van hotmail naar outlook.. dráma!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: van hotmail naar outlook.. dráma!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:42

Huh maar iedereen doet heel erg moeilijk, maar ik heb nu outlook en mijn e-mail adres eindigt nog steeds op @live.nl (en dan mijn oude persoonlijke stukje ervoor, maar dat zet ik niet online, haha), dus je hoeft toch nergens wijzigingen door te geven? En je krijgt ook geen nieuwe url o.i.d.
dan moet je alleen wel je account veranderen en niet een nieuwe aanmaken..

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:47

Iejoorr schreef:
Ik krijg steeds dit?

[ Afbeelding ]

dat krijg ik dus ook, heel de tijd. dus ben nog niet over gestapt.

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:50

Ik ben toch wel benieuwd waarom er nu zo veel wel een @outlook.com account hebben na overzetten....
Als ik de mail lees die ik heb gekregen dan staat er onderaan:
Een probleemloze overgang - geen zorgen
Na het upgraden naar outlook.com blijven je emailadres, wachtwoord, email en contactpersonen hetzelfde . Als je dat wilt, kun je een nieuw @outlook.com-adres krijgen door de intrucies hier te volgen.

Ik wil namelijk mijn @hotmail.com gewoon houden en was dit topic daar even over aan het door lezen voordat ik dit stukje tekst helemaal onderaan de mail zag staan.... Als ik het goed begrijp verandert er dus helemaal niet, alleen de omgeving van je email?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:10

Ik heb hem van de week ge-upgraded, en ik heb oom nog @hotmail.com, wat ik graag zo wil houden, volgens mij veranderd ie alleen als je dat instelt :j

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:23

Klopt, je @hotmail.com blijft gewoon bestaan, je kunt als je wilt een @outlook.com account aanmaken, maar dat is niet nodig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:23

filou schreef:
Ik ben toch wel benieuwd waarom er nu zo veel wel een @outlook.com account hebben na overzetten....
Na het upgraden naar outlook.com blijven je emailadres, wachtwoord, email en contactpersonen hetzelfde . Als je dat wilt, kun je een nieuw @outlook.com-adres krijgen door de intrucies hier te volgen.

Ik wil namelijk mijn @hotmail.com gewoon houden en was dit topic daar even over aan het door lezen voordat ik dit stukje tekst helemaal onderaan de mail zag staan.... Als ik het goed begrijp verandert er dus helemaal niet, alleen de omgeving van je email?

Ja!
Ik heb al mijn contacten nog, exact hetzelfde adres (ik had een @live.nl account en heb dat nog steeds nu!) alleen ziet mijn inbox er anders uit, en andere functies (die van outlook dus).

Ideaal.

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:28

Oke top! +:)+ Dan ga ik hem zo ook overzetten

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 13:20

succes, bij mij krijg ik steeds dat t te druk is en dat t nog niet mogelijk is...

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 14:41

Dat krijg ik ook steeds... Tot wanneer hebben we nog tijd?

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 14:43

ik neem aan dat ze iedereen de gelegenheid moete geven over te kunnen stappen. als de site steeds overbevolkt is en het niet aankan, zullen zij dat ook wel zien lijkt me. ik probeer het vanavond laat nog wel een keer.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 22:26

bij wie doet er nog meer zowel outlook niet als hotmail niet??
ik kom op beide niet meer

xxLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 22:28

Maar hotmail wordt dus outlook ?
En msn wordt skype ?
Want ik moest vorige week mijn msn ook al samenvoegen met skype ofzo ?

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 22:39

Hotmail doet het hier wel, outlook nogsteeds niet...

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 22:43

xxLady schreef:
Maar hotmail wordt dus outlook ?
En msn wordt skype ?
Want ik moest vorige week mijn msn ook al samenvoegen met skype ofzo ?

Klopt. Msn gaat vanaf 8 maart alle gebruikers overzetten die zelf nog niet naar Skype over zijn gegaan, en 30 april is de laatste dag dat Msn bruikbaar is. Ik weet zo niet wanneer Hotmail stopt, maar zolang er nog problemen met Outlook zijn, zullen ze Hotmail vast niet zomaar dichtgooien.

Oh, hier werkt Outlook gewoon.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 23:31

Ik ben geüpgraded ,in ene lukte het

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 23:46

Ik zal mij morgen er ook maar aan wagen. Alhoewel ik al Outlook van Microsoft gebruik, ben dus benieuwd.

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 08:53

Ik moet idd beide ook nog steeds upgraden... Maar begrijp dat ik met MSN dus per se vandaag moet doen?

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 15:55

filou schreef:

Hier ben ik ook heel benieuwd naar. Er zijn heeeeel veel mensen die door de jaren heen mijn emailadres hebben gekregen en het is al jaren het zelfde. Zou dus inderdaad graag hebben dat dit hetzelfde bleef of dat de mail daarop gewoon goed binnen blijft komen.

Iemand nog tips waar ik op moet letten als ik aan de slag ga?

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 15:57

Rebeccaa schreef:
filou schreef:

Ja!
Ik heb al mijn contacten nog, exact hetzelfde adres (ik had een @live.nl account en heb dat nog steeds nu!) alleen ziet mijn inbox er anders uit, en andere functies (die van outlook dus).

Ideaal.

Zijn er nog speciale dingen waar je op moet letten als je het zo wilt doen en je hotmailadres wilt houden zonder nieuw outlook adres?

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 15:57

Voor zover ik weet, is het voldoende om gewoon naar outlook.com te gaan en daar met je hotmail in te loggen. :)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 16:05

Tasserd schreef:
Voor zover ik weet, is het voldoende om gewoon naar outlook.com te gaan en daar met je hotmail in te loggen. :)

Ik zie nu pas het mailtje dat hier ook geciteerd wordt en daar kun je dus kiezen om te upgraden

Een probleemloze overgang — geen zorgen
Na het upgraden naar Outlook.com blijven je e-mailadres, wachtwoord, e-mail en contactpersonen hetzelfde. Als je dat wilt, kun je een nieuw @outlook.com-adres krijgen door de instructies hier te volgen. Als je vragen hebt over de upgrade, ga je naar onze pagina met veelgestelde vragen.

Alleen als je op "hier" drukt, kun je kiezen om een nieuw of vervangend of extra emailadres aan te vragen. Kennelijk blijft het anders gewoon hetzelfde. Vanavond thuis maar eens even doen, ipv op mijn werk ;-)

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 09:25

Het lukt mij nog steeds niet, krijg de melding die eerder in het topic al genoemd is. Vanavond even weer proberen.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 09:28

Ik probeer ook iedere ochtend en avond, maar het lukt niet.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 11:52

sinds vandaag is Hotmail zelf veranderd bij mijn in outlook. verder alles hetzelfde mail etc.
heb er niks voor hoeven doen ging vanzelf

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 11:52

Ben ineens overgezet! :/