Wij hoeven niets te doen behalve te schilderen en de keuken gaat naar de spuiter (is nu donkerblauw)
De huidige bewoners hebben 2 jaar geleden het huis uitgebouwd, de keuken en badkamer vernieuwd. De keuken is geweldig, maar donkerblauw is niet onze kleur hihi. De badkamer super de luxe ook ideaal.
Van boven naar beneden ligt overal parket wat 2 jaar oud is. We moeten enkel maandag even kijken als het leeg is of het opnieuw geschuurd moet worden en gelakt (beneden). Dat kun je niet zien als er nog meubels in staan
Ze hebben de enkel de muren zalmroze/creme op zowel de eerste als tweede verdieping en dat gaan we witten. ofja ik niet haha.
Ik ga op zolder alles boenen, daar hoeft niet geschilderd en ik ga de badkamer en het toilet goed uitdoen.
Gefeliciteerd vonneke en Destino! Lekker is dat, nieuw huisje klussen. Ik heb de kriebels ook, maar door revalidatietje wachten wij ff met huizen kijken. Ons huis is laatst getaxeerd... zo dat was ff schrikken hoe hoog bedrag, of je het er voor krijgt is het tweede. Wij hebben geluk dat het huis afbetaald is, heb heb huis ooit van paps overgekocht ed.
Zag mooie ruimtes, huge bank die ideaal lijkt te zitten (ik zoek nog altijd hoekbank), mooie vloeren, zijlvloeren die op hout lijken enz.. super gaaf balkonnetje.. Ik ben dol op meubels, verfjes ed hihih... wil klussen
veerledec
Geplaatst: 01-04-11 12:53
Ik heb het hier ooit gehad over het bekleden van een bank, inmiddels is dat gebeurd. De oude stof: En met de nieuwe stof en een klein beetje opvulling, weer zo goed als nieuw!:
Wat leuk een topic over inrichten! ik zal ook eens foto's maken.
Waar ik vooral tegen aan loop is verlichting, raamdecoratie en waar laat ik al het speelgoed van de kinderen?
Destino
Geplaatst: 01-04-11 13:08
Lekker blits kleurtje zeg dat paars!
Vonneke, dat is heerlijk zeg zo'n huis waar je gelijk in kunt! Als je 1 of 2 pagina's terug kijkt zie je wat er bij ons allemaal moet gebeuren, daar staan de foto's van het huis in de huidige staat, alleen is het nu een beetje uitgeleefder
Kimberleij
Geplaatst: 01-04-11 16:02
Als de bank akkoord gaat, krijgen we ook 1 juni de sleutel
@ iemand had het over spuiten, daar zaten wij ook aan te denken, In welke prijs richting moet ik dan denken? ( had er wel 1 gezien van 6,50 per m2)
@ Iemand opperde vandaag mokka kleur, dat klinkt ook wel goed en als je het niet te donker doet past het ook bij de bruinzwarte keuken hoop ik
Deze vloer willen we
@ die bank is mooi geworden zeg! heb je dat zelf gedaan?
Bij ons ging het ook allemaal heel snel, 2 weken geleden wezen kijken, en vorige week bod geaccepteert. We zien veel toekomst in het huisje
Blackje
Geplaatst: 01-04-11 16:24
Wij hebben het hele huis laten stucen en daarna laten spuiten, ging super snel Was wel aardig wat m2 en dus wel een aardig prijskaartje, maar was het zeker waard. Het zit er super strak op. Enige nadeel is wel dat je er veel op ziet (wij hebben alles 9010 laten spuiten) en meerdere kleuren is geloof ik duurder. Ook af plakken was een giga werk (balkenplafond en veel deuren ed)
@Kimberleij: zo'n vloer hebben wij ook (eikenhout), heel mooi
Ik lees hier ook even mee! Wij krijgen over 2 maanden de sleutel van ons nieuwbouwhuis. Dit wordt onze keuken daarin:
En dit onze tegelvloer beneden in de woonkamer:
En dit is ons huis zoals het er nu voorstaat trouwens, bouw gaat hard!:
Oplevering van ons huis komt heel handig tegelijk met de geboorte van ons kindje Streefdatum is om 1 augustus te gaan overhuizen! We gaan een hoop zelf doen (badkamer zetten, keuken zetten, elektra etc), maar laten wel alles stucen en de vloer beneden wordt voor ons gelegd. Spannende tijden wel!
Cruesli, mooi huis! Mag ik vragen welke aannemer het bouwt? Vloer en keuken zijn ook super zeg!!
die kinderkamers zijn ook leuk!
kimberleij, je hebt wel een neutrale vloer, dus er kan best wel veel! Heb je al verfstaaltjes bekeken?
Wij hebben vandaag het voorlopig koopcontract getekend en zijn nog eventjes bij het huis geweest. Alles beneden opgemeten en nog snel erdoorheen gelopen Heerlijk om te bedenken dat dat straks van ons is! De verkoper was er zelf ook, superaardige vrouw. Heb haar nummer gehad en als we nog eens langs willen mag ik haar bellen.
Wat een prachtige keuken zag ik hier voorbij komen En die vloer ook heel mooi!
Kinderkamers zijn erg leuk ik hou daar wel van
Zoooooo gisterenavond 2 prachtige schilderijen gekocht voor ons nieuwe huis En net weer even op internet ideeen op zitten doen, ben helemaal hieper ha ha ha En bij toeval ontdekte ik gisteren een nieuwe woonwinkel bij ons in het centrum. Look a like Riverdale en Riviera Maison stijl alleen met een leuker prijskaartje
Wij hebben gisteren een plank van het laminaat meegenomen naar de meubelwinkel. Meubels (dressoir, tvdressoir, eetkamertafel met stoelen, salontafel en 2+3zitsbank) zijn definitief uitgezocht. De vloer staat er ook heel mooi bij, dus die hebben we ook gekozen. Het bed is ook uitgezocht . We zijn dus al een heel eind. Kledingkast voor op de slaapkamer hebben we ook wel een mooie op het oog, die is alleen nog niet definitief besteld. Voor de keuken gisteravond in dezelfde winkel een ruwe prijsopgave laten maken, die krijgen we vandaag binnen.
Vonneke, mijn bankrekening heeft er niets van gevoeld Mijn moeder werkt er dus hoeven we geen aanbetaling te doen. We betalen bij aflevering (Gezien het verbouwen is dat pas in oktober of november.
Wij hoeven voor de verhuizing niet gek veel te kopen.
Enkel een salontafel maar daar zijn we al tijden voor aan het kijken maar niet gevonden in onze stijl. Maar daar zit geen haast achter (hebben nu een 4,95 tafeltje van ikea hihi)
Een tvmeubel, een bureau voor in het kantoor en wat verlichting. En verf hihi veel verf.
Dus niet te vergelijken met jou rekening haha.
Maar we wonen nu natuurlijk ook al samen en hebben eigenlijk alles al