Vraagje! Verkopen ze bij de action emmers/tonnetjes met deksels? Het zou moeten dienen om porties paarden eten in te doen! Ik heb er nodig die sluiten om klaar te zetten op stal zodat de pension mensen gewoon de emmer kunnen open doen en het in de etensbak kunnen kappen!
Ik doe het nu in open bakjes, maar de plaatselijke hond lust ook paarden eten en het is zo rommelig als ik het voor twee dagen ineens moet klaar zetten!
Ze hebben wel diverse soorten tupperware bakjes Weet niet hoe groot je bakje moet zijn.
Ik heb uit een grote bedrijfskantine een hele stapel soepemmers gekregen met deksel. Ook ideaal Maar bij mijn pension staat mijn voerbak gewoon voor mijn stal met een maatbeker erin. Dus ze voeren gewoon direct uit de ton
Konstantine
Geplaatst: 07-11-11 15:22
Ik zou dan denken aan zo'n waspoederdoos van plastic, waar je zo'n kartonnen doos in leeg kunt kieperen zeg maar. Die verkopen ze volgens mij wel En als Action ze niet heeft, dan Xenos of Wibra wel
Edit: zo'n ding dus.
Glitch
Geplaatst: 07-11-11 15:47
Ben van de week ook weer eens bij de action geweest, de buit: - 2 thermopanty's; - 4 wollen inlegzooltjes; - hoge skisokken (om in de winter mee te rijden); - fleecevest; - de sliertjeshandschoen van Blinq (voor paard); - uiercreme (voor paard); - 2 paar hoge bedsokken van heeerlijk fleece; - babydoekjes (voor paard); - marsepeinen aardappeltjes (yum!); - hoofdlamp (voor op stal); - impregneerspray; - 3 x lederdoekjes.
jeetje , ik heb dit topic gemist , nu alweer op 9....
Maris
Geplaatst: 07-11-11 16:18
Dank je wel !
SimoneDV
Geplaatst: 07-11-11 16:21
ik ben er gister weer geweest,
handschoenen, 2x leerdoekjes, glimspons, 3 kaarsen, een glimmend metalen bord om kaarsen op te zetten, vierkant grijs bord ook voor de kaarsen. Was 9 zoveel kwijt.
iloonaa__
Geplaatst: 07-11-11 16:49
Suusie22 schreef:
ik vind die wollen zooltjes echt SUPER fijn!! ik ga er nog een paar paar van halen!... ik heb ze nu in m'n outdoorlaarzen en m'n jodphurs.. ergg lekker!
K ook! Had ze dit weekend in mijn alstars met stappen en had geen pijnlijke voetjes!
Die grote oorkappen voor muziek, met die ster erop... Geven die een beetje mooi geluid? Iemand ervaring met die dingen?