Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8AngelEyes8 schreef:Kan je de Galaxy S3 nou ook gratis krijgen bij een abonnement of zie ik het nou goed en moet je bij altijd betalen, hoe hoog je abonnement ook is?
8AngelEyes8 schreef:Ja inderdaad, maar ik heb altijd de telefoon gratis gekregen omdat ik best een hoog abonnement heb altijd..
Heb nu de Galaxy S maar zelfs al zou ik het duurste abonnement nemen bij KPN voor 2 jaar moet je nog € 189.95 bij betalen voor de Galaxy 3S staat er..
Ariebombarie schreef:8AngelEyes8 schreef:Ja inderdaad, maar ik heb altijd de telefoon gratis gekregen omdat ik best een hoog abonnement heb altijd..
Heb nu de Galaxy S maar zelfs al zou ik het duurste abonnement nemen bij KPN voor 2 jaar moet je nog € 189.95 bij betalen voor de Galaxy 3S staat er..
Vodafone:
Samsung Galaxy S III White
Voor € 0
2-jarig Bel+Sms+Web Vaak 50
200 belminuten / onbeperkt sms
500 MB databundel
Per direct leverbaar
Onbeperkt bellen naar 5 miljoen mobiele Vodafone nummers
500 MB databundel
De eerste 6 maanden van € 50 voor € 0
LisaFaded schreef:quote="Ariebombarie"]8AngelEyes8 schreef:Ja inderdaad, maar ik heb altijd de telefoon gratis gekregen omdat ik best een hoog abonnement heb altijd..
Vodafone:
Samsung Galaxy S III White
Voor € 0
2-jarig Bel+Sms+Web Vaak 50
200 belminuten / onbeperkt sms
500 MB databundel
Per direct leverbaar
Onbeperkt bellen naar 5 miljoen mobiele Vodafone nummers
500 MB databundel
De eerste 6 maanden van € 50 voor € 0
LisaFaded schreef:ChelseaII schreef:@Leintje_ ; ik krijg het niet voor mekaar om een printscreen te maken...
Volgens mij moet je dan over je scherm heen vegen met je hele hand. Bij mij is het ook één keer gelukt en daarna niet meer