maar ik ben niet gehaast.. er zitten wel een paar leuke dingen in, maar ik red het best zonder momenteel.. ik volhard dus nog even
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vind het wel mooi al die nieuwe icoontjes zo
JCDJK schreef:Oh, dit lees ik net op een site;Citaat:De accu van de iPhone 5 is sneller leeg na de update naar iOS 7. De update, die woensdagavond uitkomt, maakt dat de iPhone vooral bij licht gebruik een stuk minder lang meegaat dan onder de meest recente versie iOS 6.1.4.
Ik ben al erg ontevreden over het uithoudingsvermogen van de accu van de Iphone 5.. Hopelijk valt het mee!
Anoniem schreef:kun je hem na update ook weer terug (laten zetten) naar 6 wanneer 7 niet bevalt?
althans niet op een 'normale' manier..
Pivione schreef:Moet je voor deze update hem koppelen aan de PC?
Ik durf mijn ipad mini niet aan de pc te hangen, ben bang dat ie dan al mijn muziek vanuit itunes erop gat zetten
WilmaBoy schreef:Pivione schreef:Moet je voor deze update hem koppelen aan de PC?
Ik durf mijn ipad mini niet aan de pc te hangen, ben bang dat ie dan al mijn muziek vanuit itunes erop gat zetten
dat kan je allemaal regelen op je PC..
je koppelt de ipad eraan, en dan ga je de tab muziek en kan je zelf instellen wat er wel/niet gekopieerd mag worden naar je ipad.. niets moeilijk aan..