Is dat wat?

En ik ben op laptop gebied niet zo handig

Maar die is ook geschikt voor draadloosinternet, of niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niicole__ schreef:Ik kwam deze laptop tegen: Packard Bell EasyNote TK36-AV-105
Is dat wat?
gabyfedde schreef:Niicole__ schreef:Ik kwam deze laptop tegen: Packard Bell EasyNote TK36-AV-105
Is dat wat?
Ja dat is ie zeker, wifi betekent draadloos internet.
Ik heb ook een Packard Bell laptop (TJ 65) en ben daar zeer tevreden over.
miss_kippie schreef:http://www.deblock.nl/article/getArticl ... rtNr=82203
deze heb ik sinds een week is heel snel en heel helder beeld erg fijn doe der heel veel mee .
chipieke schreef:hoi allemaal,
na het zo goed als op zijn van mijn huidige laptop ben ik op zoek naar een andere.
Ik ben op zoek naar:
- een laptop minstens 17 inch (klavier moet apart staan)
- GEEN Acer!!!
- goed geheugen
Het nut:
- internetten
- af en toe word document openen
- photoshoppen
- veel foto's op plaatsen, omdat ik een externe schijf niet altijd handig vind om door te zoeken
wie kan mij helpen
Ik wil ook geen Apple omdat mij dit té duur word...
_Bitje_ schreef:hallo, hebben jullie een idee wat voor laptop voor mij geschikt is?
Ik zoek een mini laptop, niet al te duur, die redelijk snel is qua opstarten en internet
Hebben jullie een idee?
astriidj schreef:Iemand ervaring met de Acer Aspire 5336?
Marrjjollein schreef:Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een laptop, eigenlijk alleen voor kleine dingen uittypen, msn/boktEn het belangrijkste is dat hij niet te duur is, hebben jullie een idee?
Muzefee schreef:Hmmm, w.b.t. Acer, heb nu 2 laptops gehad, of zelfs nog in gebruik. De eerste is nu zo'n 5, bijna 6 jaar oud en loopt nog als een zonnetje. Zit alleen een dikke barst aan de buitenkant, waardoor het scherm af en toe soort van kortsluit.Verder niks mee aan de hand.
Dan heb ik nog één die zo'n 2 jaar oud is en daarvan is vorige week de harde schijf gecrasht, door installatie van een bepaald programma. Dit is helemaal fout gegaan, maar heeft ook niks met Acer zelf te maken dus.Komt deze week weer nieuwe harde schijf in en dan is het weer goed.
Maargoed, ieder z'n ding hè. En het blijven computers, het zal nooit precies gaan zoals je wilt.
imd schreef:Wat is je budget dan ongeveer?