Solis schreef:Pure Soap bedoel je denk ik. Ik las ergens dat het vaak niet 30 dagen duurt hoor, dat zal een standaard iets zijn als het even op is. Zodra ze weer gemaakt heeft zullen ze er op staan. Even mailen kan ook.
Er is ook een andere webshop gelinkt in dit topic, dus als je het zo tegenstaat kijk je toch even verder?
Waarom zit je mijn hoofd er zo af te bijten, toen straks ook al toen ik om tips vroeg. Althans, zo kwam het een beetje op me over, alsof ik maar moeilijk liep te doen. Ik ga gewoon graag af op het advies van anderen, daar zit toch geen kwaad in? En dat je met uitverkocht gewoon niet alvast kan bestellen, dat mag ik toch gewoon raar en vervelend vinden. Heb de andere webshops ook bekeken, maar daar vind ik dan ook steeds maar 2 of 3 die me echt lekker lijken en dan vind ik de verzendkosten van 6 nog wat gewoon te duur. Dus ik kom (kwam) er nog niet helemaal uit.
Plien91, bedankt voor je tip, ik heb net een bestelling bij hun geplaatst, zag daar wel een paar lekkere tussen zitten, maar nog geen gegevens gehad om geld over te maken, hoop ook maar gewoon dat dat via die brievenbus post kan.
Zo nog maar weer eens even verder zoeken.
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 14-11-11 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt