Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
filou schreef:Ik ben toch wel benieuwd waarom er nu zo veel wel een @outlook.com account hebben na overzetten....
Als ik de mail lees die ik heb gekregen dan staat er onderaan:
Een probleemloze overgang - geen zorgen
Na het upgraden naar outlook.com blijven je emailadres, wachtwoord, email en contactpersonen hetzelfde . Als je dat wilt, kun je een nieuw @outlook.com-adres krijgen door de intrucies hier te volgen.
Ik wil namelijk mijn @hotmail.com gewoon houden en was dit topic daar even over aan het door lezen voordat ik dit stukje tekst helemaal onderaan de mail zag staan.... Als ik het goed begrijp verandert er dus helemaal niet, alleen de omgeving van je email?
xxLady schreef:Maar hotmail wordt dus outlook ?
En msn wordt skype ?
Want ik moest vorige week mijn msn ook al samenvoegen met skype ofzo ?
filou schreef:Ik ben toch wel benieuwd waarom er nu zo veel wel een @outlook.com account hebben na overzetten....
Na het upgraden naar outlook.com blijven je emailadres, wachtwoord, email en contactpersonen hetzelfde . Als je dat wilt, kun je een nieuw @outlook.com-adres krijgen door de intrucies hier te volgen.
Ik wil namelijk mijn @hotmail.com gewoon houden en was dit topic daar even over aan het door lezen voordat ik dit stukje tekst helemaal onderaan de mail zag staan.... Als ik het goed begrijp verandert er dus helemaal niet, alleen de omgeving van je email?
Rebeccaa schreef:filou schreef:Ik ben toch wel benieuwd waarom er nu zo veel wel een @outlook.com account hebben na overzetten....
Ja!
Ik heb al mijn contacten nog, exact hetzelfde adres (ik had een @live.nl account en heb dat nog steeds nu!) alleen ziet mijn inbox er anders uit, en andere functies (die van outlook dus).
Ideaal.
Tasserd schreef:Voor zover ik weet, is het voldoende om gewoon naar outlook.com te gaan en daar met je hotmail in te loggen.