[centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xRoosss

Re: [centraal] iPod - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 20:32

Hallo, ik heb ook even een vraagje :D
Ik heb een iPod Touch 2g MC model en gejailbreakt. Als ik op school ben en daar gebruik maak van de wifi krijg ik de melding: no / slow internet. De computers in de leshuizen waarin mijn iPod het niet doet, doen het wel gewoon. Ook heb ik op school meestal keuze uit 1 tot 2 wifi netwerken. Op het ene netwerk doet de mijne het wel, en op de andere niet en soms op beide niet. Erg vervelend. Heb al op internet gezocht maar werd daar niet veel wijzer van. Iemand enig idee waardoor dit kan komen en of ik het misschien kan voorkomen?

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 21:30

Hee bokkers,

Omdat ik nu eindelijk een keer van mijn samsungie uit het jaar nul af wil zijn. Heb ik nu toch echt de knoop doorgehakt om rond te zoeken naar een nieuwe telefoon/abonnement van rond de €30 euro per maand.

De iPhone springt er eigenlijk toch echt wel uit, maar ik kan eigenlijk geen goed geschikt abonnement vinden dat niet rond de 40euro ligt.. Dus is het dan toch verstandiger om even door te sparen en een prepaid te kopen?

Dus nu vroeg ik me af, of dit uberhaubt wel mogelijk is, en hoeveel jullie betalen voor jullie abonnement.

Alvast bedankt!

(Als jullie een andere mobiel voorstel hebben, mag dat ook gewoon)

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 14:56

Iemand hier toevallig die ook al lang wacht op zijn/haar ipad 2 ?

Paardenmeis1Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 14:57

@ Nodi: Yes, join the club! Heb hem nu ruim 2,5 week geleden besteld en hij is er nog steeds niet :'( . Heb jij ook een 3G besteld?

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 14:58

Wij hebben sinds 2 dagen een iPad, alle sging goed. ik zet hem uit, en dat ding gaat gewoon niet meer aan! :( heb hem al veel vaker aangezet, doet het ook gewoon maar nu inees niet! weet iemand hoe dit kan?
ohja het is gewoon de 1ste iPad.

Paardenmeis1Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 14:59

Heb je instellingen veranderd? Jaillbrake? Downloads?

edit: Misschien gekke vraag hoor, maar is hij goed opgeladen?!

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 18:40

Miseria schreef:
@ Nodi: Yes, join the club! Heb hem nu ruim 2,5 week geleden besteld en hij is er nog steeds niet :'( . Heb jij ook een 3G besteld?

Ja ik had hem 15 maart al gereserveerd! Dus bijna 1 maand al! Ik heb geen 3g trouwens, gewoon wi-fi, 32 gb, witte.
En ik kan echt niet meer wachten tot ik hem eindelijk in mijn handen heb!

monikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:10

nodi schreef:
Iemand hier toevallig die ook al lang wacht op zijn/haar ipad 2 ?

Jaa ik ben ook al lang aan het wachten. Me vader heeft al aantal keer gebeld maar dan zeggen ze dat ik op de site moet kijken naar de levertijd (die elke week een week oploopt =S) Ik ben al vanaf 25maart aan het wachten..

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:28

eilleen333 schreef:
Is het mogelijk, om via een app, met bluetooth bestanden naar een gewone telefoon te sturen?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:42

eileen, ik zou het gewoon proberen. das sneller dan hier wachten op een antwoord ;)
maar in principe zou dat moeten werken, ook zonder app heb je gewoon bluetooth op je iphone en kan je daarmee informatie uitwisselen.

SanneVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 23:19

Ok, ik gooi even meteen mijn vraag hierin, heb niet heel het topic kunnen lezen en niks gezien of het al besproken is.

Ik zit al even te denken aan een Iphone (4), heb een Ipod tough en ben er erg blij mee.
Nu kan je overal een abonnement ermee afsluiten, zei het niet dat ze vrij prijzig zijn a 45,- (t-mobile, hi)
Nu is mijn vraag, welke provider is fijn, goedkoper, voordeliger in sms/belminuut kosten etc?

Nu heeft mijn mammie vandaag Iphone 4 gekocht via belcompany via een mtv mobile abonnement, nu ken ik die helemaal niet (wel dat het via kpn/hi zit). Iemand bekend via die provider in combinatie met Iphone 4?

Alvast bedankt!

Oowhja, ik zit nu zelf bij Hi met een sony ericsson w995, mijne loopt af half mei, dus vandaar dat ik rond aan het kijken ben naar provider/telefoon etc.

monikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 12:03

Ik ga morgen me iPad 2 halen :):)

Monaparte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:34

@ sanneVD: Je kan nu via de apple-store een Iphone bestellen voor EUR 599. Koop je er een abonnementje bij Sim-only van de KPN ben je veel goedkoper uit dan met een 1- of 2-jarig abo van vodafone bijvoorbeeld.

SanneVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 23:16

Oke, dan betaal je inderdaad wel meer de aanschafwaarde. Wat je vaak eigenlijk tussendoor in je abonnement ook betaald.

Ik vind het lastig. Vind Iphone fijn, tenminste die ik ken en mijn ervaring met Ipod.
Wat houd dat sim-only in, via waar is dat?
Dat is met internetaansluiting dus?

Ik heb niet perse dat ik de iphone 4 wil,n 3g ook oke...maar abo's zijn nu met 4 aantrekkelijker. Nu schijnt wel in juni ofzo de 5 alweer te komen...
Ik heb nog een maand de tijd wbt mijn verlenging of niet bij hi.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 11:58

iphone 5 is uitgesteld naar najaar sowieso.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:25

Goud ook *\o/*

Mijn abbo van me 3gs loopt eind december af, ik hoop dat de 5 er dan al is :D :D

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:31

Ik heb vandaag mijn Iphone terug gekregen van de verzekering aangezien de vorige kapot was. Ik heb nu een nieuwe terug gekregen. Voorheen -meerdere kapotte iphones gehad- sloot ik de iphone aan op de computer en via itunes kwamen al mijn contacten weer terug. Dit gaf Itunes automatisch aan, alleen nu deed die dat niet.
Ik gaf aan dat ik een bestaand itunes account had en daar reageerde itunes ook direct op. Vervolgens op synchroniseren gedrukt, alleen ik kreeg niet mijn vorige contacten/foto terug. Hoe krijg ik die terug, iemand een idee?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:58

Hallo kenners ;)

Ik mag binnenkort verlengen en overweeg een iphone, maarja, er zit nogal een verschil in prijs voor een 3GS of een 4..... Ik ben geen telefoon freak, ik ga niet huilen als ik m vergeten ben, etc ;)

Waarom zou ik een 4 nemen?
Waarom zou ik een 3 nemen (behalve de prijs)

Paardenmeis1Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 13:32

@ Stef, hier zie je wat vergelijkingen: http://www.smartphoneshop.nl/vergelijken/?product[]=107576&product[]=110422&&specificationprofileid=8

Verder is de iPhone 4 is sneller, strakker en heeft een tweede camera aan de voorkant. Maar ik heb zelf de 3GS en die is echt prima, niks mis mee. Voor mij heeft de 4 weinig meerwaarde :)

SanneVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 14:13

Twijfel twijfel twijfel.
Mijn keuze is iphone 4, maar sommige doen vergelijkebare telefoon opties (vrienden) die minder voor de Iphone zijn...
Iphone is een van de duurste, etc.
Maar goed, denk wel die te nemen...de keus is nu alleen nog waar!
Bij Hi blijven, andere provider of zoals hier werd voorgesteld nieuwe Iphone te betalen en een sim-only (neem aan dat daar dan ook een maand overheen gaat om je oude nummer over te nemen?)

Mtv mobile is toch niet helemaal mijn keuze....vind het te "eng"
En vraag mij af of mijn moeder wel goed heeft gedaan, zit ze toch 2 jaar aan vast... ze kan nog ontbinden....

Mhuh.... gelukkig heb ik nog een maand bedenktijd :D

SanneVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 14:14

Stef: los van dat hij sneller is is denk ik een 3G voor jou al goed. Goedkoper is die nu zeker. Aan maandelijkse kosten met abonnement maakt het niet zo heel erg uit geloof ik?
Weet niet of je bij je eigen provider blijft?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 14:16

denk ik wel (VF), ben 2 jaar terug van telfort overgegaan naar VF en tot nu toe geen klachten. Heb bij TM gewerkt, en dat gaat m nie worde nie ;)

Hoe zit het met de apps? Veel betaald of zijn er ook leuke gratis dingetjes? Ik heb nu een samsung JET, prima toestel, maar die widgets zijn echt hopeloos

SanneVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 14:32

Er zijn zowel betaalde als gratis apps. Het is maar net wat je wilt. Veel toch gratis. En anders niet eens zo duur. Sommige wat prijziger..het is maar net wat je wilt!
Via mijn ipod heb ik heel erg veel gratis.

VF staat voor vodafoon neem ik aan?
Ik hoor daarover idd goede berichten.
Of Hi, of vodafoon zo;n beetje voor een abonnement. En t-mobile is iets minder qua bereik in amsterdam en utrecht, verder prima provider wat ik hoorde.

Jij zou gewoon bij VF blijven met Iphone, wat ben je daar kwijt per maand en toestelprijs?

Samsung jet ken ik niet.
Ikzelf heb sony ericsson w955.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 14:37

Paardenmeis1Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 14:41

Ik zit met mijn iPhone bij Hi en ben erg tevreden :j Heb bij hen ook een MicroSim voor mijn iPad2 besteld. Let wel goed op een databundel, je gaat echt meer gebruiken :)

Verder inderdaad zoals Sanne zegt, veel leuke Apps zijn gratis hoor! Voor de betaalde zit je vaak onder de €1!