verfrollers ook ervaring mee ja dat ze er zomaar afvallen. Was even wat creatiever rollen, maar uiteindelijk toch de hele kamer ermee kunnen doen. Die verfbak die erbij zit was ook al niet echt duurzaam; boog zo erg door dat ik het niet vertrouwde om het ding op te pakken vol met verf. Eerste lading maar op de vloer laten staan en daarna maar een oude gepakt van de hema die we nog in de kelder hadden liggen.
Plinten haarvrij schilderen was idd ook nog een hele onderneming, maar uiteindelijk ook gelukt. Moet ik wel zeggen; ook wel eens goedkope kwasten van de praxis gehad en die verharen net zo erg, maar wel weer een paar euro duurder dan die van de action.

De hondenfrisbee hield het welgeteld ook 30 sec uit en toen was die stuk. Is meneer wel een flinke speelgoed sloper. Heb voor hem in die ong 1,5 jaar dat ik hem nu heb al voor flink wat meer euro's aan speeltjes/balletjes kunnen halen dan voor mijn vorige hond in dr hele 13 jaar dat ik dr gehad heb :o Dan was zij weer het andere uiterste; zo zuinig deed die met dr speeltjes.

Shirrlfl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 00:19

Een bakje voor in de ijskast om ijsblokjes te maken. Wij dachten ah handig geen gezeur meer met diepvries zakjes. Nou de deksel bleef niet zitten er er zat een dop op waar je het water erin te laten lopen. Nou het werkte allemaal niet. Die is de container in gegaan..

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 00:26

Wat een verhalen komen hier voorbij :=
Iemand zei iets over sokken. Ik dacht dat het aan mij lag, maar mijn sokken (heb altijd halve sokken) waren echt binnen no-time stuk. Beetje jammer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 00:35

Die neppe oreo koekjes, GADVERDAMME!

Mallorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 01:10

Sokken.... idd bij de sokken van mij heb ik binnen de kortste keren een gat bij m'n grote teen. Herensokken gaan hier best wel al een poosje mee.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 01:23

Ik heb geen enkel probleem met de sokken draag ze regelmatig.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 01:41

wij hebben een blender, die al zo'n 5 en halve maand meegaat en doet het perfect!

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 05:11

Action vind ik echt een toffe winkel. Nog noit een miskoop gedaan..

Wel een keer gehad met zwembandjes dat er maar 1 in de verpakking zat. Dat was wel jammer.

Sokken koop ik daar tegenwoordig altijd. Gaan tot nu toe langer mee dan in andere winkels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 05:39

Sommige slijten heel snel van onder , maar die ik nu heb lijken beter.

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 05:55

Elise_0o schreef:
Zonnebrand crème, mijn huid begon te branden nadat ik dat spul op had gesmeerd.

En zowieso verzorgingsproducten. Alles is Duits en als ik me bv met dove douchegel van de action heb gewassen, stink ik nog steeds
Met dove van de kruidvat heb ik hier geen last van (maar is dan ook 4 keer zo duur en niet afgekeurd).

Pools of Tsjechisch meestal

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 05:58

Sokken van Lotto, ook van de Action, zijn erg goed.
Drogisterij artikelen, van merken, koop ik er ook altijd. Zijn meestal uit een ander land maar goed te herkennen. Ook de haarverf is goed, als de kleur groen of blauw wordt, heb je de verkeerde kleur gekozen. Die matched dus niet bij de vorige kleur.
Verder is het goed de winkel doorpluizen, iedere keer weer nieuwe ontdekkingen. Sommigen zijn blijvers, andere koop ik nooit meer.
Nadeel van de Action is dat de tassen zo zwaar worden.... en de plastic tassen zo snel scheuren.....

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 06:03

8nnemiek schreef:
In het vleesetende planten topic staat dat een aantal mensen er venus vliegenval zaadjes hebben gekocht.. dat blijkt dus een heel andere plant te zijn en nog niemand weet welke plant precies :+ :=

Welk topic is dat, ik heb ze hier ook en weet ook niet wat het is.

Verder geen klachten van de action

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 10:27

Ik heb van de week gezichtsscrub gekocht. Houdbaar tot april. Kon meteen de prullenbak in, had de bon helaas al weggegooid... Daar ga ik volgende keer beter op letten!

DestinyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 10:32

leuk topic!

ik had een tijdje terug een fotolijstje gekocht, gewoon opgehangen aan de muur naast me bed en ineens, 's nachts, valt dat ding naar beneden! was hij aan de achterkant helemaal uitgescheurd.. vet handig dus :')

Precyll

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 11:11

DestinyJoy schreef:
leuk topic!

ik had een tijdje terug een fotolijstje gekocht, gewoon opgehangen aan de muur naast me bed en ineens, 's nachts, valt dat ding naar beneden! was hij aan de achterkant helemaal uitgescheurd.. vet handig dus :')

Poltergeist?!? :x

_O- _O-

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 11:13

Ja, dat is niet de schuld van de Action, maar van de evil spirits in je huis :j

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 11:16

Of die griezel uit het topic,dingen die je eng vindt in de eigen huis.Van Giantie.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 05-07-14 11:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 11:16

Ik had de mixer gekocht bij de Action! Kostte een tientje en mijn vriend had geen in huis, maar ik wilde bij hem thuis ook broden bakken. Dus mixertje ophehaald, broodmix in de kom, mixen... Na 5 minuten stopte hij ermee en hij wil ook niet meer aan :') Dus dat was erg kort plezier van tien euro.