Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tuttebel schreef:wie kan mij vertellen hoe het bij jullie gaat als je op een goede plek eindigt.
Ik ben dus als 2e 3e en 5e geëindigd maar heb helemaal niks gehoord van de woningbouwvereniging..
Tuttebel schreef:wie kan mij vertellen hoe het bij jullie gaat als je op een goede plek eindigt.
Ik ben dus als 2e 3e en 5e geëindigd maar heb helemaal niks gehoord van de woningbouwvereniging..
Tuttebel schreef:Ik heb dan op 3 woningen in dezelfde straat gereageerd er stonden er 4 op.
Een vriendin van mijn buurvrouw woont daar ook en die zei dat er al 1 2 jaar leeg stond:S en de 3 andere ook al zeker een maand!
Tieme schreef:Tuttebel schreef:Ik heb dan op 3 woningen in dezelfde straat gereageerd er stonden er 4 op.
Een vriendin van mijn buurvrouw woont daar ook en die zei dat er al 1 2 jaar leeg stond:S en de 3 andere ook al zeker een maand!
hier staan ook regelmatig woningen maanden leeg maar die worden dan in deze maanden gerenoveerd. woningbouw moet vaak wachten totdat het aannemersbedrijf tijd en mensen heeft om dit te gaan doen. kan vaak even duren en in de tussentijd staan ze dan gewoon leeg. hier staan er ook veel een tijd leeg om vervolgens verkocht te worden. ook zo lekker.
ze moeten zoveel procent van hun vrijkomende woningen te koop aanbieden en laten dat nou net de leuke en o zo gewilde eens-gezinswoningen zijn.