Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lizzyy schreef:Maak er HOE van, naar het liedje van Nielson & Miss Montreal![]()
Mijn lievelingspaardje heet MOMO, toen heb ik 2 setjes gekocht en ik gebruik alleen de M en O.
Als je de rest nog wilt hebben voor een andere creatieve uitspatting?
Winged schreef:Axel_Valerie schreef:
Weet je zeker dat dit beertje is gegeven uit liefde?Zeker geen haat en nijd?
(zoiets geef je toch niet uit vriendschappelijke aard toch???)
Leorah schreef:jullie zijn geweldig! Moe.. dat zijn mn vriend ook al! Maar das ook zo wat he...
![]()
enneh.. ze komen nogal eens onaangekondigd, dus ff voor het raam als zij komen gaat niet lukken
amoj schreef:Haha echt geniaal dit topic! Ik vind die letters ook zo afschuwelijk, iedereen heeft ze en je weet toch ook wel dat dit je huis is?!
Moeder van een vriend van me had ze ooit ook eens gekocht en voor haar raam gezet. Toen zei die vriend ook nog heel droog; huis. Elke keer als ik daar ben en die letters zie lig ik weer dubbel.![]()
Mijn tante heeft ook zoiets. Heb een tijdje 4 dagen in de week bij hun gewerkt op de boerderij, en ik weet niet hoe vaak heb ik gezegd dat ik niet van sieraden en make up enzo hield. Waar kwam ze mee aan op de laatste werkdag? Juist ja, oorbellen en een armband..
Ze liggen in een kistje en heb ze echt nooit om..
amoj schreef:Mijn tante heeft ook zoiets. Heb een tijdje 4 dagen in de week bij hun gewerkt op de boerderij, enik weet niet hoe vaak heb ik gezegd dat ik niet van sieraden en make up enzo hield. Waar kwam ze mee aan op de laatste werkdag? Juist ja, oorbellen en een armband..
Ze liggen in een kistje en heb ze echt nooit om..