ben overgestapt naar de iphone

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_spekkie_x schreef:wiifke schreef:Hallo allemaal,
Ik heb een probleempje met mijn wildfire en hoop dat hier iemand is die mij kan helpen.
Zijn er hier ook mensen bekend met de easy battery saver app? Vorige week heb ik de app gedownload, deze app zorgt er voor dat de accu langer mee gaat. Hiervoor zet hij automatisch internet uit, wanneer er geen app open staat die dit nodig heeft. Omdat ik dit niet handig vond en ik lang niet altijd verbinding kon krijgen met die app, heb ik hem verwijderd. Probleem nu: helemaal geen netwerk verbinding op mijn telefoon meer, alleen nog wifi. Ik baal nu als een stekker, is er iemand die weet hoe ik er voor kan zorgen dat ik wel weer internet kan krijgen?
Ik denk dat je even bij je internetinstellingen moet kijken.
Instellingen -> draadloos en netwerken -> mobiele netwerken -> namen toegangspunten
Daar staan de instellingen van het profiel wat zorgt dat je op internet kan. Bij mij staat er het volgende:
Naam: mobiel internet 1
APN: internet
Proxy: <niet ingesteld>
Poort: <niet ingesteld>
Gebruikersnaam: <niet ingesteld>
Wachtwoord: <niet ingesteld>
Server: 0.0.0.0
MMSC: <niet ingesteld>
MMS-proxy: <niet ingesteld>
MMS-poort: <niet ingesteld>
Mms-protocol: WAP 2.0
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: <niet ingesteld>
APN-type: <niet ingesteld>
Het belangrijkste hier is de server. Ik zit zelf bij Simyo en heb de gegevens om dit in te kunnen stellen van hun website. Je moet even bij je eigen provider kijken hoe je deze gegevens moet invullen.
Als het goed is zou je dan weer verbinding moeten kunnen krijgen met je mobiele internet netwerk
wiifke schreef:Ik ben nu in het bezit van een htc wildfire, prepaid. Nu ben ik er achter gekomen dat een abonnement voor mij eigenlijk goedkoper uit is. De htc desire s trekt mij wel, nu ben ik ook nog wel erg benieuwd naar ervaringen van jullie. Zit er veel verschil in de wildfire en desire s?
wiifke schreef:Hallo allemaal,
Ik heb een probleempje met mijn wildfire en hoop dat hier iemand is die mij kan helpen.
Zijn er hier ook mensen bekend met de easy battery saver app? Vorige week heb ik de app gedownload, deze app zorgt er voor dat de accu langer mee gaat. Hiervoor zet hij automatisch internet uit, wanneer er geen app open staat die dit nodig heeft. Omdat ik dit niet handig vond en ik lang niet altijd verbinding kon krijgen met die app, heb ik hem verwijderd. Probleem nu: helemaal geen netwerk verbinding op mijn telefoon meer, alleen nog wifi. Ik baal nu als een stekker, is er iemand die weet hoe ik er voor kan zorgen dat ik wel weer internet kan krijgen?
wiifke schreef:Ik ben nu in het bezit van een htc wildfire, prepaid. Nu ben ik er achter gekomen dat een abonnement voor mij eigenlijk goedkoper uit is. De htc desire s trekt mij wel, nu ben ik ook nog wel erg benieuwd naar ervaringen van jullie. Zit er veel verschil in de wildfire en desire s?
magda_90 schreef:Ik heb sinds ook kort de HTC Desire S (prima toestel) en ik ben benieuwd naar de ervaringen met de beschermschermstickers? (Voorbeeld: http://www.bol.com/nl/p/elektronica/htc ... index.html).