[Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elias

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:25

liedje89 schreef:
elias schreef:
Ik heb een vraagje, ik heb in februari een ipod touch gekocht in de apple store, ik heb nu mijn ipod laten vallen, er zitten n een paar barsten in het scherm, valt dit ook onder de garantie? ik ben benieuwd..

Nou zou je kunnen aanvoeren dat de producent hem te glibberig heeft gemaakt maar ik vrees dat ze toch zeggen dat het geen fabricage fout is :+ en dat je hem ietsteviger vast had moeten houden . Tenzij je een extra verzekering hebt afgesloten natuurlijk dan kan het daaronder vallen.

ja dat is dus het probleem, hij lag op tafel en ik heb hem er met mn elleboog afgetikt.. neem aan dat het niet word vergoed?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:32

Ik zou gewoon vol vertrouwen de apple store binnen wandelen en klagen dat je ipod niet 'zwaartekracht bestendig' was en je wilt dat ze de schade herstellen :+ . Kan je een beetje goed banketstaaf?

elias

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:34

liedje89 schreef:
Ik zou gewoon vol vertrouwen de apple store binnen wandelen en klagen dat je ipod niet 'zwaartekracht bestendig' was en je wilt dat ze de schade herstellen :+ . Kan je een beetje goed banketstaaf?

uuuh ja opzich wel, ik weet alleen niet of ze me snel geloven, je zou zo kunnen zeggen dat ik 12 ben met mijn lengte :+

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 01:41

elias schreef:
Ik heb een vraagje, ik heb in februari een ipod touch gekocht in de apple store, ik heb nu mijn ipod laten vallen, er zitten n een paar barsten in het scherm, valt dit ook onder de garantie? ik ben benieuwd..

nee. jij hebt hem zelf laten vallen. ;)
tip die al gegeven is: kijk of het onder je eigen verzekering valt

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 01:41

elias schreef:
ja dat is dus het probleem, hij lag op tafel en ik heb hem er met mn elleboog afgetikt.. neem aan dat het niet word vergoed?

en je denkt echt dat Apple voor jouw eigen onvoorzichtigheid gaat betalen? :=

elias

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:38

Ariebombarie schreef:
elias schreef:

en je denkt echt dat Apple voor jouw eigen onvoorzichtigheid gaat betalen? :=

ik hqd al een vermoeden dat ze dat niet zouden doen, maar ik dacht, niet geschoten is altijd mis!

Thomas

Re: [Centraal] "iPod, iTunes en Creative Zen" deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:57

Vraagje;

kan het ook zijn dat zo'n accu die binnenin een ipod zit achteruit gaat? Heb het gevoel dat ik steeds minder lang muziek kan luisteren, als hij gewoon 1 nacht aan de oplader gaat.. :S

Cyn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 23:35

Probleem met mijn ipod.
Als ik door mijn coverflow ga staat het album van Queen er opeens 17 keer. :')
Alle informatie is wel gewoon hetzelfde, dus snap er niks van.
Daarna zouden de artiesten met de R (en dat erna) moeten komen, maar die zijn allemaal weg.
Ik denk dat die 16 van Queen eigenlijk andere albums horen te zijn, mja hoe krijg ik dit goed?
Hopelijk snappen jullie mijn verhaal. :)

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 20:43

Ariebombarie schreef:
emjam schreef:
Alle gedownloade apps op mijn iPod doen het sinds een week ineens niet meer.
Wie weet wat ik hier aan kan doen? Ik heb hem al een paar keer aan en uit gehad, alleen dat werkte ook niet..

al aangesloten op itunes op de computer? ff backup maken en synchroniseren. wellicht dat ze het dan wel weer doen.

dat heb ik zojuist gedaan, en mijn ipod laat wel op, alleen hij komt niet in het rijtje links in itunes te staan?
dus nu kan ik nog niks, weet iemand hoe ik hem daar wel kan krijgen?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 15:47

Hier ook een ipod probleempje:

Bij iedere app die ik download in de appstore krijg ik een grijs icoontje op mijn scherm met wachten eronder en verder doet hij niets. In de appstore wordt aangegeven dat ik de app heb geinstalleerd, rara pindakaas?!

Heb mijn ipod al gesynchroniseerd en gekeken of er nieuwe software beschikbaar is maar ik heb de laatste software erop zitten. Aan en uitzetten ook gedaan.

Iemand een idee?

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 19:36

Daar heb ik nu ook last van :\
en ik kan ook nog steeds mijn gedownloade apps niet gebruiken en ik kan nog steeds mijn iPod niet met iTunes verbinden..

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 21:51

Ik ben aan t twijfelen op ik de Ipod Touch zou aanschaffen voor kerst, nu heb ik wel al veel dingen erover gelezen maar zou graag eens goede en slechte punten opgesomd zien ervan.

Heb overigens wel al ervaring met Ipod Nano, hier heb ik er namelijk al twee van verloren. :') Heb nu zo'n goedkoop dingetje, maar ik mis echt de Ipod!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 22:04

Nadelen? Geen idee, ik kan ze niet verzinnen. Baal er alleen wel van dat ik voor de 8 gb heb gekozen en niet voor meer want nu heb ik geen gps ontvangst erop en kan zo mijn afgelegde km's met hardlopen niet bijhouden. Daar heb ik dan nu een mobiel voor met Android maar vind de AppStore toch echt vele malen leuker. Ben helemaal blij met de Appie app :j allemaal lekkere gerechten :9

Ben inmiddels ook achter mijn probleem met de grijze icoontjes van de Apps. Heb m'n iPod uitgedaan en opnieuw weer aan en rara pindakaas daar stonden de Apps die ik had gedownload :D

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 22:11

Heb dat net geprobeerd zie idd nu het icoontje, maar nog steeds kan ik al mijn gedowloade apps niet gebruiken, en mijn iPod nog steeds niet met iTunes verbinden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 22:35

hetbommeke schreef:
Nadelen? Geen idee, ik kan ze niet verzinnen. Baal er alleen wel van dat ik voor de 8 gb heb gekozen en niet voor meer want nu heb ik geen gps ontvangst erop en kan zo mijn afgelegde km's met hardlopen niet bijhouden. Daar heb ik dan nu een mobiel voor met Android maar vind de AppStore toch echt vele malen leuker. Ben helemaal blij met de Appie app :j allemaal lekkere gerechten :9

Ben inmiddels ook achter mijn probleem met de grijze icoontjes van de Apps. Heb m'n iPod uitgedaan en opnieuw weer aan en rara pindakaas daar stonden de Apps die ik had gedownload :D

kan dat op de 8 gb niet ? kun je nog meer dingen niet die je wel op de 32 gb etc kan ?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 22:41

emjam schreef:
dat heb ik zojuist gedaan, en mijn ipod laat wel op, alleen hij komt niet in het rijtje links in itunes te staan?
dus nu kan ik nog niks, weet iemand hoe ik hem daar wel kan krijgen?

nieuwste versie van itunes op de computer? anders ff opnieuw installeren. kan je vinden op ww.apple.com

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 22:41

hetbommeke schreef:
Hier ook een ipod probleempje:

Bij iedere app die ik download in de appstore krijg ik een grijs icoontje op mijn scherm met wachten eronder en verder doet hij niets. In de appstore wordt aangegeven dat ik de app heb geinstalleerd, rara pindakaas?!

Heb mijn ipod al gesynchroniseerd en gekeken of er nieuwe software beschikbaar is maar ik heb de laatste software erop zitten. Aan en uitzetten ook gedaan.

Iemand een idee?

heb je al eens gewacht? geduld is een schone zaak, hij gaat dan downloaden en installeren daarna.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 22:42

o zie net dat het opgelost is.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 10:07

Ik heb een probleem.

Ik blijf deze melding krijgen bij het willen toevoegen van apps vanuit iTunes op mijn laptop.
Computer is gemachtigd etc.

Afbeelding

En het had me zo tof geleken om straks in de trein een boek te kunnen lezen op iPod. -O-

Cyn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 12:47

Cyn_ schreef:
Probleem met mijn ipod.
Daarna zouden de artiesten met de R (en dat erna) moeten komen, maar die zijn allemaal weg.
Ik denk dat die 16 van Queen eigenlijk andere albums horen te zijn, mja hoe krijg ik dit goed?

Niemand?? -O-

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:23

het is bij mij opgelost!
Ik heb gegoogled en een uitleg gevonden. Heb dus 10 boeken op mijn iPod. :))

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 15:09

Cyn_ schreef:
Cyn_ schreef:
Probleem met mijn ipod.

Niemand?? -O-

nee omdat ik niet veel van je verhaal begrijp eerlijk gezegd :=

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 15:10

Sani schreef:
het is bij mij opgelost!
Ik heb gegoogled en een uitleg gevonden. Heb dus 10 boeken op mijn iPod. :))

dus je hebt de computer gemachtigd? ;)

Cyn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 15:35

Ariebombarie schreef:
nee omdat ik niet veel van je verhaal begrijp eerlijk gezegd :=

_O- _O-
Even ter illustratie. :D

Afbeelding
Afbeelding

en dat gaat zo eeuwig door. :Z
Artiesten naam, album, jaar, etc is allemaal hetzelfde.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 15:39

:')
en wat als je alles verwijdert en opnieuw synchroniseert? heb je dat al geprobeerd?