Ik ben van 17m2 (eerste kamer) naar 15m2 gegaan en mis nog ruimte eigenlijk
Heb dan wel een gedeeld appartement nu, dat is wel een stuk chiller moet ik zeggen! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ben van 17m2 (eerste kamer) naar 15m2 gegaan en mis nog ruimte eigenlijk
Heb dan wel een gedeeld appartement nu, dat is wel een stuk chiller moet ik zeggen!
. Eerst had ik een laag bed (moest erin blijven staan) dus toen was het precies 1 bed en 1 digitale piano en een kastje. Pianospelen kon vanaf het bed. Daarna maakte ik een constructie om het bed omhoog te halen. 
Dan heb ik 't echt ruim. Ik vind 't echt knap hoe mensen dat doen hoor
Ik zit dan zelf in Utrecht wat qua kamers ook niet altijd 'dat-je-van-het' is, maar qua grootte heb ik wel geluk gehad altijd eigenlijk
Knap hoor! 

(Genoeg studenten die dat doen. Gelukkig valt het bij jou mee!
)Jodie_ schreef:Mag ik mij hier melden?
Na twee jaar op driehoog in Amsterdam west te hebben gewoond op een kamertje van 7m2, en daarna uit pure ellende weer terug naar mijn ouders ben gegaan, heb ik straks vanaf februari een studiootje op de Zuidas van 21m2 met lekker alles voor mezelf. Erg groot is het niet dus ik ben al als een gek aan het puzzelen hoe ik het ga inrichten (alles moet en zal er ook inmoeten altijd) dus ik lees graag mee voor tips en inspiratie.
Op mijn oude studentenkamer heb ik uitendelijk ook alles kwijtgekund, ik had daar een hoogslaper in (maar dat wil ik nu liever niet meer), daaronder aan de ene kant een bureau met een ladekastje, aan de andere kant een grotere ladekast, boven aan de muur naast het bed twee planken, een kledingkast gelijk als je binnenkwam zodat je nog net tussen het bed en de kast doorkon, en dan ook nog een grote spiegel, klein ladekastje met make-up spul en zelfs nog een schoenenrekje. Heb daar tijden op gepuzzeld maar uiteindelijk lukte het allemaal precies en kon ik al mijn spul erin kwijt, inclusief boodschappen. Was ik toch best trots op