wachttijd woningnet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tuttebel

Re: wachttijd woningnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 11:52

Handige paps heb jij!
17 m2 is groot zat als woonkamer toch.. Hoe groot is je slaapkamer?

Dat hoor je vaker dat mensen netter worden met meer ruimte.. Ik hoop dat het bij mezelf ook lukt;)

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 12:23

tis vooral netter omdat het echt mijn huisje is nu en omdat dingen nu echt een logische plaats hebben. Dus kleren in de slaapkamer, afwas in de keuken etc. Dat maakt opruimen veel makkelijker!
slaapkamer is 9 m2, maar dat is inclusief de douche. Met een groot 2 pers bed is dat dus vrij krap, maar heb dat handig opgelost door gewone witte keukenkastjes aan de muur te hangen boven het hoofdeind van mn bed :+ Super handig en staat nog best leuk ook :D

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 13:44

Dat is een creatieve oplossing!

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 15:33

Hehe, mja, iedereen die ik het vertel kijkt me raar aan, maar als je het ziet zie je echt niet dat het keukenkastjes zijn en staat het echt leuk :D Weinig ruimte kun je echt nog heel veel in kwijt, als je maar beetje creatief indeelt

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 12:38

Ohhh nou wordt het spannend..
Ik sta 2e 3e en 5e.. Maar ik mag van mezelf niet te hard hopen en euforisch worden..

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 18:12

De laagste waar ik nu sta is 15e

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:07

Blijft spannend op deze manier

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:26

tieme... leuk huis op de crasus! ik hoop voor je!

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 23:10

zeker leuke woning :j
heb gereageerd maar meer om te kijken hoe hoog ik nu sta. zijn echt gewilde woningen en ik kom op dit moment echt niet onder plaats 75. jammer genoeg.
eerlijk gezegd durf ik amper nog op iets te reageren wat duurder is dan m'n huidige woning. deze is al 150 euro duurder en ik ben toch bang voor de toekomst met al die bezuinigingen :(

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 19:33

wie kan mij vertellen hoe het bij jullie gaat als je op een goede plek eindigt.
Ik ben dus als 2e 3e en 5e geëindigd maar heb helemaal niks gehoord van de woningbouwvereniging..

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 19:36

Tuttebel schreef:
Ik ben dus als 2e 3e en 5e geëindigd maar heb helemaal niks gehoord van de woningbouwvereniging..

je krijgt een mailtje of wordt gebeld. Het is maar net wat je aangegeven hebt. Soms doen ze mensen één voor één uitnodigen en soms een groepsbezichtiging.

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 19:42

Bedankt voor je snelle reactie
ik heb aangegeven dat ik het per post wil..
Ik wacht morgen nog wel af.. en anders bel ik vrijdag ff kan nooit kwaad lijkt me:P

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 19:43

Tuttebel schreef:
Bedankt voor je snelle reactie
ik heb aangegeven dat ik het per post wil..
Ik wacht morgen nog wel af.. en anders bel ik vrijdag ff kan nooit kwaad lijkt me:P

ik weet niet hoe t in jou regio zit maar hier moet je wel geld betalen voor 't bellen. :+

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 19:45

Hier was het een lokaal nummer.. :D
Deze woningen zijn via een kleinere woningbouw die maar 1 kantoor heeft zo'n 15 km verderop anders was ik er langs gegaan..

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 21:00

Hmm zit bij het lijstje met actuele aanbiedingen te kijken en bij de overige woningen staat erbij de woning is aangeboden. En bij deze woningen niet dus ik ga morgenochtend gewoon bellen.. Ik hou niet van afwachten..
(geduld is niet iets wat ik heb :P )

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 23:18

Hier krijg je per post een uitnodiging. Ben 9e en 20ste geëindigd. Vandaag staat mijn droomhuisje erop. Hier in de wijk hebben ze van die schattige houten huisjes, lijkt met een chalet. Maar stond met al nummer 6 en moeten nog een hele week :')

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 23:53

hier zakt mijn broek van af.... Zie een woning.... 664,40 .... kan ik niet op reageren want is boven mijn inkomsten grens...geven ze woningen aan waar ik wel op kan reageren....krijg ik n woning van 663.80 XD .... op zo'n bedrag mag die 60 cent minder per maand ook wel XD

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 00:50

thanks olympia! blijven duimen voor je droomhuis.
het klinkt iig leuk.

dat meen je niet malih..onwijs balen maar denk dat je er weinig aan kunt veranderen..

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 10:33

Ik heb dus even gebeld. En ik zou een brief moeten krijgen met daar in meer info over de woningen en dat ik dan kan bepalen of ik wil kijken.. Maar het was bij hun erg druk dus brieven waren later de deur uit gegaan.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 10:47

Soms heb ik wel het idee dat die woningbouwen niet echt haast maken met een huis verhuren, terwijl het mij juist lijkt dat als iets leeg staat je het ook zsm wil verhuren :j

Hier is 1 woningbouw die telefonisch aanbied dan mag je de woning zelf op een dag gaan bekijken dat het je uitkomt, niks groepsbezichtiging.. En ondertussen staat dat huis al weken leeg... >;)

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 10:57

Soms snap je dat idd niet..
Ik heb dan op 3 woningen in dezelfde straat gereageerd er stonden er 4 op.
Een vriendin van mijn buurvrouw woont daar ook en die zei dat er al 1 2 jaar leeg stond:S en de 3 andere ook al zeker een maand!
Bied hem mijn maar aan ik kom de sleutel meteen halen :P

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 13:05

als een woning leeg staat hoeft dat niet te betekenen dat het niet verhuurd is

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 21:18

Tuttebel schreef:

zal overal verschillend zijn. bij ons wordt je alleen ingelicht als je 1e bent. ik zag op de site dat ik 1e was en een dag later had ik al een brief dat ik langs mocht komen om te komen kijken.

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 21:23

Tuttebel schreef:
Een vriendin van mijn buurvrouw woont daar ook en die zei dat er al 1 2 jaar leeg stond:S en de 3 andere ook al zeker een maand!

hier staan ook regelmatig woningen maanden leeg maar die worden dan in deze maanden gerenoveerd. woningbouw moet vaak wachten totdat het aannemersbedrijf tijd en mensen heeft om dit te gaan doen. kan vaak even duren en in de tussentijd staan ze dan gewoon leeg. hier staan er ook veel een tijd leeg om vervolgens verkocht te worden. ook zo lekker.
ze moeten zoveel procent van hun vrijkomende woningen te koop aanbieden en laten dat nou net de leuke en o zo gewilde eens-gezinswoningen zijn. :(

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 22:58

Tieme schreef:
Tuttebel schreef:

hier staan ook regelmatig woningen maanden leeg maar die worden dan in deze maanden gerenoveerd. woningbouw moet vaak wachten totdat het aannemersbedrijf tijd en mensen heeft om dit te gaan doen. kan vaak even duren en in de tussentijd staan ze dan gewoon leeg. hier staan er ook veel een tijd leeg om vervolgens verkocht te worden. ook zo lekker.
ze moeten zoveel procent van hun vrijkomende woningen te koop aanbieden en laten dat nou net de leuke en o zo gewilde eens-gezinswoningen zijn. :(

Van dat renoveren ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt.. Zo had ik het nog niet bekeken.. Ik wil gewoon te graag een woning.

Ik denk dat het de o zo gewilde eengezinswoningen zijn omdat die makkelijker te verkopen zijn;)